Nee hoor. Die hele verkiezingen gaan uitsluitend over Corona. Dat zullen dit soort dingen te pas en te onpas te voorschijn komen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:55 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat tegen die tijd de mensen dit al lang weer vergeten zijn![]()
Maar ik zal ze er graag aan herinneren
Misschien moeten ze ook eens verder kijken dan corona en hun neus lang is.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee hoor. Die hele verkiezingen gaan uitsluitend over Corona. Dat zullen dit soort dingen te pas en te onpas te voorschijn komen.
Dat is direct ook de reden dat ik denk dat de oppositie hem helemaal niet weg wil hebben.
Ik was nog even in de waan dat corona tegen die tijd tot de geschiedenis behoortquote:Op woensdag 2 september 2020 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee hoor. Die hele verkiezingen gaan uitsluitend over Corona. Dat zullen dit soort dingen te pas en te onpas te voorschijn komen.
Dat is direct ook de reden dat ik denk dat de oppositie hem helemaal niet weg wil hebben.
Het is dan juist weer op z'n hoogtepunt natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik was nog even in de waan dat corona tegen die tijd tot de geschiedenis behoort
Tsjah. Het is natuurlijk gewoon opportunisme ten top allemaal. Helaas trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook eens verder kijken dan corona en hun neus lang is.
quote:Grapperhaus zegt dat het vertrouwen in hem zeker een deuk heeft opgelopen, en dat het "uitdeuken" niet eenvoudig zal zijn. "Maar vertrouwen is op meer gebaseerd dan het goede voorbeeld geven." Hij wil het vertrouwen van de boa's terugwinnen door met hen in gesprek te gaan. Grapperhaus denkt dat het hem gaat lukken ieders vertrouwen terug te krijgen.
Echt hequote:Op woensdag 2 september 2020 21:09 schreef MichaelScott het volgende:
Ferd probeert een Rutte'tje, hij kon zich de gebeurtenissen van die dag in eerste instantie niet goed herinneren.
Ik neem de mondkapjes mee!quote:Op woensdag 2 september 2020 21:20 schreef Elan het volgende:
Het aanblijven van die man is compleet lachwekkend.
Morgen groot feest bij mij thuis. Fuck corona.
Ja precies.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Het is zo duidelijk dat Grapperhaus er niet uitkomt en dat z'n collega's, die hem mogen, hem zullen sparen. Even voor de bühne door het stof laten kruipen en weer door.
En geloofwaardigheid 0,0 voor de rest van Nederland.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Het is zo duidelijk dat Grapperhaus er niet uitkomt en dat z'n collega's, die hem mogen, hem zullen sparen. Even voor de bühne door het stof laten kruipen en weer door.
Dat is dus precies wat Klaver zegt.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Mij ging je al niet binnenboord houden vriend.. en nu al helemaal niet meer. Pannekoek.
Sterke argumentatie van Klaver inderdaad. Maar ik denk niet dat Grapperhaus zelf opstapt. Hij heeft toch al gezegd dat hij de beslissing over zijn geloofwaardigheid aan anderen overlaat? Hij vindt zichzelf geloofwaardig en hecht er belang aan zijn bijdrage aan lopende dossiers voort te zetten.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:22 schreef Vallon het volgende:
Klaver goed verweer dat Ferd met zijn gedrag een vrijbrief geeft dat de regels niet van belang zijn .. (en hij kan ook zeggen dat Ferd loog maar houdt dat binnensmonds).
Ferd blijf achter zijn betoog staan.
Volgens mij stapt Ferd straks op. Als aangeslagen wild kun je niet blijven. Zeker niet door te weten dat je dan steeds maar weer daar antwoord op moet geven en verantwoording te geven.
Nee, dan ben je een aso die bejaarden vermoord.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:28 schreef Mondkapje het volgende:
Of we gaan gewoon toe naar af en toe een omhelzing en dat het niet erg is. Wat mij betreft kan dat.
Dan is dus de vraag wat dit doet met het beleid en of het Kabinet dit dus mee wil slepen.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterke argumentatie van Klaver inderdaad. Maar ik denk niet dat Grapperhaus zelf opstapt. Hij heeft toch al gezegd dat hij de beslissing over zijn geloofwaardigheid aan anderen overlaat? Hij vindt zichzelf geloofwaardig en hecht er belang aan zijn bijdrage aan lopende dossiers voort te zetten.
Al die geïnde boetes ook maar gelijk weer terugstorten dan.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:28 schreef Mondkapje het volgende:
Of we gaan gewoon toe naar af en toe een omhelzing en dat het niet erg is. Wat mij betreft kan dat. Maar dan moet er ook minder streng worden gedaan door het kabinet.
Die zit met een bakkie popcorn te kijken nu.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:33 schreef groenen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Bruno Bruins?
Wijf op de bek pakken is er niet meer bij, dan teken je iemand anders z'n doodvonnis.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een aso die bejaarden vermoord.
Mochten ze op feestjes e.d. worden aangesproken dan weet ik nu al wat het weerwoord gaat zijn. En dat ze daarmee een goed punt hebben ook.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:33 schreef Rlz12 het volgende:
Heerlijke precedent voor de komende weken geschept. Dat belooft wat, zeker met de jongeren die er al maanden klaar mee zijn.
En dat eerste gaat-ie niet doen. Dus wat nu, moet hij dan van jou toch weg?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:39 schreef Breekfast het volgende:
Dus als het kabinet gewoon alle tot nu toe gegeven boetes schrapt, en BOA's op een andere manier gaan handhaven, dan mag hij van mij blijven zitten.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:40 schreef Vallon het volgende:
Ouwehand spot-on idd.. maar Ferd kan dat niet uitverkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |