SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Goede Dauphine maakt nog geen goede ruiter.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Was thans aan een goede Dauphine bezig.
Hahaha.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag hem zelfs als zwart paard voor geel.
1 en al spier en pees heb ik gisteren vernomen.quote:
Landaluze (lol) won zelfs de Dauphine.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede Dauphine maakt nog geen goede ruiter.
Zou zomaar kunnen. wellicht dat hij zo ook sprint voor de bonussecondenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:45 schreef Zwansen het volgende:
Heeft Wout al veel kopwerk gedaan? Anders pakt ie straks het geel hier.
Ewan neemt hem over denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:45 schreef franklop het volgende:
Kristoff gaat met 13.30 achterstand zijn gele trui niet kunnen redden
Tuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wel echt zonde voor Martinez toch?
Dat mag hij niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef franklop het volgende:
De auto van EF heeft het niet begrepen. Het helpt meer als je ervoor rijdt.
Die is er al een tijdje af hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joewen gaat de klim zo niet overleven
Als die wat fatsoenlijk aan z'n stuur kan trekken (en risico's durft te nemen) met die sleutelbeenbreuk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef TheArt het volgende:
Schach ook gewoon mee. Die kan natuurlijk ook gewoon zijn sprint rijden straks als ie er zo ook nog aan blijft hangen.
Wel raar, hij is toch sprinter? Waarom sprint hij dan gewoon niet die berg op? Of zeg ik nu iets heel doms.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:45 schreef franklop het volgende:
Kristoff gaat met 13.30 achterstand zijn gele trui niet kunnen redden
Je mag toch verwachten dat die nog ergens een terugslag krijgt voor zn sleutelbeenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef TheArt het volgende:
Schach ook gewoon mee. Die kan natuurlijk ook gewoon zijn sprint rijden straks als ie er zo ook nog aan blijft hangen.
Ik kijk op en afquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die is er al een tijdje af hoor.
Die kent de Zaak Eekhoff ook denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef franklop het volgende:
De auto van EF heeft het niet begrepen. Het helpt meer als je ervoor rijdt.
Snap wat je bedoelt en vind het ook vreemd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel raar, hij is toch sprinter? Waarom sprint hij dan gewoon niet die berg op? Of zeg ik nu iets heel doms.
Ik zie Joris ervoor aan dit te zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel raar, hij is toch sprinter? Waarom sprint hij dan gewoon niet die berg op? Of zeg ik nu iets heel doms.
Bora is een ploeg waar wonderen geschieden, de meest kleurloze middelmaat worden daar winnaars.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat die nog ergens een terugslag krijgt voor zn sleutelbeen
Lullig als je zelf de beste tijdrijder bentquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, de niet tijdrijder Carthy vlamt dat gat wel even dicht.
Maar Schachmann is nooit kleurloze middelmaat geweest.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bora is een ploeg waar wonderen geschieden, de meest kleurloze middelmaat worden daar winnaars.
Kamna ook niet. En Grossschartner is het nog steeds.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar Schachmann is nooit kleurloze middelmaat geweest.
Als Thijs baas van de UCI was werden alle doping gebruikers live op tv geëxecuteerd, en hij was de beul.quote:
Daar komt iequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat Alaphilippe nog? Of wat is zijn bedoeling?
Mondkapje op; dan is alles toegestaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:55 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze in Frankrijk een ander meetsysteem, dat 1,5m daar is wat hier 10cm is?
Rijden die echt 18km achter?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:56 schreef franklop het volgende:
Wordt dat geen probleem zo met achterblijvers?
Ja, Kalme Sjaan gaat zo problemen krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:56 schreef franklop het volgende:
Wordt dat geen probleem zo met achterblijvers?
Tijdsverschil liep net al aardig snel op met groepje Kristoffquote:
Kan ie mooi rittenkapen.quote:
Daarom werd bij NK toch ook deel peloton uit koers genomen? VDP was ze al 3x voorbij gereden op die afvalbergquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Tijdsverschil liep net al aardig snel op met groepje Kristoff
Vermoed van niet, maar toch. Blijft een risico.
Erg vermoeiend inderdaad, maar was te verwachten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Aert Van Aert Van Aert Van Aert Van Aert
Zou M. Wuyts dat aankunnen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Door wie gaat ie genaaid worden?quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Nier.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Door wie gaat ie genaaid worden?
Buren vervaltquote:
Niks mis met een sprintje aantrekken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Dumoulin en Roglic moeten maar gaan knechten voor van Aert.
Grappenuurtje op de Belgquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks mis met een sprintje aantrekken.
Ja, alleen wel achteruit.quote:
Hij zit zelf niet op te letten hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:06 schreef TheArt het volgende:
Tom wordt even vol afgesneden door iemand van Ineos.
Ineos mannetje verexcuseert zichquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij zit zelf niet op te letten hoor.
Kwiatkowski excuseert zich nota bene.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aanklagen - Patquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:07 schreef Pino112 het volgende:
Het was een aanval van die Ineos-idioot.
HAHA SUKKELTJEEEEEEEEEEESquote:
Hij lette wel op, maar niet op die renner.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Drivethrough voor die mallootquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:07 schreef Pino112 het volgende:
Het was een aanval van die Ineos-idioot.
Omdat ze Alaphilippe geen minuten willen geven.quote:
Adrenaline en boosheid zijn formidabele pijnstillers. de klap komt laterquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:07 schreef noodgang het volgende:
Tom rijdt er wel best makkelijk terug naartoe
quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kwiatkowski excuseert zich nota bene.
Oh dan moet het wel zijn schuld zijn en niet aan Dumoulin liggen.quote:
Daar staat Wuyts bekend om inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:08 schreef PSVCL het volgende:
De hoofdcommentator op de Belg hoort zichzelf wel graag praten ,laat de co commentator amper uitpraten
Dat is goed, dan is de kans om vooruit te blijven wat groter.quote:
Dit was een val bergop met rol...denk dat het wel meevalt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Adrenaline en boosheid zijn formidabele pijnstillers. de klap komt later
Dat lijkt me een strak plan ja. Bij Jumbo wint hij vrijwel niks!quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:08 schreef Toby56 het volgende:
Van Aert moet echt terug naar Vérandas Willems–Crelan, anders krijgt-ie geen kansen meer.
Je ziet toch dat hij wordt afgesneden lol.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Oh dan moet het wel zijn schuld zijn en niet aan Dumoulin liggen.
Precies.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me een strak plan ja. Bij Jumbo wint hij vrijwel niks!
Knap dat de co commentator rustig blijftquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar staat Wuyts bekend om inderdaad.
José de Cauwer is dan ook een opperbaas.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap dat de co commentator rustig blijft
Jose is blind vandaagquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
José de Cauwer is dan ook een opperbaas.
Liever blind dan schijtirritant.quote:
De Cauwer heeft al zijn leven lang met gekken als de Planckaerts en Gerben Carstens opgescheept gezeten. Die raakt niet over zijn toeren van Wuitserquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap dat de co commentator rustig blijft
Bij de NOS riep men dat Dumoulin niet oplette dus dat wordt uiteraard gretig herhaald.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij wordt afgesneden lol.
Ik ook jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vervelend dat ik Hirschi op het laatst eruit heb gegooid.
Hij keek wel om dacht ik te zien.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij de NOS riep men dat Dumoulin niet oplette dus dat wordt uiteraard gretig herhaald.
Richt zich niet op het klassement.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:12 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom laten de klassementsjongens Yates rijden?
Karstens.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
De Cauwer heeft al zijn leven lang met gekken als de Planckaerts en Gerben Carstens opgescheept gezeten. Die raakt niet over zijn toeren van Wuitser
En hoe weten wij dat?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Richt zich niet op het klassement.
De drie vooraan gaan het uitmaken denk ik.quote:
Prima, maar als hij 3 minuten voorsprong zou hebben zal hij het vast proberen...quote:
Klopt ja, maar is dat per se niet opletten?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij keek wel om dacht ik te zien.
Maar dat heeft hij toch helemaal niet?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima, maar als hij 3 minuten voorsprong zou hebben zal hij het vast proberen...
Alles hangt denk ik zo ook af van wat Hirschi gaat doen als ze beneden zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:13 schreef franklop het volgende:
[..]
De drie vooraan gaan het uitmaken denk ik.
Prima commentator iddquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
José de Cauwer is dan ook een opperbaas.
Of achter Roglic of middenin het pelotonfquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zag jij hem net van het shot van boven?
Nope. Volgens mij maar twee Jumbo's.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat heeft Jantje van Boven hiermee te maken?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij is geweldig snel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:16 schreef OProg het volgende:
Hirschi zou wel grappig zijn als winnaar.
Voor mijn poule wel jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:16 schreef OProg het volgende:
Hirschi zou wel grappig zijn als winnaar.
Leek met niet Dumoulin, maar was lastig te zienquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of achter Roglic of middenin het pelotonf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |