Het woord voorbeeldfunctie is schijnbaar vergeten in de Nederlandse politiek, de Kamer leek iig niet erg geinteresseerd om Grapperhaus weg te sturen en hijzelf is daar ook niet voor te porren.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:56 schreef Puddington het volgende:
[..]
Als het de minister van volksgezondheid was geweest, oké, dan misschien. Maar zijn departement is justitie, en je ziet nu dat de handhaving van de coronamaatregelen onder BOA's minder wordt door de acties van Grapperhaus. Het heeft dus indirect een negatieve invloed op het dagelijks beleid.
Ik ook, al blijkt Grapperhaus wel erg geliefd bij de bonden en dat weegt toch ook wel zwaar.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het woord voorbeeldfunctie is schijnbaar vergeten in de Nederlandse politiek, de Kamer leek iig niet erg geinteresseerd om Grapperhaus weg te sturen en hijzelf is daar ook niet voor te porren.
Ik blijf het een grote fout vinden dat Grapperhaus aanblijft.
In regentenpapegaaienland misschien.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ook, al blijkt Grapperhaus wel erg geliefd bij de bonden en dat weegt toch ook wel zwaar.
Ik denk dat we juist blij moeten zijn gezien zijn eigen gedrag kan het niet anders zijn dat de corona maatregelen overdreven zijn en niet nodig. En dat we opgelucht adem kunnen halen. En dat hij aanblijft geeft alleen maar aan dat dit klopt denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het woord voorbeeldfunctie is schijnbaar vergeten in de Nederlandse politiek, de Kamer leek iig niet erg geinteresseerd om Grapperhaus weg te sturen en hijzelf is daar ook niet voor te porren.
Ik blijf het een grote fout vinden dat Grapperhaus aanblijft.
Nee, dat weegt niet mee voor mij. Het maakt mij verder niet uit of hij een goede minister is of goed ligt bij de vakbond, het gaat om de geloofwaardigheid van het regeringsbeleid inzake corona, dat loopt een enorme deuk op. Hij had gewoon meteen op moeten stappen imho.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ook, al blijkt Grapperhaus wel erg geliefd bij de bonden en dat weegt toch ook wel zwaar.
Zie hier het probleem....quote:Op donderdag 3 september 2020 14:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat we juist blij moeten zijn gezien zijn eigen gedrag kan het niet anders zijn dat de corona maatregelen overdreven zijn en niet nodig. En dat we opgelucht adem kunnen halen. En dat hij aanblijft geeft alleen maar aan dat dit klopt denk ik.![]()
![]()
Tijd voor een buurtfeest met een BBQ denk ik.quote:
De politiebonden, die vertegenwoordigen echt wel gewoon het gevoel onder de agenten. Je moet eens ophouden met die rare reflex om steeds het woord 'bonden' als rode lap te zien.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In regentenpapegaaienland misschien.
In de echte wereld vertegenwoordigen de bonden inmiddels maar een klein deel van Nederland en een minderheid van de werknemers. Overigens mede dankzij overheidsbeleid maar dat terzijde.
Dat is de reactie van mensen die toch al niet luisteren.quote:
Ik had ook liever opstappen gezien, maar uiteindelijk wilde geen serieuze partij hem wegsturen. Dat is blijkbaar toch de inschatting dat wegsturen ook schadelijk is.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat weegt niet mee voor mij. Het maakt mij verder niet uit of hij een goede minister is of goed ligt bij de vakbond, het gaat om de geloofwaardigheid van het regeringsbeleid inzake corona, dat loopt een enorme deuk op. Hij had gewoon meteen op moeten stappen imho.
Inderdaad, wat betekenen de bonden nog. In vergelijking met andere landen zijn bonden nooit mega populair geweest bij werknemers. Alleen nou net wel in de veiligheidshoek. Bij politie zijn relatief veel mensen lid van een bondquote:Op donderdag 3 september 2020 14:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In regentenpapegaaienland misschien.
In de echte wereld vertegenwoordigen de bonden inmiddels maar een klein deel van Nederland en een minderheid van de werknemers. Overigens mede dankzij overheidsbeleid maar dat terzijde.
Niet helemaal waar. Er is een motie aangenomen die coronaovertredingen uit het strafblad haalt. Er is gesproken over het testbeleid en voorrang geven van onderwijzers en zorgpersoneel en ook daar is een motie over aangenomen. De motie om met Philips te gaan praten over de beademingsapparatuur is aangenomen. Er is besproken dat maatregelen die voor verzorgingstehuizen gelden ook voor andere zorginstellingen moeten gelden en een motie die oproept dat te onderzoeken is aangenomen. En de minister heeft zeer duidelijk gemaakt nog steeds achter het coronabeleid te staan en heeft zijn excuses gemaakt.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:01 schreef danos het volgende:
Nog ff resumerend, er is weer een uurtje of 12 gekeuveld in de kamer, mannetje/vrouwtje of 40, dus ongeveer 480 uur verkloot voor iets wat je met 2 uur zou moeten kunnen aftikken. Maarja verder is er kennelijk niets nuttigs te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |