Elke dag drie uur behandeling aan de rug, je zou voor minder.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pinot bij de dokter, paniek?
Ik zou weggaanquote:Op woensdag 2 september 2020 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog altijd geen taart. Bedriegers hier.
quote:Op woensdag 2 september 2020 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog altijd geen taart. Bedriegers hier.
Matig ja, erg jammer dat ik een uur van deze prachtige koers gemist heb.quote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik kijk niet, maar begrijp ik het nou goed dat er gewoon geen ontsnapping is vandaag?
Geen ontsnapping, wel ontspanningquote:Op woensdag 2 september 2020 15:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik kijk niet, maar begrijp ik het nou goed dat er gewoon geen ontsnapping is vandaag?
De commentatoren maken de etappe. Eurosport heeft het nu over wijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is zelfs voor wielerbegrippen saai. Ik dacht dat dit een welkome afwisseling zou zijn tijdens het thuiswerken...
Ik kan maar moeilijk geloven dat ik hier vroeger uren naar kon kijken.
Ik begin op mijn moeder te lijken. Die wilde alleen maar weten waar ze reden en maakte opmerkingen over hoe mooi de omgeving is.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De commentatoren maken de etappe. Eurosport heeft het nu over wijn.
Klopt. En levensgevaarlijk volgens Christophe. Alleen de laatste paar meter gaan iets omhoog.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens Sporza is het een aankomst in dalende lijn
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens Sporza is het een aankomst in dalende lijn
Die hebben gewoon de laatste 10 kilometer verkeerd om gefietst joh. Vanaf de finish naar het bord van de 10 kilometer in plaats van andersom.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:12 schreef kibo het volgende:
[..]
Klopt. En levensgevaarlijk volgens Christophe. Alleen de laatste paar meter gaan iets omhoog.
Kindsoldaat laatste man?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Jullie missen een bergop aankomst met een Jumbotrein in Hongarije.
https://tiz-cycling-live.io/stream.php
Ze worden nu aan alle kanten voorbij gereden, ze hadden voor Harper moeten gaan.quote:
Is godenkind Kevin Rivera al gespot?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze worden nu aan alle kanten voorbij gereden, ze hadden voor Harper moeten gaan.
Dat gaat niet zo makkelijk als je 30 centimeter lang bent.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is godenkind Kevin Rivera al gespot?
Krek heeft die dus blijkbaar niet gelezen.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Rossige baard gespot.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Foss rijdt Kindsoldaat in de prak en blijft gewoon doorrammen zonder blikken of blozen.
Er is toch te weinig wind?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie zet het straks op de kant?
Iemand van Bora, Lotto, Zunwep?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Niemand, het moment dat de wind schuin in de rug staat komt Tony Martin aan de kop met zijn handen in de lucht.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Hahaha, herkenbaar, dit doet mijn moeder ookquote:Op woensdag 2 september 2020 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik begin op mijn moeder te lijken. Die wilde alleen maar weten waar ze reden en maakte opmerkingen over hoe mooi de omgeving is.
De winnaar van de etappe dan maar lijkt mij?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie krijgt het rode rugnummer?
Knakworsten met sla, wtf dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga vandaag voor knakworstjes met botersla en wat hete uitjes op witte bolletjes
Ze vinden vast wel weer een of andere onbeduidende Fransoos achter in het peloton waarvan ze vinden dat die hem verdient.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie krijgt het rode rugnummer?
Nooit kapsalon gegeten? Of een broodje döner? Of shoarma?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Knakworsten met sla, wtf dat heb ik echt nog nooit gezien.
Sowieso, sla mengen met iets warms.
Ik vind sla op een broodje hamburger of (koude) rucola op een pizza best prima trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Knakworsten met sla, wtf dat heb ik echt nog nooit gezien.
Sowieso, sla mengen met iets warms.
In Qatar eten ze alleen hertenbiefstuk natuurlijk!quote:Op woensdag 2 september 2020 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nooit kapsalon gegeten? Of een broodje döner? Of shoarma?
Dat is wel gewoon waar wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Omdat door corona het Village Depart er niet is, zijn er geen grote kopgroepen deze Tour, want nu drinken ze geen grote bakken koffie vooraf. Aldus Bobbie Traksel.
Na de tweede brug gaan ze rechts en is het wind vol in de kanis.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoewel ik altijd huiverig ben over waaiers zolang ik Rowe niet aan het front heb gezien.
Joris Nieuwenhuisquote:
Ach... wat hebben we van een opvolger te verwachten?quote:
Het was vooral schoonfamilie die stond te knuffelen.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Grapperhouse de finish halen?
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
Rules for thee, but not for me.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Grapperhouse de finish halen?
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
Laten we hopen op Oliquote:
Kan Grappenmans gezellie van z'n wittebroodsweken genieten.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoop blabla, maar Rutte zal wederom wel weer een minister “vrijwillig” uit zijn kabinet zien stappen.
Die mag hopelijk knechten voor Venturini.quote:
Rot op met Lilian.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Lilian ziet er mokergeil uit in dat pakje, mooi figuur.
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Lilian ziet er mokergeil uit in dat pakje, mooi figuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Die uitjes had je toch wel even in de pan kunnen gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een extra pan gebruiken is alleen maar meer afwasquote:Op woensdag 2 september 2020 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die uitjes had je toch wel even in de pan kunnen gooien?
Hoe krijg je je gasfornuis zo smerig bij alleen het opwarmen van knakworstjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
➞
Nice, 1+1 gratis bij de AH deze week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |