Ah okay.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat doet het nooit. Een minister treedt altijd zelf af.
Nou echt he... ik vind het echt zonde, maar jemig wat een klaphark ben je dan...quote:Op woensdag 2 september 2020 11:16 schreef capricia het volgende:
Ik vind het voornamelijk heel erg jammer als er weer een nieuwe minister op zo'n belangrijk ministerie ingewerkt moet worden.
Zucht.
Maar dit is gewoon heel erg dom van hem.
Als het even kan ga ik vanmiddag (dacht vanaf kwart voor vier) kijken.
De enige aangenomen motie van wantrouwen is de motie-Deckers uit 1939 waarin het optreden van het kabinet-Colijn V werd afgekeurd.quote:
Het CDA zal ook de 1e termijn wel afwachten denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
De enige aangenomen motie van wantrouwen is de motie-Deckers uit 1939 waarin het optreden van het kabinet-Colijn V werd afgekeurd.
https://www.parlement.com(...)euring_of_wantrouwen
De vraag is vooral: wat wil het CDA? Als die echt pal voor hun minister gaan staan, gaan de andere 3 partijen hem niet laten vallen. Maar De Jonge weigerde vanmorgen hem te verdedigen, die waren er denk ik nog niet uit.
Geen idee hoe streng katholiek hij is, of hij al samenwoonde voor het huwelijk?quote:Op woensdag 2 september 2020 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom houd je ook in hemelsnaam die bruiloft nu? Dat kon niet een jaartje wachten?
Dan trouw je maar gewoon zonder publiek en vier je het feestje later. Precies wat een maat van me gaat doen trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Geen idee hoe streng katholiek hij is, of hij al samenwoonde voor het huwelijk?
Ja, dat had ik waarschijnlijk ook gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan trouw je maar gewoon zonder publiek en vier je het feestje later. Precies wat een maat van me gaat doen trouwens.
Idd, volgens eigen zeggen, met een jaar. Maar toen was er nog geen Corona. En nu wel..quote:Op woensdag 2 september 2020 13:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft het huwelijk wel uitgesteld.
Meestal begint Wilders met een mooie opwarm-scheldkannonadequote:Op woensdag 2 september 2020 17:25 schreef Hanca het volgende:
Jammer dat het begint met allemaal oppositiepartijen en dan grotendeels ook nog irrelevant (SP, vKA, Denk). Nu Heerma, nu wordt het spannender.
Er vallen genoeg positieve dingen te melden over hoe het gaat met corona, Grapperhaus vooral niet teveel aandacht geven denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:26 schreef Hexagon het volgende:
Je zal nu maar CDA woordvoerder zijn
Maar Ouwehand geeft hem geen kans. Ik vind haar meestal ook wel scherp.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er vallen genoeg positieve dingen te melden over hoe het gaat met corona, Grapperhaus vooral niet teveel aandacht geven denk ik.
Ik zou dat politiek begrijpen. Maar ook dat is raar. Achteraf strafbladen intrekken omdat de minister het ook overtrad. Wat is dat voor precedent?quote:Op woensdag 2 september 2020 17:33 schreef trein2000 het volgende:
Voorspelling: Grapperhaus trekt de strafbladen in. En kan blijven zitten.
Ik denk dat ie er mee weg kan komen omdat er al eerder een aangenomen motie lag. Dan kun je het op voortschrijdend inzicht gooien.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou dat politiek begrijpen. Maar ook dat is raar. Achteraf strafbladen intrekken omdat de minister het ook overtrad. Wat is dat voor precedent?
Dat intrekken van die strafbladen vind ik ook wel terecht. Een boete is prima, maar een aantekening vind ik wel zwaar.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:33 schreef trein2000 het volgende:
Voorspelling: Grapperhaus trekt de strafbladen in. En kan blijven zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |