Inside Information: Skenderovic is huidig international van Luxemburg.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:30 schreef Durmada het volgende:
Ik ken niemand van Progres eerlijk gezegd.
Dat heb ik met Willem II.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:30 schreef Durmada het volgende:
Ik ken niemand van Progres eerlijk gezegd.
Ik snap je wel.quote:
Ik heb meer met Logisticforce.nlquote:
Weten we zeker dat het Akwasi niet is?quote:Op woensdag 16 september 2020 18:33 schreef De_Kraam het volgende:
Die met pietenpruik is Nelom, allen.
De meesten zijn fan van Differdange.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben benieuwd hoe een Luxemburger voetbal beleeft. Zouden die allemaal fan zijn van Bayern of PSG ofzo?
Toen ik er deze zomer was zag ik er een lopen met een shirt van Zirkzee van Bayern.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben benieuwd hoe een Luxemburger voetbal beleeft. Zouden die allemaal fan zijn van Bayern of PSG ofzo?
Nu nog hopen op de 1-0 van de Luxemburgers...quote:
Koert heeft zo'n extreem ergerlijke intonatie. Het is voor eeuwig Sesamstraat in zijn hoofd.quote:
Nee rot op doe dit niet.quote:
Freek had het er ook over in de Pak Schaal podcast.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ik schakel net in; maar laat ik Typisch Nederlands er alvast ingooien.
Gefeliciteerd, je bent net zo grappig als Koert!quote:Op woensdag 16 september 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
Als Koeman langs het veld stond, zou hij meteen op de trein zijn gesprongen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
Als Koeman langs het veld stond, zou hij meteen voor de trein zijn gesprongen.
Ik was de wedstrijd vergeten, maar werd hier gweoon gequotequote:
Mist alleen nog een sintelbaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is een fantastisch stadion.
ONTERECHT, FC UTRECHT HAD HIER MOETEN STAANquote:Op woensdag 16 september 2020 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier doe je het dan het hele jaar voor als Willem II.
Straks weer doen alsof Willem II tYpIsCh nEdErLaNdS voetbal speelt.quote:
Zodat ze weer kunnen verliezen van een Luxemburgse clubquote:Op woensdag 16 september 2020 18:42 schreef Paul het volgende:
[..]
ONTERECHT, FC UTRECHT HAD HIER MOETEN STAAN
Ach, we deden ook allemaal alsof AZ recht op meer had gisteren, maar mensen die dat vonden zijn dronken.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks weer doen alsof Willem II tYpIsCh nEdErLaNdS voetbal speelt.
Zoals de filosofie van Cruijff nastreven met 6 minuten tijdrekken door een kutkeeperquote:Op woensdag 16 september 2020 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks weer doen alsof Willem II tYpIsCh nEdErLaNdS voetbal speelt.
https://pbs.twimg.com/media/EiBpxXjXgAAx_W7?format=jpg&name=smallquote:Op woensdag 16 september 2020 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, we deden ook allemaal alsof AZ recht op meer had gisteren, maar mensen die dat vonden zijn dronken.
hier gaat iets misquote:Op woensdag 16 september 2020 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EiBpxXjXgAAx_W7?format=jpg&name=small
Ze hadden er geen recht op, maar je moet nu niet doen alsof Kiev het recht had om door te gaan. Die creëerde ook helemaal niks tot die domme bal van Midtsjø.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, we deden ook allemaal alsof AZ recht op meer had gisteren, maar mensen die dat vonden zijn dronken.
Boadu deed niet mee?quote:Op woensdag 16 september 2020 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan een tankstation.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Luxemburg denk ik altijd aan Operatie Geniaal van De Baron.
Kiev was de eerste helft nog zwakker dan AZ ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ze hadden er geen recht op, maar je moet nu niet doen alsof Kiev het recht had om door te gaan. Die creëerde ook helemaal niks tot die domme bal van Midtsjø.
Ik heb niet geconcentreerd gekeken, lol. Meer gekeken van PAOK v Benfica. Onelegged Qualification genot.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boadu deed niet mee?
Maar godsamme wat was dat middenveld slecht zeg. Midtsjo echt afschuwelijk en Clasie en De Wit ontberen ook elke kwaliteit.
Wat gaat er fout dan? Ik post een linkje zonder tags, bewust.quote:
Dit was ook wel te zien jaquote:Op woensdag 16 september 2020 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, dan heeft mijn opmerking geen zin.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat gaat er fout dan? Ik post een linkje zonder tags, bewust.
Dat is vaak zo met jouw opmerkingenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh, dan heeft mijn opmerking geen zin.
Nee, zie mijn post in de SC. Heb maar een klein stukje gezien hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet je van de algemene beschouwingen?
Die zag ik net daarna. Ik vind het altijd wel genieten hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, zie mijn post in de SC. Heb maar een klein stukje gezien hoor.
Tegenwoordig? Kon ie er ooit wat van?quote:Op woensdag 16 september 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
Blijft wel apart hoe reteslecht Clasie tegenwoordig is. Heb hem in jaren geen goede pass zien geven.
Dit even terzijde.
@onlogisch quote in 3,2,1.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
Blijft wel apart hoe reteslecht Clasie tegenwoordig is. Heb hem in jaren geen goede pass zien geven.
Dit even terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |