SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Goede Dauphine maakt nog geen goede ruiter.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Was thans aan een goede Dauphine bezig.
Hahaha.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag hem zelfs als zwart paard voor geel.
1 en al spier en pees heb ik gisteren vernomen.quote:
Landaluze (lol) won zelfs de Dauphine.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede Dauphine maakt nog geen goede ruiter.
Zou zomaar kunnen. wellicht dat hij zo ook sprint voor de bonussecondenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:45 schreef Zwansen het volgende:
Heeft Wout al veel kopwerk gedaan? Anders pakt ie straks het geel hier.
Ewan neemt hem over denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:45 schreef franklop het volgende:
Kristoff gaat met 13.30 achterstand zijn gele trui niet kunnen redden
Tuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wel echt zonde voor Martinez toch?
Dat mag hij niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef franklop het volgende:
De auto van EF heeft het niet begrepen. Het helpt meer als je ervoor rijdt.
Die is er al een tijdje af hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joewen gaat de klim zo niet overleven
Als die wat fatsoenlijk aan z'n stuur kan trekken (en risico's durft te nemen) met die sleutelbeenbreuk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef TheArt het volgende:
Schach ook gewoon mee. Die kan natuurlijk ook gewoon zijn sprint rijden straks als ie er zo ook nog aan blijft hangen.
Wel raar, hij is toch sprinter? Waarom sprint hij dan gewoon niet die berg op? Of zeg ik nu iets heel doms.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:45 schreef franklop het volgende:
Kristoff gaat met 13.30 achterstand zijn gele trui niet kunnen redden
Je mag toch verwachten dat die nog ergens een terugslag krijgt voor zn sleutelbeenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:46 schreef TheArt het volgende:
Schach ook gewoon mee. Die kan natuurlijk ook gewoon zijn sprint rijden straks als ie er zo ook nog aan blijft hangen.
Ik kijk op en afquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die is er al een tijdje af hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |