Maar hij was wel ''de BEFKING''quote:Op woensdag 2 september 2020 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zo'n kerel dat dan niet in de gaten heeft

ja nouquote:Op woensdag 2 september 2020 11:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar hij was wel ''de BEFKING''

deze zijn echt leuke filmpjes Fann..."ik krijg m'n vinger nergens in...kreeg ik hem maar ergens in"quote:

Leuk!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
vanavond een wandeldate op de Veluwe dus voor zulke toestanden hoef ik niet bang te zijn![]()
![]()

Ik ga dit even naar mezelf dm-en (agossie)quote:Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor... geen liedje...
[..]
en dit is deel 2![]()

anders heeft Fann daar vast ook wel een leuk filmpje vanquote:Op woensdag 2 september 2020 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!Nee gelukkig zullen zulke situaties daar niet zo snel ontstaan

Ik...quote:Op woensdag 2 september 2020 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!Nee gelukkig zullen zulke situaties daar niet zo snel ontstaan

nou vooruitquote:Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en dit is deel 2![]()

quote:Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en dit is deel 2![]()

wehehehequote:Op woensdag 2 september 2020 11:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik was te ongeduldig en even alleen dus toch gekeken......en geluisterd

quote:

Wat een geweldige 'serie' is ditquote:Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en dit is deel 2![]()

quote:

Dat doen alleen vervelende mensen toch?quote:

ja ik ookquote:Op woensdag 2 september 2020 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een geweldige 'serie' is dit![]()
![]()
Ik heb in een deuk gelegen

Bijna 2 uur lang????? hell noquote:

ik heb hem gebookmarkedquote:

Tranen van het lachenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
Precies te goede lengte ook. Niet te lang.

In real time?quote:Op woensdag 2 september 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb hem gebookmarkedIk heb ook naar het zinken van de Titanic in real time gekeken dus tja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |