De winnaar van de etappe dan maar lijkt mij?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie krijgt het rode rugnummer?
Knakworsten met sla, wtf dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga vandaag voor knakworstjes met botersla en wat hete uitjes op witte bolletjes
Ze vinden vast wel weer een of andere onbeduidende Fransoos achter in het peloton waarvan ze vinden dat die hem verdient.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie krijgt het rode rugnummer?
Nooit kapsalon gegeten? Of een broodje döner? Of shoarma?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Knakworsten met sla, wtf dat heb ik echt nog nooit gezien.
Sowieso, sla mengen met iets warms.
Ik vind sla op een broodje hamburger of (koude) rucola op een pizza best prima trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Knakworsten met sla, wtf dat heb ik echt nog nooit gezien.
Sowieso, sla mengen met iets warms.
In Qatar eten ze alleen hertenbiefstuk natuurlijk!quote:Op woensdag 2 september 2020 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nooit kapsalon gegeten? Of een broodje döner? Of shoarma?
Dat is wel gewoon waar wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Omdat door corona het Village Depart er niet is, zijn er geen grote kopgroepen deze Tour, want nu drinken ze geen grote bakken koffie vooraf. Aldus Bobbie Traksel.
Na de tweede brug gaan ze rechts en is het wind vol in de kanis.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoewel ik altijd huiverig ben over waaiers zolang ik Rowe niet aan het front heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |