bijna drie uurquote:Op woensdag 2 september 2020 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
In real time?
Did you go back, back to the future?
Verdorie, nu zit ik ook te kijkenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:31 schreef chufi het volgende:
toch al 5K opgehaald.
https://fok.nl/shop/doneren/
Netjes hoor!quote:Op woensdag 2 september 2020 11:31 schreef chufi het volgende:
toch al 5K opgehaald.
https://fok.nl/shop/doneren/
eigenlijk wel jaquote:
De eerste dagen haal je het meest op, maar niet iedereen zit dagelijks op Fok! dus zou het wel onder de aandacht gebracht moeten blijven worden.quote:
ik had het idd niet gezien.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De eerste dagen haal je het meest op, maar niet iedereen zit dagelijks op Fok! dus zou het wel onder de aandacht gebracht moeten blijven worden.
Ik moet dus gewoon dagelijks spammenquote:
Misschien in alle SC'squote:Op woensdag 2 september 2020 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet dus gewoon dagelijks spammen![]()
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert #3 ¤450 is echt fantastisch
Ik gok dat daar het meeste te halen valtquote:Op woensdag 2 september 2020 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga ik straks even doen in mijn pauze
In mijn pauze?quote:Op woensdag 2 september 2020 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat daar het meeste te halen valt
nah ik vind het ene mooie actie, blij om een steentje bij te kunnen dragen, Fok heeft we door wat lastige tijden heen geholpenquote:
Tof!quote:Op woensdag 2 september 2020 11:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah ik vind het ene mooie actie, blij om een steentje bij te kunnen dragen, Fok heeft we door wat lastige tijden heen geholpen
Uiteindelijk helpen we onszelf denk ikquote:Op woensdag 2 september 2020 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Zo is het voor meer mensen denk ik, fijn voor Danny dat er zo bijgedragen wordt.
Denk ik ook, dus ook meteen mijn abo geupgradequote:Op woensdag 2 september 2020 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteindelijk helpen we onszelf denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |