Ik begin op mijn moeder te lijken. Die wilde alleen maar weten waar ze reden en maakte opmerkingen over hoe mooi de omgeving is.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De commentatoren maken de etappe. Eurosport heeft het nu over wijn.
Klopt. En levensgevaarlijk volgens Christophe. Alleen de laatste paar meter gaan iets omhoog.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens Sporza is het een aankomst in dalende lijn
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens Sporza is het een aankomst in dalende lijn
Die hebben gewoon de laatste 10 kilometer verkeerd om gefietst joh. Vanaf de finish naar het bord van de 10 kilometer in plaats van andersom.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:12 schreef kibo het volgende:
[..]
Klopt. En levensgevaarlijk volgens Christophe. Alleen de laatste paar meter gaan iets omhoog.
Kindsoldaat laatste man?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Jullie missen een bergop aankomst met een Jumbotrein in Hongarije.
https://tiz-cycling-live.io/stream.php
Ze worden nu aan alle kanten voorbij gereden, ze hadden voor Harper moeten gaan.quote:
Is godenkind Kevin Rivera al gespot?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze worden nu aan alle kanten voorbij gereden, ze hadden voor Harper moeten gaan.
Dat gaat niet zo makkelijk als je 30 centimeter lang bent.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is godenkind Kevin Rivera al gespot?
Krek heeft die dus blijkbaar niet gelezen.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Rossige baard gespot.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Foss rijdt Kindsoldaat in de prak en blijft gewoon doorrammen zonder blikken of blozen.
Er is toch te weinig wind?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie zet het straks op de kant?
Iemand van Bora, Lotto, Zunwep?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Niemand, het moment dat de wind schuin in de rug staat komt Tony Martin aan de kop met zijn handen in de lucht.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Hahaha, herkenbaar, dit doet mijn moeder ookquote:Op woensdag 2 september 2020 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik begin op mijn moeder te lijken. Die wilde alleen maar weten waar ze reden en maakte opmerkingen over hoe mooi de omgeving is.
De winnaar van de etappe dan maar lijkt mij?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie krijgt het rode rugnummer?
Knakworsten met sla, wtf dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga vandaag voor knakworstjes met botersla en wat hete uitjes op witte bolletjes
Ze vinden vast wel weer een of andere onbeduidende Fransoos achter in het peloton waarvan ze vinden dat die hem verdient.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie krijgt het rode rugnummer?
Nooit kapsalon gegeten? Of een broodje döner? Of shoarma?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Knakworsten met sla, wtf dat heb ik echt nog nooit gezien.
Sowieso, sla mengen met iets warms.
Ik vind sla op een broodje hamburger of (koude) rucola op een pizza best prima trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Knakworsten met sla, wtf dat heb ik echt nog nooit gezien.
Sowieso, sla mengen met iets warms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |