Begint nu wel echt te voelen. Volgende week het brouwen zelfquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waaaaah, toooof!
Ik heb net een tukje gedaan.
Het is ook echtquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begint nu wel echt te voelen. Volgende week het brouwen zelf
En deze week brainstormsessie voor het nieuwe logo.
Uitgerust wakker geworden of juist gebroken?
Maar zoals je in het andere topic al hebt gezegd, je bent niet de enige CUL mod. De andere kunnen toch helpen? Daar zijn ze voor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is ook echt![]()
Duf en wazig. En met de gedachte dat ik vandaag weer niet aan Kook Mee ben toe gekomen. Ik kom nergens aan toe momenteel geloof ik. Morgenochtend staat het zorgen voor FOK! op de eerste plaats.
quote:
Die anderen hebben het nog drukker. En ik heb het nog niet gevraagd aan hen. Als ik hier morgenochtend geen half uur voor in kan ruimen, draag ik het over. Beloofdquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar zoals je in het andere topic al hebt gezegd, je bent niet de enige CUL mod. De andere kunnen toch helpen? Daar zijn ze voor.
Zeker als alles een beetje te veel wordt voor jou.
Tijd voor nieuwe modsquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die anderen hebben het nog drukker. En ik heb het nog niet gevraagd aan hen. Als ik hier morgenochtend geen half uur voor in kan ruimen, draag ik het over. Beloofd
Kijk ze heeft wel tijdquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:05 schreef Lonaa het volgende:
Mijn crewbash-voelsprieten gingen af, dus ik kom even mijn snuit laten zien.
Mijn naam is Haas.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooo praat mij eens bij over deze fittie pls!
Heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooo praat mij eens bij over deze fittie pls!
Maar misschien was het wel fake nieuwsquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hee! Er is onterecht aan mijn bel getrokken een NIEMAND die daar maar enige aandacht voor heeft![]()
![]()
Hey, alles heeft een reden/Godswegenzijnondoorgrondelijk/jewasdaarwaarjemoestzijn/blablablaquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hee! Er is onterecht aan mijn bel getrokken een NIEMAND die daar maar enige aandacht voor heeft![]()
![]()
Ik kan even geen gevatte opmerking bedenken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:09 schreef Lonaa het volgende:
Oh er is dus blijkbaar wel een fittie waar ik niks van weet.![]()
![]()
Ik stond er wel even van te kijkenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:19 schreef Candaasje het volgende:
Van zoveel wijsheid hebben jullie niet terug hè
Zeg je nu dat er soms leugens worden verteld op internet !?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar misschien was het wel fake nieuws
Boooh, nóg meer karmapunten voor mij dusquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hey, alles heeft een reden/Godswegenzijnondoorgrondelijk/jewasdaarwaarjemoestzijn/blablabla
Stel je voor dat je de deur niet open was gaan doen en de jongetjes niet 30 sec. bezig gehouden had, dan waren ze misschien wel net bij de overbuurman bezig die daardoor zijn piepers had laten overkoken, waardoor het een enorm rommeltjee werd en hij zo druk bezig was met opruimen, dat hij vergat zijn kad eten te geven.
Dat had toch zielig geweest voor de kad.Wees die jongens dus maar dankbaar.
Behalve op Facebook natuurlijk, wat daar op staat is allemaal de waarheidquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er soms leugens worden verteld op internet !?
[..]
Ja ik ook. Ik verras (niet veras Daasjequote:Op maandag 31 augustus 2020 18:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik stond er wel even van te kijken
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er soms leugens worden verteld op internet !?
[..]
Boooh, nóg meer karmapunten voor mij dusEn ik had er al een ziljoen
![]()
Ik keur dit creatieve antwoord goed
Niet bijzonder genoeg om aandacht aan te bestedenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve op Facebook natuurlijk, wat daar op staat is allemaal de waarheid
Ja hoor. Ik heb er zoveel, ik kan wel een Oprah-tje doen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik verras (niet veras Daasje) mezelf soms oprecht. Misschien had ik dit gewoon op een examen moeten neerpennen. Dan maakte ik gewoon zoveel indruk dat....
....ok ok, ik hou op met raaskallen
[..]![]()
![]()
![]()
Krijg ik nu ook karmapunten, omdat ik jou zo gelukkig heb gemaakt?
Bij jou persoonlijk 3x per week of over het hele gebouw?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet bijzonder genoeg om aandacht aan te besteden, doen ze hier minimaal 3x per week (soms ook ‘s nachts) 😉
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet bijzonder genoeg om aandacht aan te besteden, doen ze hier minimaal 3x per week (soms ook ‘s nachts) 😉
Dan gaan ze het hele rijtje bellen af, dus hoor je tig anderen over de intercomquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij jou persoonlijk 3x per week of over het hele gebouw?
Als ik eerst andere bellen hoor voor ik de mijne hoor dan ga ik al niet eens kijken. Zijn dan eigenlijk altijd colporteurs of belletje trekkers.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan gaan ze het hele rijtje bellen af, dus hoor je tig anderen over de intercom
Daar is het hier te goed geïsoleerd voor, dat hoor ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik eerst andere bellen hoor voor ik de mijne hoor dan ga ik al niet eens kijken. Zijn dan eigenlijk altijd colporteurs of belletje trekkers.
Ah dat is wel vervelendquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan gaan ze het hele rijtje bellen af, dus hoor je tig anderen over de intercom
Rooiequote:
Grote rooie ook. Sjakie.quote:
Het was Maartenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Crowdfundingquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die zit op Samos. Hoe kan 'ie dan ooit aan Cat dr belletje trekken?
Geen idee. Waarschijnlijk ruk. Sjakie blijft gewoon in z'n eigen huis als SjakieBaasje op vakantie is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Mooie katHoe doet Sjakie het met die van jou?
Ah, dan wordt ie waarschijnlijk door jouw katten geterroriseerd. Vind een kat de hele dag alleen zo zielig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Geen idee. Waarschijnlijk ruk. Sjakie blijft gewoon in z'n eigen huis als SjakieBaasje op vakantie is.
Vroegah, toen SjakieBaasje nog een kat had, was dat geen succes. Sjakie is een beetje een sukkel in huis. Buiten is het terrorkat.
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Edit: zeker jij zou toch moeten weten dat dat niet mijn woonkamer is.![]()
Hij wordt 2x per dag bezocht. 1x door mij en 1x door moeder/broertje van Baasje. En dat is een uitgebreidde happening hoor. Eten, kroelen, mauwen, kroelen. Meestal vertrekt ie dan uit zichzelf naar buiten, na een tijdje, dan is het wel goed.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dan wordt ie waarschijnlijk door jouw katten geterroriseerd. Vind een kat de hele dag alleen zo zielig.
kat + planten = must be Lonaa's home.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaIk zag een rode kat en planten
Maar bij een tweede blik is dat idd je huis niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |