Oh dat had ik gemist. Ernstig?quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie het nu wat somber in. WriedtGOD is geblesseerd.
Middenvoetsbeentje gebroken.quote:
Oh walgelijk, dan neem ik mijn take weer in.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Middenvoetsbeentje gebroken.
Tegen die tyfuspaupers van VVCS (club van voetballers zonder contract; die er achterlijk hard in gingen; Owusu ook geblesseerd geraakt).
Uiteindelijk is Koster na 75 minuten maar gestopt met de wedstrijd.
Rangers heeft een prima ploeg. Vorig jaar Feyenoord, Braga en Young boys uitgeschakeld. En spelen alweer competitie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hot teek: Ik zie Willem 2 thuis wel winnen van Rangers.
Dat wordt wel een doelpuntje tegenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vermoedelijke opstelling Willem II:
Ruiter, Kohn, Peters, Holmen, Heerkens, Saglam, Llonch, Tresor, Kohlert, Pavlidis, Nunnely
Wtf? Waar is de Lord? Nemen ze de wedstrijd niet serieus?
@:caland
@:de_kraam
@:scrummie2.1
@:onlogisch
@:elan
@:zipportal
@:fetx
@:3rr0r
@:atypisch
Waardeloos om met deze informatie de dag te moeten beginnenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ruiter, Kohn, Peters, Holmen, Heerkens, Saglam, Llonch, Tresor, Kohlert, Pavlidis, Nunnely
Nou dat kunnen we ook wel schriftelijk afdoen dan.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Walgelijke onderschatting van de tegenstander. Hopelijk komt deze respectloosheid ze duur te staan en verliezen ze.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2020 15:32 schreef PSVCL het volgende:
Hup Niederkorn
Gun dat Willem II helemaal niks
Eens.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:32 schreef PSVCL het volgende:
Hup Niederkorn
Ligt in Luxemburg.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niedercorn, nooit van gehoord.
Er zal dus wel verloren worden.
er is toch geen mooiere club in Brabant?quote:Op woensdag 16 september 2020 15:32 schreef PSVCL het volgende:
Hup Niederkorn
Dit gaat Stillem 2 dus makkelijk winnen!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Lord speelt
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Lord speelt
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Lord speelt
De Lord heeft toch wel eens een Europa League goaltje gemaakt? Kan me zo'n vergelijkingsplaatje met Messi/Ronaldo herinnerenquote:
Ik ben gerustgesteld. Appeltje eitje.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Lord speelt
Niet zomaar een goal maat. Een wereldgoal.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Lord heeft toch wel eens een Europa League goaltje gemaakt? Kan me zo'n vergelijkingsplaatje met Messi/Ronaldo herinneren
Ja tegen Sparta Praag.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Lord heeft toch wel eens een Europa League goaltje gemaakt? Kan me zo'n vergelijkingsplaatje met Messi/Ronaldo herinneren
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zomaar een goal maat. Een wereldgoal.
Even doorspoelen naar 3:50, met FANTASTISCH commentaar
Dit kan wel eens veranderen dit seizoenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:37 schreef De_Kraam het volgende:
Wisten jullie dat Lord Nelom meer goals heeft gescoord in de Europa League dan Messi?
Kat in 't bakkiequote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Lord speelt
Ik ga deze wedstrijd niet kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er echt heel veel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |