Dit gaat Stillem 2 dus makkelijk winnen!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland
@:de_kraam
@:scrummie2.1
@:onlogisch
@:elan
@:zipportal
@:fetx
@:3rr0r
@:atypisch
De Lord speelt
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Lord speelt
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Lord speelt
De Lord heeft toch wel eens een Europa League goaltje gemaakt? Kan me zo'n vergelijkingsplaatje met Messi/Ronaldo herinnerenquote:
Ik ben gerustgesteld. Appeltje eitje.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Lord speelt
Niet zomaar een goal maat. Een wereldgoal.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Lord heeft toch wel eens een Europa League goaltje gemaakt? Kan me zo'n vergelijkingsplaatje met Messi/Ronaldo herinneren
Ja tegen Sparta Praag.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Lord heeft toch wel eens een Europa League goaltje gemaakt? Kan me zo'n vergelijkingsplaatje met Messi/Ronaldo herinneren
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zomaar een goal maat. Een wereldgoal.
Even doorspoelen naar 3:50, met FANTASTISCH commentaar
Dit kan wel eens veranderen dit seizoenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:37 schreef De_Kraam het volgende:
Wisten jullie dat Lord Nelom meer goals heeft gescoord in de Europa League dan Messi?
Kat in 't bakkiequote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Lord speelt
Ik ga deze wedstrijd niet kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er echt heel veel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |