quote:Op woensdag 2 september 2020 14:03 schreef Prisha het volgende:
jeeminee...er vliegt gewoon een kerel met een jetpack naast een vliegtuig![]()
En Dat bij LA, dat is toch een behoorlijk drukke vliegruim
[ link | afbeelding ]
hoeft niet meer... ik ga ze gewoon hier pleurenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga dit even naar mezelf dm-en (agossie)
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moet nog iets storten ... nog niet gedaan
Je moet niets.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moet nog iets storten ... nog niet gedaan
quote:
dan kan je af en toe iets kijken daaro hebben mensen zoals jijquote:
Nu post je het alsnog ook hier ... terwijl je er net een apart topic voor hebt geopend ...quote:Op woensdag 2 september 2020 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
in dat topic staan en nog veeeeeeeel meer dit was de laatste die ik net heb gepost![]()
en ik zat net deze te kijken.... die hulplijn.......![]()
ja ja...... ben al weer weg....quote:Op woensdag 2 september 2020 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu post je het alsnog ook hier ... terwijl je er net een apart topic voor hebt geopend ...
Oh jawel hoor, maar niet altijd dezelfde als de anderequote:Op woensdag 2 september 2020 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan kan je af en toe iets kijken daaro hebben mensen zoals jijer geen last van ....
of hou je wel van humor?
doe eens iets waar jij om kan lachten dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet altijd dezelfde als de andere
Valt er wat te lachen.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe eens iets waar jij om kan lachten dan?
Ik ben nu ff een film aan het kijkenquote:Op woensdag 2 september 2020 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2020 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan kan je af en toe iets kijken daaro hebben mensen zoals jijer geen last van ....
of hou je wel van humor?
quote:Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet altijd dezelfde als de andere
ik kom er op terug.... lastige vraag heh?quote:Op woensdag 2 september 2020 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. stel je voorquote:
ja ...... eten dat ging ik doen........quote:Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja...... ben al weer weg....![]()
ik moet eens iets gaan eten, maar komt door die toepjes........
Ja waarom niet?quote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 2 september 2020 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alles mag.....ik ga eten
Ja dat zeg je wat te vaakquote:Op woensdag 2 september 2020 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alles mag.....ik ga eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |