quote:Op woensdag 2 september 2020 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanhaken of afhaken!
Ik wilde afgelopen weekend mijn beer in progress laten zien, maar dan haakt iedereen af.
quote:Op woensdag 2 september 2020 09:33 schreef Domnivoor het volgende:
Maar kom maar op met die kunstwerkjes. Ik kan het wel waarderen.
Het ziet er nu nog uit als een gemuteerde ET, maar ik ga het met jullie delen als ik thuis ben.quote:
Dat wil ik zeker zien!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er nu nog uit als een gemuteerde ET, maar ik ga het met jullie delen als ik thuis ben.
Afgelopen weekend zag ik het somber in, maar nu denk ik wel dat het goed gaat komen....ooitquote:
Hoe gaat het met ''daten''?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
En anders blijft het gewoon een gemuteerde ET.
Ik klik daar niet opquote:Op woensdag 2 september 2020 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe gaat het met ''daten''?![]()
Je date alleen in het weekend?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik klik daar niet open het is ook nog niet weekend.
Ik weet zéker dat je gaat klikkenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik klik daar niet open het is ook nog niet weekend.
Fann!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe gaat het met ''daten''?![]()
Goed bezig.. is ie al vast?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:30 schreef Deisyy het volgende:
Mijn nieuwe collega neemt chocolaatjes mee naar kantoor
Zeer zeker, ik mag ook een keer mee in zijn vliegtuig, hij heeft zijn brevet en deelt een Cessna met een paar anderen.quote:
Ik heb gekliktquote:Op woensdag 2 september 2020 10:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat je gaat klikken
Oh coolquote:Op woensdag 2 september 2020 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik mag ook een keer mee in zijn vliegtuig, hij heeft zijn brevet en deelt een Cessna met een paar anderen.
cool!quote:Op woensdag 2 september 2020 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik mag ook een keer mee in zijn vliegtuig, hij heeft zijn brevet en deelt een Cessna met een paar anderen.
Ik heb deze week geen tijdquote:
nopequote:Op woensdag 2 september 2020 10:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat je gaat klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |