SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Voor altijdquote:Op woensdag 2 september 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Hoe vaak ga ik nog de Lapo pakken terwijl ik dat niet wil?
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit is mijn hart, mijn houten hart...
Niet van goudquote:Op woensdag 2 september 2020 22:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Laat het gaan, laat het vallen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Is dit dan het einde van het feest?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voltooid, verleden tijd...
Ik kan met je meevoelenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Van het vallen van de avond, tot het einde van de nacht...quote:Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dit dan het einde van het feest?
Wat moest ik nog precies teruglezen?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan met je meevoelenmaar had je nog wel teruggelezen ?
Ik heb het koud gehadquote:
Deed je dat voorheen wel?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat moest ik nog precies teruglezen?Ik heb besloten dat nu m'n vakantie voorbij is ik zeker niet meer alles terug ga lezen want tijd
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En kledingstukken die van jou en mij kunnen zijn.
(al zie ik dat nog niet helemaal)
Zou je zeggen dat je me niet meer kent?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben?
Deze keer is het raakquote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben?
Ben je niet de enigstequote:Op woensdag 2 september 2020 22:41 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben de songteksten compleet kwijt nu.
Even aan m'n moeder vragenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat je me niet meer kent?
quote:
Ik wilde nooit geloven, maar er is meer...quote:Op woensdag 2 september 2020 22:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bent de hemel en de aarde... De zon de sterren en de maan!
Het topic waar we in zaten wel ja. Maar niet topics terug. En nu gewoon like de laatste 10 berichten van waar we gebleven warenquote:
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan, tussen hemel en aarde.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde nooit geloven, maar er is meer...
dat je @Moira een dm kan sturen voor de fok WIDM poule.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat moest ik nog precies teruglezen?Ik heb besloten dat nu m'n vakantie voorbij is ik zeker niet meer alles terug ga lezen want tijd
Ik wil hem wel, maar pak hem nooit meerquote:Op woensdag 2 september 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Teleromeoquote:Op woensdag 2 september 2020 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo?
Ah thanksquote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
dat je @:Moira een dm kan sturen voor de fok WIDM poule.
@Davequote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar pak hem nooit meer
Maar in ‘t noorden kunnen ze de aardbevingen niet aaaaaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan, tussen hemel en aarde.
En moeten we de gaskraan dichter draaaaaien.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar in ‘t noorden kunnen ze de aardbevingen niet aaaaaan.
In Amsterdam, Amsterdam, al die nachten bleef ik op je wachten.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan, tussen hemel en aarde.
Ja nou ja ik moet altijd maar overhaast iets bedenken wat altijd toch weer een redelijk matige TT isquote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar pak hem nooit meer
Als het golft, dan golft het goed!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Amsterdam, Amsterdam, al die nachten bleef ik op je wachten.
Dokter Bernhard, u moet me zeggen, hoe gaat het met hem nu?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |