Boadu deed niet mee?quote:Op woensdag 16 september 2020 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EiBpxXjXgAAx_W7?format=jpg&name=small
Ik denk dan altijd aan een tankstation.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Luxemburg denk ik altijd aan Operatie Geniaal van De Baron.
Kiev was de eerste helft nog zwakker dan AZ ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ze hadden er geen recht op, maar je moet nu niet doen alsof Kiev het recht had om door te gaan. Die creëerde ook helemaal niks tot die domme bal van Midtsjø.
Ik heb niet geconcentreerd gekeken, lol. Meer gekeken van PAOK v Benfica. Onelegged Qualification genot.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boadu deed niet mee?
Maar godsamme wat was dat middenveld slecht zeg. Midtsjo echt afschuwelijk en Clasie en De Wit ontberen ook elke kwaliteit.
Wat gaat er fout dan? Ik post een linkje zonder tags, bewust.quote:
Dit was ook wel te zien jaquote:Op woensdag 16 september 2020 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EiBpxXjXgAAx_W7?format=jpg&name=small
Oh, dan heeft mijn opmerking geen zin.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat gaat er fout dan? Ik post een linkje zonder tags, bewust.
Dat is vaak zo met jouw opmerkingenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh, dan heeft mijn opmerking geen zin.
Nee, zie mijn post in de SC. Heb maar een klein stukje gezien hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet je van de algemene beschouwingen?
Die zag ik net daarna. Ik vind het altijd wel genieten hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, zie mijn post in de SC. Heb maar een klein stukje gezien hoor.
Tegenwoordig? Kon ie er ooit wat van?quote:Op woensdag 16 september 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
Blijft wel apart hoe reteslecht Clasie tegenwoordig is. Heb hem in jaren geen goede pass zien geven.
Dit even terzijde.
@onlogisch quote in 3,2,1.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
Blijft wel apart hoe reteslecht Clasie tegenwoordig is. Heb hem in jaren geen goede pass zien geven.
Dit even terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |