quote:
Een klikker, iemand die op linkjes klikt (bron:DikkevanDale)quote:
Ow, dat doet iedereen toch weleens?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een klikker, iemand die op linkjes klikt (bron:DikkevanDale)
Zal ik het einde verklappen?quote:Op woensdag 2 september 2020 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat doet iedereen toch weleens?
Zo zit ik nog steeds naar de Titanic te kijken
Een klikker, iemand die anderen verlinkt (bron:ook DikkevanDale)quote:Op woensdag 2 september 2020 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een klikker, iemand die op linkjes klikt (bron:DikkevanDale)
Maar het zou wat vreemd zijn als ik die klikker hier geen melden.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een klikker, iemand die anderen verlinkt (bron:ook DikkevanDale)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:43 schreef pullup het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Doe maar in een spoiler, dan moet je klikken om het te kunnen zien.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het zou wat vreemd zijn als ik die klikker hier geen melden.
Scheelt hem mooi weer 2.5 uurquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 12:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe maar in een spoiler, dan moet je klikken om het te kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]Ik heb gespiektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
fascinerend hequote:Op woensdag 2 september 2020 13:57 schreef D. het volgende:
Ik kan bij deze bevestigen dat ie idd zinkt
Ik zie het net ik heb 10 euro gestortquote:Op woensdag 2 september 2020 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Zo is het voor meer mensen denk ik, fijn voor Danny dat er zo bijgedragen wordt.
ik moet nog iets storten ... nog niet gedaanquote:Op woensdag 2 september 2020 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zie het net ik heb 10 euro gestort
Dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 2 september 2020 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moet nog iets storten ... nog niet gedaan
beetje raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op woensdag 2 september 2020 14:03 schreef Prisha het volgende:
jeeminee...er vliegt gewoon een kerel met een jetpack naast een vliegtuig![]()
En Dat bij LA, dat is toch een behoorlijk drukke vliegruim
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |