Een kunstwerk van Johannes, Johannes Vermeer.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Joris is alles mis. Hij blinkt nergens in uit, maar hij vindt zelf van wel. Hij spreekt samenvattingen in a la Mart Smeets alsof hij zelf belangrijker is dan de samenvatting, bij Mart is dat daadwerkelijk zo, terwijl Joris nog niet eens verdiend heeft de sponsor van de uitzending in te spreken. Joris is al enthousiast voordat er iets van belang is gebeurd, Joris heeft geen uitknop. Joris geeft commentaar alsof hij weet dat half Nederland moet grinniken om zijn flauwe grappen, terwijl in werkelijkheid alleen zijn moeder thuis lacht uit beleefdheid. Joris waant zichzelf het buitenechtelijke kind van de Mart en Sierd de Vos, maar in werkelijkheid houdt hij heel Nederland in een ongemakkelijke wurggreep.
En je zat netjes achterin in je zitje?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Komt echt dichtbij nu, want over deze weg ben ik met de auto nog gegaan deze zomer (nouja, mijn ouders dan)
Vuile mofquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:53 schreef -XOR- het volgende:
Stef kan vuillermoz ook niet normaal uitspreken.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En je zat netjes achterin in je zitje?
Zat overigens voorin, mijn moeder was traag met google maps hanteren dus ik nam vrij snel de taak van bijrijder overquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En je zat netjes achterin in je zitje?
Wij deden dat gewoon nog met Michelinkaartenquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat overigens voorin, mijn moeder was traag met google maps hanteren dus ik nam vrij snel de taak van bijrijder over
Ook nog een tijdje gedaan hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij deden dat gewoon nog met Michelinkaarten
De keren dat ik samen met mijn ouders in de auto zit zit ik ook voorin. Al sinds ik langer ben dan mijn moederquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat overigens voorin, mijn moeder was traag met google maps hanteren dus ik nam vrij snel de taak van bijrijder over
Hier ook, of met een stratenboek.quote:
En nu die van 1971.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Bji de NOS laten ze de Tour van 82 zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |