niks met utopia te makenquote:
quote:
Ik ben niet zo gek op vliegen, vliegen is voor mij echt een noodzaak, maar toen ik zei dat ik een beetje vliegangstig ben zei hij dat hij daar wel iets op wist, hij zou me een stukje laten vliegen dan ben ik daar meteen af.quote:
Nu word ik nieuwsgierig, moet het met geluid afgespeeld worden?quote:
Dan ben je zelf in control. Misschien helpt dat. Gaaf wel!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo gek op vliegen, vliegen is voor mij echt een noodzaak, maar toen ik zei dat ik een beetje vliegangstig ben zei hij dat hij daar wel iets op wist, hij zou me een stukje laten vliegen dan ben ik daar meteen af.
Jullie horen nog.....of niet
Ja is wel leuk. Zag wel herkenbaar stukje in. Iemand die m'n bh haakje niet loskreeg, was ook zo awkward toen..maar niet zo erg als in dat filmpequote:Op woensdag 2 september 2020 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig, moet het met geluid afgespeeld worden?
Dat zei hij ook ja, ik vind het een hele uitdaging, want eng, maar ik ga het wel doen.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan ben je zelf in control. Misschien helpt dat. Gaaf wel!
Prishquote:Op woensdag 2 september 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja is wel leuk. Zag wel herkenbaar stukje in. Iemand die m'n bh haakje niet loskreeg, was ook zo awkward toen..maar niet zo erg als in dat filmpe
puzzzzzquote:
you go girlquote:Op woensdag 2 september 2020 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei hij ook ja, ik vind het een hele uitdaging, want eng, maar ik ga het wel doen.
Ik hoop het!!!quote:
Zonder geluid was hij al leuk, moest hardop grinniken op het laatstquote:Op woensdag 2 september 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja is wel leuk. Zag wel herkenbaar stukje in. Iemand die m'n bh haakje niet loskreeg, was ook zo awkward toen..maar niet zo erg als in dat filmpe
niet? O leek zo/vaag liedje danquote:
jaquote:Op woensdag 2 september 2020 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder geluid was hij al leuk, moest hardop grinniken op het laatst
nee hoor... geen liedje...quote:
en dit is deel 2quote:Op woensdag 2 september 2020 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe gaat het met ''daten''?![]()
quote:
die titel alquote:
Dat zo'n kerel dat dan niet in de gaten heeftquote:
we juichen gewoon overal puzzquote:
Maar hij was wel ''de BEFKING''quote:Op woensdag 2 september 2020 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zo'n kerel dat dan niet in de gaten heeft
ja nouquote:Op woensdag 2 september 2020 11:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar hij was wel ''de BEFKING''
deze zijn echt leuke filmpjes Fann..."ik krijg m'n vinger nergens in...kreeg ik hem maar ergens in"quote:
Leuk!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
vanavond een wandeldate op de Veluwe dus voor zulke toestanden hoef ik niet bang te zijn![]()
![]()
Ik ga dit even naar mezelf dm-en (agossie)quote:Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor... geen liedje...
[..]
en dit is deel 2![]()
anders heeft Fann daar vast ook wel een leuk filmpje vanquote:Op woensdag 2 september 2020 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!Nee gelukkig zullen zulke situaties daar niet zo snel ontstaan
Ik...quote:Op woensdag 2 september 2020 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!Nee gelukkig zullen zulke situaties daar niet zo snel ontstaan
nou vooruitquote:Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en dit is deel 2![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en dit is deel 2![]()
wehehehequote:Op woensdag 2 september 2020 11:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik was te ongeduldig en even alleen dus toch gekeken......en geluisterd
quote:
Wat een geweldige 'serie' is ditquote:Op woensdag 2 september 2020 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en dit is deel 2![]()
quote:
Dat doen alleen vervelende mensen toch?quote:
ja ik ookquote:Op woensdag 2 september 2020 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een geweldige 'serie' is dit![]()
![]()
Ik heb in een deuk gelegen
Bijna 2 uur lang????? hell noquote:
ik heb hem gebookmarkedquote:
Tranen van het lachenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
Precies te goede lengte ook. Niet te lang.
In real time?quote:Op woensdag 2 september 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb hem gebookmarkedIk heb ook naar het zinken van de Titanic in real time gekeken dus tja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |