Nee, zelfs geen slokje water. Maar ik hoor graag je ervaringen, misschien ligt het aan mijquote:Op donderdag 3 september 2020 18:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zelfs niet een paar tikkels tussen de weeën door?
Ik heb ook appelsap gedronken, kwam er met dezelfde gang weer uitquote:Op donderdag 3 september 2020 18:49 schreef Aure het volgende:
Ik kon ook echt niet eten en drinken tijdens de bevalling. Uiteindelijk beetje tegen het einde aan toch wat appelsap gedronkenmaar die mand met snaai had ik daarna echt wel nodig, hongerrrrr
Mijn man hield een flesje cola voor mijn gezicht. Ik heb het bijna uit zijn handen geslagenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:41 schreef Wolken het volgende:
Nee hoor, vriend moest zelfs stoppen met adem halen en vooral niks zeggen. Alles is dan teveel.
Uiteraard, dankjewel! Maar ik wil ze wel eerst even ruiken irl.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ooh. Als je openstaat voor suggesties: https://www.geurkaarsenwe(...)thwick-flame-ellips/
Ik ben fan van deze kaarsen
Dat was ik ookquote:[b]Op donderdag 3 september 2020 17:59 schreef Wolken het volgende:[/b
Ik heb weer onthouden dat iemand een mand met snaai had voor de familie die langs kwam en dat lijkt mij weer een goed idee #prioriteiten
Dat hadden wij dan weer niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef SQ het volgende:
Wat een luxe allemaal zeg, dan ben ik wel in het NH hotel onder de ziekenhuizen bevallen.
Hadden jullie ook flesjes rituals in de badkamer zeker?
Ja ik ook zoiets. Werpen, douchen en naar huis.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik had ook een eigen badkamer. Er stond een ligbank, tafel en stoelen in de kamer. Eerlijk gezegd weet ik niet meer of er een koffieautomaat was. Na 1,5 uur na de bevalling stond ik namelijk weer buiten.
Ja, kerstlampjes.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef Seven. het volgende:
Ik ben wel van plan om er een wellness sfeertje van te maken thuis. Dus ik denk inderdaad nog ff naar Rituals. Geurkaarsen, kerstlampjes en dat soort dingen. Lekker zen muziekje enzo. Kan zijn dat m'n man de strandmon stoel op kantoor zet voor zichzelf
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |