Zat overigens voorin, mijn moeder was traag met google maps hanteren dus ik nam vrij snel de taak van bijrijder overquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En je zat netjes achterin in je zitje?
Wij deden dat gewoon nog met Michelinkaartenquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat overigens voorin, mijn moeder was traag met google maps hanteren dus ik nam vrij snel de taak van bijrijder over
Ook nog een tijdje gedaan hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij deden dat gewoon nog met Michelinkaarten
De keren dat ik samen met mijn ouders in de auto zit zit ik ook voorin. Al sinds ik langer ben dan mijn moederquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat overigens voorin, mijn moeder was traag met google maps hanteren dus ik nam vrij snel de taak van bijrijder over
Hier ook, of met een stratenboek.quote:
En nu die van 1971.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Bji de NOS laten ze de Tour van 82 zien.
Toen hij met fiets en al de trein instapte?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even en we zien beelden van Maurice Garin.
En aan de koffie zat bij tante Charlotte.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toen hij met fiets en al de trein instapte?
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
Ik been zeer benieuwd naar Emoe vandaag.
Ga werken bij het Meertens Instituut.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]![]()
Als ik opnieuw zou kunnen beginnen, zou ik iets gaan studeren waarbij ik dit fenomeen zou kunnen duiden. Agrarisch-sociologische antropologische kunstgeschiedenis ofzo.
Daar trap ik niet inquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen allen Wout opstellen in CM dus.
Het is toch zo'n mooie, fragiele jongen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicht mehr verstecken
Hij hep er sin inquote:
Kan me niet voorstellen dat hij een grotere fan buiten Duitsland heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is toch zo'n mooie, fragiele jongen.
Ik wacht voorbeschouwing van R_R af voor de laatste kilometers maar overall lijkt me de rit niet zwaar genoeg om de sprinters weg te rijden.quote:
Zou er buiten Nederland iemand fan zijn van Wivco?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij een grotere fan buiten Duitsland heeft.
Zijn Belgische buren toch wel?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou er buiten Nederland iemand fan zijn van Wivco?
En Mollema? Juichen er mensen uit Aken of Thierbach voor Mollema?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou er buiten Nederland iemand fan zijn van Wivco?
Een buitengewoon minderwaardig mens.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is toch zo'n mooie, fragiele jongen.
Mollema heeft vast fans in het Baskenland.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Mollema? Juichen er mensen uit Aken of Thierbach voor Mollema?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |