Begint nu wel echt te voelen. Volgende week het brouwen zelfquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waaaaah, toooof!
Ik heb net een tukje gedaan.
Het is ook echtquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begint nu wel echt te voelen. Volgende week het brouwen zelf
En deze week brainstormsessie voor het nieuwe logo.
Uitgerust wakker geworden of juist gebroken?
Maar zoals je in het andere topic al hebt gezegd, je bent niet de enige CUL mod. De andere kunnen toch helpen? Daar zijn ze voor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is ook echt![]()
Duf en wazig. En met de gedachte dat ik vandaag weer niet aan Kook Mee ben toe gekomen. Ik kom nergens aan toe momenteel geloof ik. Morgenochtend staat het zorgen voor FOK! op de eerste plaats.
quote:
Die anderen hebben het nog drukker. En ik heb het nog niet gevraagd aan hen. Als ik hier morgenochtend geen half uur voor in kan ruimen, draag ik het over. Beloofdquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar zoals je in het andere topic al hebt gezegd, je bent niet de enige CUL mod. De andere kunnen toch helpen? Daar zijn ze voor.
Zeker als alles een beetje te veel wordt voor jou.
Tijd voor nieuwe modsquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die anderen hebben het nog drukker. En ik heb het nog niet gevraagd aan hen. Als ik hier morgenochtend geen half uur voor in kan ruimen, draag ik het over. Beloofd
Kijk ze heeft wel tijdquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:05 schreef Lonaa het volgende:
Mijn crewbash-voelsprieten gingen af, dus ik kom even mijn snuit laten zien.
Mijn naam is Haas.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooo praat mij eens bij over deze fittie pls!
Heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooo praat mij eens bij over deze fittie pls!
Maar misschien was het wel fake nieuwsquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hee! Er is onterecht aan mijn bel getrokken een NIEMAND die daar maar enige aandacht voor heeft![]()
![]()
Hey, alles heeft een reden/Godswegenzijnondoorgrondelijk/jewasdaarwaarjemoestzijn/blablablaquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hee! Er is onterecht aan mijn bel getrokken een NIEMAND die daar maar enige aandacht voor heeft![]()
![]()
Ik kan even geen gevatte opmerking bedenken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:09 schreef Lonaa het volgende:
Oh er is dus blijkbaar wel een fittie waar ik niks van weet.![]()
![]()
Ik stond er wel even van te kijkenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:19 schreef Candaasje het volgende:
Van zoveel wijsheid hebben jullie niet terug hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |