Die hebben gewoon de laatste 10 kilometer verkeerd om gefietst joh. Vanaf de finish naar het bord van de 10 kilometer in plaats van andersom.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:12 schreef kibo het volgende:
[..]
Klopt. En levensgevaarlijk volgens Christophe. Alleen de laatste paar meter gaan iets omhoog.
Kindsoldaat laatste man?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Jullie missen een bergop aankomst met een Jumbotrein in Hongarije.
https://tiz-cycling-live.io/stream.php
Ze worden nu aan alle kanten voorbij gereden, ze hadden voor Harper moeten gaan.quote:
Is godenkind Kevin Rivera al gespot?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze worden nu aan alle kanten voorbij gereden, ze hadden voor Harper moeten gaan.
Dat gaat niet zo makkelijk als je 30 centimeter lang bent.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is godenkind Kevin Rivera al gespot?
Krek heeft die dus blijkbaar niet gelezen.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Rossige baard gespot.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Foss rijdt Kindsoldaat in de prak en blijft gewoon doorrammen zonder blikken of blozen.
Er is toch te weinig wind?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie zet het straks op de kant?
Iemand van Bora, Lotto, Zunwep?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Niemand, het moment dat de wind schuin in de rug staat komt Tony Martin aan de kop met zijn handen in de lucht.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Hahaha, herkenbaar, dit doet mijn moeder ookquote:Op woensdag 2 september 2020 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik begin op mijn moeder te lijken. Die wilde alleen maar weten waar ze reden en maakte opmerkingen over hoe mooi de omgeving is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |