SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het is iig weer leuk om naar te kijken
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
We hebben wel voetballend vermogen voorin, pohh. Nu nog een iemand met een goede pass op het middenveld en dan kan het smullen beginnen.![]()
Wel cruciaal voor de ambities in Europa die middenvelder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef Vriezzer het volgende:
We hebben wel voetballend vermogen voorin, pohh. Nu nog een iemand met een goede pass op het middenveld en dan kan het smullen beginnen.
Die Alvarez onder druk is echt pijnlijk.Oh.![]()
Als dat het enige is , is die er volgens mij al . Speelt ook veel directer en tegenstanders haten hem wat een goede eigenschap is in mijn ogenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, volgens mij moet Antony vooral nog werken aan zijn rendement.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind hem juist nog wat speelser dan Neres was, die was vanaf het begin al meer zakelijk en gericht op goals.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als dat het enige is , is die er volgens mij al . Speelt ook veel directer en tegenstanders haten hem wat een goede eigenschap is in mijn ogenOh.![]()
Het lijkt erop dat Anthony en Kudus in ieder geval een toevoeging zijn en hun geld meer dan waard zijn.
Mag wel ook na veel kwaliteitsverlies met Ziyech, vd Beek en misschien wel Blind.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is dit het startsein voor de WOIII door Eintracht? Wat zijn die aan het zagen en hakken.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Frustrerend als je er telkens niet aan te pas komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
Is dit het startsein voor de WOIII door Eintracht? Wat zijn die aan het zagen en hakken.Oh.![]()
Ik zette er laatst m'n vraagtekens bij tegenover jou maar ik begin ook wel overtuigd te raken van Kudusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frustrerend als je er telkens niet aan te pas komt.![]()
Hij is speels maar ook effectief met die speelsheid. En ik heb ook het idee dat die een versnelling hoger speeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist nog wat speelser dan Neres was, die was vanaf het begin al meer zakelijk en gericht op goals.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal nog genoeg prutwedstrijden spelen hoor, maar hij kan wel voetballen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zette er laatst m'n vraagtekens bij tegenover jou maar ik begin ook wel overtuigd te raken van KudusOh.![]()
Dat wel ja, hij is heel snel in handelen wat ik gezien heb.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is speels maar ook effectief met die speelsheid. En ik heb ook het idee dat die een versnelling hoger speeltOh.![]()
de woorden van overmars over alvarez doen nog wel pijn in mijn orenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is gewoon klaar. Kudus op 6. Geen discussie mogelijk.![]()
Denk niet dat het publiek snel opgewonden raakt als hij aan een rush begint.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Alvarez met een Gijpfilmpje over de Cler en Bak Nielsen lolOh.![]()
Goed wel voor de lachspierenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat het publiek snel opgewonden raakt als hij aan een rush begint.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijtenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
de woorden van overmars over alvarez doen nog wel pijn in mijn oren![]()
laten we hopen dat dat het isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijten
als donny weg gaat komt er naar eigen zeggen nog wel een middenvelder voor terug, ben benieuwd.![]()
Over Magallan is hij toch ook gewoon eerlijk dat hij niks meer bij Ajax te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijtenOh.![]()
Die heeft dan ook duidelijk gefaald en heeft zelfs bij de club die hem huurde niet overtuigd, dat is wat anders dan de situatie van Alvarez als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over Magallan is hij toch ook gewoon eerlijk dat hij niks meer bij Ajax te zoeken heeft.![]()
Je weet pas dat ze het niet in hem zien zitten als Haggie begint over 'we steunen hem'quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je kan natuurlijk openbaar niet te kritisch zijn over spelers die je eigenlijk wil slijtenRED ONS HENNIEGOD![]()
Alvarez kan wel potje verdedigen maar aan bal doet het zoveel pijn aan je ogen dat je toch liever een ander speler ziet daar.![]()
Waarschijnlijk een dagjesmens die het voor scc'ers gaat verklotenquote:VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Dan is Schuurs ongeveer de laatste kaaskop daar
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Doe je niks aan, Adolfquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Perrin het volgende:
Dan is Schuurs ongeveer de laatste kaaskop daar![]()
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Perrin het volgende:
Dan is Schuurs ongeveer de laatste kaaskop daarDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Eens. Er stroomt buiten Lang, Traore, Gravenberg, Dest, Timber, Nousmaz, Ekkelenberg, Eiting, Hontje Sansen, Unuvar en Rensch echt niemand meer door naar het eerste.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.![]()
Jonk doet het goed in Volendam. Paar talentvolle jongens alweer doorgestroomd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoeveel daarvan zijn van het Justin Kluivert niveau?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eens. Er stroomt buiten Lang, Traore, Gravenberg, Dest, Timber, Nousmaz, Ekkelenberg, Eiting, Hontje Sansen, Unuvar en Rensch echt niemand meer door naar het eerste.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
quote:
Zijn er zoveel kosten ofzo? Als je de helft van het geld van Van de Beek en Marin kan besteden kun je toch twee prima aankopen doen zou je zeggen.![]()
Ja precies, en technisch nog zeer behoorlijk ook. Dat heb ik bij een Gravenberch nou niet echt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jonk doet het goed in Volendam. Paar talentvolle jongens alweer doorgestroomd.Deuger, Woke & Gutmensch
Gravenberch is technisch juist goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja precies, en technisch nog zeer behoorlijk ook. Dat heb ik bij een Gravenberch nou niet echt.
Zijn problemen liggen meer in het verdedigende werk en omschakelen.Oh.![]()
Blijkbaar kunnen ze de gewenste '6' gewoon niet vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er zoveel kosten ofzo? Als je de helft van het geld van Van de Beek en Marin kan besteden kun je toch twee prima aankopen doen zou je zeggen.
Of ze denken echt dat de selectie zo goed bezet is.Oh.![]()
Er is afgelopen seizoen wel enorm veel verlies geleden, en men gaat ervan uit dat er spelers verkocht worden om de begroting rond te krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er zoveel kosten ofzo? Als je de helft van het geld van Van de Beek en Marin kan besteden kun je toch twee prima aankopen doen zou je zeggen.
Denk dat het daar aan ligt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
In het vorige jaarverslag was er juist een recordwinst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is afgelopen seizoen wel enorm veel verlies geleden, en men gaat ervan uit dat er spelers verkocht worden om de begroting rond te krijgen.
Denk dat het daar aan ligt.
Dat er wat gaten vallen dankzij corona is wel duidelijk maar er staan al genoeg inkomsten tegenover en Ajax had al genoeg vet op de botten.Oh.![]()
quote:Manchester United is de belangrijkste gegadigde om Donny van de Beek over te nemen van Ajax. Volgens de Daily Mirror heeft trainer Ole Gunnar Solskjaer persoonlijk contact gezocht met de middenvelder, om duidelijk te maken dat hij een belangrijke rol voor Van de Beek ziet weggelegd op Old Trafford. Volgens de krant zit een transfer van 45 miljoen euro in de pijplijn.
Solkjaer wil in de komende 48 uur nadere gesprekken voeren met Van de Beek, zo klinkt het. De krant voegt eraan toe dat de middenvelder bij Ajax heeft aangegeven niet meer te willen spelen, om het risico op een blessure uit te sluiten. Volgens 'bronnen in Nederland' kan Manchester United alleen nog naast het net vissen als Barcelona of Real Madrid te elfder ure met een bod komt, maar dat ligt op dit moment niet in de lijn der verwachting.![]()
Ik snap niet dat er geen vervanger zou worden gezocht indien beek weggaat. Je levert dan echt veel te veel in op het middenveld.![]()
Ik snap dat Tadic - Promes - Antony prima kan werken en je Neres en Lang achter de hand hebt. Maar verder is de spoeling gewoon dun.![]()
Niet mee eens. Promes, Tadic, Neres, Kudus kunnen op 10. Ziyech en vd Beek zijn moeilijk 1,2,3 te vervangen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap niet dat er geen vervanger zou worden gezocht indien beek weggaat. Je levert dan echt veel te veel in op het middenveld.![]()
Er moet ook maar net iemand beschikbaar zijn die je kunt kopen natuurlijk. Daarnaast verwacht ik heel veel van Gravenberch en ook van Kenneth Taylor. Die mannen zijn er allang klaar voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Scorpie het volgende:
Onana/Stekelenburgquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap dat Tadic - Promes - Antony prima kan werken en je Neres en Lang achter de hand hebt. Maar verder is de spoeling gewoon dun.
Mazraoui/Dest - Schuurs/Timber - Blind/Martinez - Cufre?/Rensch
?/Alvarez - Kudus/Gravenberch
Antony/Neres - Promes/Labyad - Tadic/Lang
Traoré/Huntelaar
Dit zullen ze wel voor ogen hebben (met in de praktijk dan vaak Tadic in de spits en Neres en Antony op de flanken. Best prima)Oh.![]()
Kudus, Labyad, Traore, Huntelaar heb je ook nog voor de posities voorin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap dat Tadic - Promes - Antony prima kan werken en je Neres en Lang achter de hand hebt. Maar verder is de spoeling gewoon dun.
Voor de 10 heb je met Promes, Tadic, Antony, Kudus en evt zelfs Labyad ook voldoende opties.
Er mag van mij best iemand bij, maar dan zou ik eerder voor een centrale verdediger of de al veel gememoreerde 6-positie gaan...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Neres vind ik absoluut geen 10, hij is wel geprobeerd daar maar dat vond ik niet bepaald een succes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Promes, Tadic, Neres, Kudus kunnen op 10. Ziyech en vd Beek zijn moeilijk 1,2,3 te vervangen.Oh.![]()
Tadic op 10 denk ik en Traore in de spits, alhoewel Brobbey veel beter is dan Traore. Dat is nu wel heel duidelijk te zien deze voorbereiding.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana/Stekelenburg
Traoré/Huntelaar
Dit zullen ze wel voor ogen hebben (met in de praktijk dan vaak Tadic in de spits en Neres en Antony op de flanken. Best prima)![]()
Taylor op de plek van het vraagteken? Of Ekkelenkampquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana/Stekelenburg
Traoré/Huntelaar
Dit zullen ze wel voor ogen hebben (met in de praktijk dan vaak Tadic in de spits en Neres en Antony op de flanken. Best prima)
Taylor is extreem qua potentieel in FMquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor op de plek van het vraagteken? Of Ekkelenkamp![]()
![]()
Aankoop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor op de plek van het vraagteken? Of Ekkelenkamp
Tenminste als ze niet achterlijk zijn. Ekkelenkamp en Eiting verkopen, Taylor vlieguren laten maken in Jong Ajax voor een seizoen (en kan nog genoeg potjes meedoen met het eerste).Oh.![]()
Taylor gewoon voor de leeuwen gooien. Goed genoeg is oud genoeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankoop.
Tenminste als ze niet achterlijk zijn. Ekkelenkamp en Eiting verkopen, Taylor vlieguren laten maken in Jong Ajax voor een seizoen (en kan nog genoeg potjes meedoen met het eerste).
Vidal INCOMING![]()
![]()
Ik denk overigens dat er wel wat gaat gebeuren gezien die cryptische tweet van van der Sar. Zo'n tweet gooide hij er ook uit toen Promes kwam![]()
![]()
Traoré vond ik vandaag dan weer prima, Brobbey heb ik ook nog genoeg twijfels over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tadic op 10 denk ik en Traore in de spits, alhoewel Brobbey veel beter is dan Traore. Dat is nu wel heel duidelijk te zien deze voorbereiding.
Maar Promes zal wel op 10 gaan spelen als je hem zag in deze voorbereiding, en was vandaag wel prima daar.Oh.![]()
Denk dat Sar gewoon aan het trollen is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor gewoon voor de leeuwen gooien. Goed genoeg is oud genoeg.
Vidal INCOMING![]()
![]()
Ik denk overigens dat er wel wat gaat gebeuren gezien die cryptische tweet van van der Sar. Zo'n tweet gooide hij er ook uit toen Promes kwam
Wat wel extreem flauw is in zijn positie natuurlijk.Oh.![]()
Traore mist teveel naar mijn idee. Brobbey schiet ze er altijd wel in, vaak intikkers maar hij lijkt altijd op de juiste plek te staan en houd er wel 2-3 bezig in de 16.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré vond ik vandaag dan weer prima, Brobbey heb ik ook nog genoeg twijfels over.
Maar Promes zal wel op 10 gaan spelen als je hem zag in deze voorbereiding, en was vandaag wel prima daar.
Kudus kan trouwens ook op 10. Vergeet niet dat het een aanvallende middenvelder is en geen verdedigende middenvelder.![]()
Waarom zou hij dat doen? Zo'n tweet gooide hij er ook uit en een dag later kwam Promes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat Sar gewoon aan het trollen is.
Wat wel extreem flauw is in zijn positie natuurlijk.![]()
Lassina is een goed aanspeelpunt om mee te kaatsen. Dat zou ideaal zijn geweest met Donny.
Er zijn inderdaad genoeg opties maar als je wat hoger niveau wil nastreven dan zou ik toch liever een nieuwe speler zoeken ipv Labyad of Tadic op 10.![]()
Hoger niveau? Tadic was in de CL een van de beste spelers van alle teams in de CLquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lassina is een goed aanspeelpunt om mee te kaatsen. Dat zou ideaal zijn geweest met Donny.
Er zijn inderdaad genoeg opties maar als je wat hoger niveau wil nastreven dan zou ik toch liever een nieuwe speler zoeken ipv Labyad of Tadic op 10.Zou niet weten waarom je perse een andere speler daar wilt hebben. Voor de flank is Tadic tegenwoordig te traag. Brobbey is overigens ook een uitstekend aanspeelpunt.
![]()
Traoré ben ik ook nog niet helemaal zeker van hoor, maar Brobbey heb ik vaak in oefenpotjes met het 1e ook wel grote kansen zien missen. En ik vind hem toch iets teveel een voorbeeld van leunen op fysiek in de jeugd en dan voetballend tekort komen op het hoogste niveau, maar misschien verrast hij nog wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Traore mist teveel naar mijn idee. Brobbey schiet ze er altijd wel in, vaak intikkers maar hij lijkt altijd op de juiste plek te staan en houd er wel 2-3 bezig in de 16.
Kudus kan trouwens ook op 10. Vergeet niet dat het een aanvallende middenvelder is en geen verdedigende middenvelder.
Kudus kan ook als controleur uit de voeten denk ik, in de rol van Frenkie.Oh.![]()
Tadic was vorig seizoen wel tikkeltje minder. Nu lijkt hij wel weer fitter dus we hopen maar dat hij niveau van daarvoor weer aantikt. Verder is balans er nog niet helemaal op het middenveld. Voorin wervelt het wel maar achterin blijft het piepen en kraken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoger niveau? Tadic was in de CL een van de beste spelers van alle teams in de CLZou niet weten waarom je perse een andere speler daar wilt hebben. Voor de flank is Tadic tegenwoordig te traag. Brobbey is overigens ook een uitstekend aanspeelpunt.
Verder wacht ik ook maar af hoe het met Daley Blind is. Wellicht moet er daarvoor ook een vervanger komen. Zeker als Tagliafico ook vertrekt en Lisandro in principe naar links moet.![]()
Marketingstunt incoming? Geen idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Zo'n tweet gooide hij er ook uit en een dag later kwam Promes.Oh.![]()
Dat piepen en kraken blijf je altijd houden met deze speelstijl. Al zet je de beste verdedigers ter wereld achterin. Het is heel aanvallend allemaal he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tadic was vorig seizoen wel tikkeltje minder. Nu lijkt hij wel weer fitter dus we hopen maar dat hij niveau van daarvoor weer aantikt. Verder is balans er nog niet helemaal op het middenveld. Voorin wervelt het wel maar achterin blijft het piepen en kraken.
Verder wacht ik ook maar af hoe het met Daley Blind is. Wellicht moet er daarvoor ook een vervanger komen. Zeker als Tagliafico ook vertrekt en Lisandro in principe naar links moet.![]()
Daarom snap ik dat gezeik op Alvarez niet zo, hij is niet de meest technisch begaafde maar je hebt zijn verdedigende kwaliteiten wel nodig voor de balans...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat piepen en kraken blijf je altijd houden met deze speelstijl. Al zet je de beste verdedigers ter wereld achterin. Het is heel aanvallend allemaal he.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Alvarez is een sloper en die heb je inderdaad nodig. Overigens denk ik dat hij centraal achterin het beste tot zijn recht komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat gezeik op Alvarez niet zo, hij is niet de meest technisch begaafde maar je hebt zijn verdedigende kwaliteiten wel nodig voor de balans...![]()
Die kritiek is gewoon legitiem, als hij zo op een hoger niveau onder druk wordt gezet zie je het balverlies al voor je en hachelijke situaties. Je kan wel leuk verdedigen, maar als je niks met een bal kan ben je voortdurend je eigen fouten aan het herstellen. Het Enoh-syndroom, schiet gewoon niet op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat gezeik op Alvarez niet zo, hij is niet de meest technisch begaafde maar je hebt zijn verdedigende kwaliteiten wel nodig voor de balans...Oh.![]()
Het is vooral de omschakeling waar die steeds verdrinkt omdat die positioneel zwak is en daarbij ook nog eens vies traag is waardoor de tegenstander gewoon vrij baan heeft op het middenveld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kritiek is gewoon legitiem, als hij zo op een hoger niveau onder druk wordt gezet zie je het balverlies al voor je en hachelijke situaties. Je kan wel leuk verdedigen, maar als je niks met een bal kan ben je voortdurend je eigen fouten aan het herstellen. Het Enoh-syndroom, schiet gewoon niet op.RED ONS HENNIEGOD![]()
Spel aanpassen zodat hij de bal gewoon in kan leveren. Pique kan ook voor geen meter voetballen en houdt zich al jaren staande achterin bij Barca.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kritiek is gewoon legitiem, als hij zo op een hoger niveau onder druk wordt gezet zie je het balverlies al voor je en hachelijke situaties. Je kan wel leuk verdedigen, maar als je niks met een bal kan ben je voortdurend je eigen fouten aan het herstellen. Het Enoh-syndroom, schiet gewoon niet op.![]()
Centraal achterin ja, niet op het middenveld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spel aanpassen zodat hij de bal gewoon in kan leveren. Pique kan ook voor geen meter voetballen en houdt zich al jaren staande achterin bij Barca.
En dan vind ik zelfs dat een centrale verdediger nog wel redelijk moet kunnen opbouwen bij het spelletje wat Ajax speelt want anders is het wel makkelijk af te stoppen.Oh.![]()
Juist de talenten uit onze eigen jeugd doen het goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.
De talenten die we aankopen presteren dramatisch (pasquali, jensen, ylatupa, schon, horvath, kuhn, dostanich en ga zo maar door)![]()
Mis Donny eigenlijk niet de laatste wedstrijden, Gravenberch lijkt nu eindelijk echt zijn rol te gaan pakken.![]()
Mwa. Het naïeve "we gaan met 10 spelers uit eigen jeugd de CL in" is wel vetrokken inderdaad. Heeft niet verkeerd uitgepakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Hopelijk valt het dus mee met Daley, maar ik zou uit voorzorg wel iemand erbij halenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Graag + Jan Arie vd Heijden.quote:
Zonder Donny en wellicht Blind vind ik deze groep compleet genoeg. Maar als Nico gaat moet er zeker een linksback of CV bij die er meteen staat. Gravenbergh en Alvarez lijken mij zekerheidjes, Wat dus betekent dat of Quincy, Neres, Kudus of Anthony gaat banken. Dat vind ik dan wel jammer.![]()
zonder Blind is Ajax echt een stuk minder dus die is niet zo makkelijk te vervangen en dan moet diegene nog gaan banken ook als Blind wel speeltquote:Op zondag 30 augustus 2020 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk valt het dus mee met Daley, maar ik zou uit voorzorg wel iemand erbij halen![]()
Er moet sowieso nog een verdediger bij, liefst een speler met ervaring en iemand die langer is dan 1.85m.quote:Op zondag 30 augustus 2020 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk valt het dus mee met Daley, maar ik zou uit voorzorg wel iemand erbij halenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Moet hij ook STERK zijn?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog een verdediger bij, liefst een speler met ervaring en iemand die langer is dan 1.85m.Jack does it in real time...![]()
En moet hij ook mee kunnen voetballen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog een verdediger bij, liefst een speler met ervaring en iemand die langer is dan 1.85m.
Pique bijvoorbeeld. Is ongeveer net zo lang als Schuurs. Kan goed positie kiezen en heeft veel ervaring. Hij is alleen niet zo sterk en snel. Kan je zo ophalen in Spanje denk ik. Maar eigenlijk hebben we natuurlijk een verdediger met een linker been nodig, hmz.
[ Bericht 10% gewijzigd door GwaiLow op 30-08-2020 11:31:23 ]![]()
Hij moet in ieder geval in staat zijn kopduels te winnen, leuk die verdedigers als Timber, Martinez, Dest, Tagliafico, Rensch en Blind, maar het is natuurlijk lachwekkend dat van deze zes Blind met 1.80m de langste is.quote:
Als je een spits als Luuk de Jong tegen je hebt (wat in Europa geen uitzondering is) ga je daar snel problemen mee hebben. Ook spelhervattingen zoals corners en vrije trappen zullen dan elke keer weer gevaarlijk zijn.
Nu hebben we eigenlijk alleen met Perr Schuurs en Alvarez achterin met lengte.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 30-08-2020 11:38:57 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
zonder Blind heb je toch wel een probleem met het voetbal van achteruit, vd Beek is wat dat betreft makkelijker op te lossen al had ik hem ook nog liever gehoudenquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Graag + Jan Arie vd Heijden.
Zonder Donny en wellicht Blind vind ik deze groep compleet genoeg. Maar als Nico gaat moet er zeker een linksback of CV bij die er meteen staat. Gravenbergh en Alvarez lijken mij zekerheidjes, Wat dus betekent dat of Quincy, Neres, Kudus of Anthony gaat banken. Dat vind ik dan wel jammer.![]()
Pique zou in principe een prima aanwinst zijn voor één seizoen. Vooral vanwege zijn ervaring en organisatorische kwaliteiten. Hij hoeft in principe niet snel te zijn, dat was Frank de Boer bijvoorbeeld ook niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En moet hij ook mee kunnen voetballen?
Pique bijvoorbeeld. Is ongeveer net zo lang als Schuurs. Kan goed positie kiezen en heeft veel ervaring. Hij is alleen niet zo sterk en snel. Kan je zo ophalen in Spanje denk ik. Maar eigenlijk hebben we natuurlijk een verdediger met een linker been nodig, hmz.
Maar goed, het lijkt me niet realistisch dat een speler als Pique naar Ajax komt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pique zou in principe een prima aanwinst zijn voor één seizoen. Vooral vanwege zijn ervaring en organisatorische kwaliteiten. Hij hoeft in principe niet snel te zijn, dat was Frank de Boer bijvoorbeeld ook niet.
Maar goed, het lijkt met niet realistisch dat een speler als Pique naar Ajax komt.![]()
Misschien kunnen we Sergio Ramos en Varane ophalen???Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
En Frank is net zo lang als Blind. Toch kon hij een lekker potje koppen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pique zou in principe een prima aanwinst zijn voor één seizoen. Vooral vanwege zijn ervaring en organisatorische kwaliteiten. Hij hoeft in principe niet snel te zijn, dat was Frank de Boer bijvoorbeeld ook niet.
Maar goed, het lijkt me niet realistisch dat een speler als Pique naar Ajax komt.![]()
Ramos is gewoon te oud en lijkt teveel op Sinterklaas, moet je niet willenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Misschien kunnen we Sergio Ramos en Varane ophalen???![]()
Dat was bij Barcelona in de eerste jaren als koopclub ook zo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 08:23 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. Het naïeve "we gaan met 10 spelers uit eigen jeugd de CL in" is wel vetrokken inderdaad. Heeft niet verkeerd uitgepakt.![]()
En Varane maakt veel domme fouten. Nu had Verthongen toch niet misstaan bij Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ramos is gewoon te oud en lijkt teveel op Sinterklaas, moet je niet willen. Leek me in eerste instantie niks, maar een verdediger met een linker been. lengte en veel ervaring hadden we nu toch wel ff kunnen gebruiken.
![]()
maar een dure speler halen voor de bank kan natuurlijk niet, tenminste niet bij Ajax, laten we hopen dat Blind het gewoon weer oppakt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En Varane maakt veel domme fouten. Nu had Verthongen toch niet misstaan bij Ajax. Leek me in eerste instantie niks, maar een verdediger met een linker been. lengte en veel ervaring hadden we nu toch wel ff kunnen gebruiken.
![]()
Regilio Vrede.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog een verdediger bij, liefst een speler met ervaring en iemand die langer is dan 1.85m.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het probleem is dat je hier gewoon geen beleid meer op kan maken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 08:23 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. Het naïeve "we gaan met 10 spelers uit eigen jeugd de CL in" is wel vetrokken inderdaad. Heeft niet verkeerd uitgepakt.
Ten eerste kun je niet elke vijf jaar een blik talent opentrekken, dat moet je geluk mee hebben. Soms heb je een bepaalde periode minder talentvolle spelers in je eigen jeugd, je kan dan als topclub niet accepteren dat die jaren ''tussenjaren'' zijn en dat je die jaren dan maar even niet mee doet om de titel.
Ten tweede heeft de recente geschiedenis al aangetoond dat mocht je jeugdteam toch enkele talentvolle spelers hebben, ze relatief vroeg worden weggekocht, nog voordat ze zich optimaal hebben ontwikkeld. Dit hebben we al gezien met o.a. Bakker, Justin Kluivert, Kishna en Fosu-Mensah.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Magallan genot.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
O ja, Magallan hebben we ook nog. Kan Marc Overmars die niet verkopen voor een transfersom à la Marinquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
MagMagallanquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog een verdediger bij, liefst een speler met ervaring en iemand die langer is dan 1.85m.![]()
Ben benieuwd hoe Smal het straks bij Twente doet. Eredivisie is toch iets andere koek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja precies, en technisch nog zeer behoorlijk ook. Dat heb ik bij een Gravenberch nou niet echt.
En met Bakker, vd Ven, Doodeman en Kaars hebben ze toch een paar spelers die ik tussen nu en volgend jaar ook van club die veranderen.
Alleen weinig spelers van de middencategorie. Veel jongeren, paar 30+'ers, maar niks er tussen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sinds het begin. Alleen Jurrien is eerder doorgestroomd omdat er achterin wat gaten vielen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien iets te ver gezocht, maar zou Bogarde een goede invloed hebben op Gravenberch? Hij oogt zoveel fitter dan vorige jaren, veel minder lui en laks ook.![]()
Marin kon ik nog enigszins begrijpen als aankoop, die Magallan hadden ze nooit moeten halen en dat na 2 jaar scouten, je zou bijna Steen Olsen overal heen sturen voor een eindbeslissing.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
O ja, Magallan hebben we ook nog. Kan Marc Overmars die niet verkopen voor een transfersom à la Marin![]()
Ik weet niet precies wat het idee is van deze post, maar Magallan is 1.81mquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Marin was voor 12 miljoen tamelijk duur. De Belgische competitie is een stuk minder dan de eredivisie, als een speler het daar goed doet betekent het niet dat hij ook mee kan in de eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Marin kon ik nog enigszins begrijpen als aankoop, die Magallan hadden ze nooit moeten halen en dat na 2 jaar scouten, je zou bijna Steen Olsen overal heen sturen voor een eindbeslissing.
Dat zagen we in het verleden ook al bij Wesley Sonck, zogenaamd de beste speler van België (in die tijd) die volgens ingewijden van RC Genk overal succesvol zou zijn en aan de lopende band zou scoren....yeah right! Buiten België (Ajax en Borussia Mönchengladbach) heeft die flapdrol dusdanig gefaald dat hij met hangende pootjes weer naar België (Club Brugge) ging waar hij het ineens wel weer beter deed.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bogarde is natuurlijk wel gewend geweest om vooral te trainenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:08 schreef Simmertje het volgende:
Misschien iets te ver gezocht, maar zou Bogarde een goede invloed hebben op Gravenberch? Hij oogt zoveel fitter dan vorige jaren, veel minder lui en laks ook.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Lekker rondjes lopen met de F-jes voor 4 miljoen per jaarquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Bogarde is natuurlijk wel gewend geweest om vooral te trainen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oftewel hij weet precies waar de valkuilen liggen in een carrière. Reken maar dat hij nu enigszins spijt wel heeft dat hij toentertijd niet alles heeft gegeven.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Bogarde is natuurlijk wel gewend geweest om vooral te trainen![]()
Kan ook komen door Ten Hag. Hij is ook degene geweest die Ziyech heeft geleerd om zich te vechten in een wedstrijd. Als het even niet loopt niet met het koppie gaan hangen, gaan zeiken op medespelers, maar op karakter proberen de wedstrijd naar je hand te zetten, de duels te blijven aangaan en gewoon risico's te durven nemen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:08 schreef Simmertje het volgende:
Misschien iets te ver gezocht, maar zou Bogarde een goede invloed hebben op Gravenberch? Hij oogt zoveel fitter dan vorige jaren, veel minder lui en laks ook.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom hoop ik ook echt dat Ziyech gaat slagen bij Chelsea. Kan echt een voorbeeld zijn voor die gasten, zolang je knokt en alles geeft kun je via Ajax naar dat soort clubs. Hopelijk hebben we in de toekomst dan minder gevallen a la Kluivert.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan ook komen door Ten Hag. Hij is ook degene geweest die Ziyech heeft geleerd om zich te vechten in een wedstrijd. Als het even niet loopt niet met het koppie gaan hangen, gaan zeiken op medespelers, maar op karakter proberen de wedstrijd naar je hand te zetten, de duels te blijven aangaan en gewoon risico's te durven nemen.
Overigens wel typisch om te zien dat spelers als Kluivert, Riedewald, Kishna etc. het uiteindelijk allemaal niet gered hebben. Hopelijk zien spelers als Gravenberch ook in dat snel naar het buitenland gaan zonder iets bij Ajax gepresteerd te hebben 9 van de 10 keer funest is voor je carrière (sportief that is, financieel is een ander verhaal).![]()
Meestal komt dat gewoon doordat ze niet goed genoeg zijn, zelden door slechte carriereplanning.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook echt dat Ziyech gaat slagen bij Chelsea. Kan echt een voorbeeld zijn voor die gasten, zolang je knokt en alles geeft kun je via Ajax naar dat soort clubs. Hopelijk hebben we in de toekomst dan minder gevallen a la Kluivert.
Overigens wel typisch om te zien dat spelers als Kluivert, Riedewald, Kishna etc. het uiteindelijk allemaal niet gered hebben. Hopelijk zien spelers als Gravenberch ook in dat snel naar het buitenland gaan zonder iets bij Ajax gepresteerd te hebben 9 van de 10 keer funest is voor je carrière.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit en het is ook wel een verschil of je op je 19e of je 25e die stap waagtquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal komt dat gewoon doordat ze niet goed genoeg zijn, zelden door slechte carriereplanning.![]()
Ziggo. YouTube is geblokt in NL ongetwijfeld vanwege rechten dingen.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Sierd weer goud
“Donny van de little river”
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Lekker aanvalletje wel
Hij is 1.85mquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het idee is van deze post, maar Magallan is 1.81m
Mooie aanval van ajax trouwens.![]()
Wel vreemd dat België al jarenlang Europees beter presteert dan Nederland.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marin was voor 12 miljoen tamelijk duur. De Belgische competitie is een stuk minder dan de eredivisie, als een speler het daar goed doet betekent het niet dat hij ook mee kan in de eredivisie.
Dat zagen we in het verleden ook al bij Wesley Sonck, zogenaamd de beste speler van België (in die tijd) die volgens ingewijden van RC Genk overal succesvol zou zijn en aan de lopende band zou scoren....yeah right! Buiten België (Ajax en Borussia Mönchengladbach) heeft die flapdrol dusdanig gefaald dat hij met hangende pootjes weer naar België (Club Brugge) ging waar hij het ineens wel weer beter deed.![]()
Valt wel mee, de laatste drie seizoenen presteerde Nederland beter dan België.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel vreemd dat België al jarenlang Europees beter presteert dan Nederland.Oh.![]()
Magallan heeft echt met álles moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nochtans niet dusdanig dat je die hele competitie maar kan afschrijven.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, de laatste drie seizoenen presteerde Nederland beter dan België.![]()
Die wedstrijd tegen Union is wel wat ongelukkig gepland met ook Jong Ajax vandaag. Schijnbaar 3 veldspelers mee als wissel.![]()
Ik heb zelden zo'n onbeholpen geval gezien. Het lijkt wel een Ajacied uit het 1998-2000 tijdperk.quote:![]()
Jong Ajax speelt in feite met Ajax 3. Beetje jammer wel maar goed. Spelers als broertjes Timber, Unuvar, Rensch, Mendez en De Waal zouden daar in basis staan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die wedstrijd tegen Union is wel wat ongelukkig gepland met ook Jong Ajax vandaag. Schijnbaar 3 veldspelers mee als wissel.![]()
Hele basisteam van Jong geboren na 1 januari 2000quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jong Ajax speelt in feite met Ajax 3. Beetje jammer wel maar goed. Spelers als broertjes Timber, Unuvar, Rensch, Mendez en De Waal zouden daar in basis staan.
Dan weet je pas dat je oud wordt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat had ik al op 1 januari 2018.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Hele basisteam van Jong geboren na 1 januari 2000
Dan weet je pas dat je oud wordt.![]()
Volgens sommige bronnen inderdaad. Maar goed het maakt verder ook niet uit welke bron juist is, Magallan kan er niets van. Waarschijnlijk zouden ze hem bij Cambuur nog niet goed genoeg vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij is 1.85m
Mooie aanval van ajax trouwens.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax 1 is leidend en het maakt toch niet veel uit want kampioen worden in de KK divisie is zinloos, Roda zal er gelukkig mee geweest zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Meer geluk met loting in Europa. Als jij serieus denkt dat clubs als RC Genk, Anderlecht, Club Brugge en Standard Luik zich kunnen meten met Ajax, PSV, Feyenoord en AZ dan heb je er erg weinig verstand van. Deze vier Belgische clubs zouden in de Nederlandse eredivisie spelen voor de Europese play-offs in plaats van voor de landstitel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel vreemd dat België al jarenlang Europees beter presteert dan Nederland.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
België staat al sinds 2016 boven ons in een vijfjarenranking. Wel bijzonder dat dat allemaal door goede lotingen komt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meer geluk met loting in Europa. Als jij serieus denkt dat clubs als RC Genk, Anderlecht, Club Brugge en Standard Luik zich kunnen meten met Ajax, PSV, Feyenoord en AZ dan heb je er erg weinig verstand van. Deze vier Belgische clubs zouden in de Nederlandse eredivisie spelen voor de Europese play-offs in plaats van voor de landstitel.
Ajax heeft wat prestaties van de buitencategorie geleverd maar de rest is gewoon vergelijkbaar.![]()
Nogmaals, qua prestaties klopt dit. Maar België had inderdaad makkelijkere tegenstanders in Europa en daar komt bij dat PSV en Feyenoord de Europese competities niet serieus nemen. Vooral PSV zet ieder seizoen vol in op de landstitel en Europees succes is bijzaak.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
België staat al sinds 2016 boven ons in een vijfjarenranking. Wel bijzonder dat dat allemaal door goede lotingen komt.
Ajax heeft wat prestaties van de buitencategorie geleverd maar de rest is gewoon vergelijkbaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou kunnen dat België 10 jaar lang betere lotingen krijgt. De andere optie is dat jij niet helemaal objectief bent. Ik weet wel waar mijn vermoeden ligt, maar het staat je vrij bij je punt te blijvenquote:Op zondag 30 augustus 2020 17:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nogmaals, qua prestaties klopt dit. Maar België had inderdaad makkelijkere tegenstanders in Europa en daar komt bij dat PSV en Feyenoord de Europese competities niet serieus nemen. Vooral PSV zet ieder seizoen vol in op de landstitel en Europees succes is bijzaak.![]()
![]()
Dank je, uiteraard respecteer ik ook jouw mening in dezequote:Op zondag 30 augustus 2020 17:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat België 10 jaar lang betere lotingen krijgt. De andere optie is dat jij niet helemaal objectief bent. Ik weet wel waar mijn vermoeden ligt, maar het staat je vrij bij je punt te blijven
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
JR vindt dit niet leuk, maar ik denk dat Ekkelenkamp steeds beter wordt
dat zal best wel, alleen nog steeds niet goed genoegquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:52 schreef TheVulture het volgende:
JR vindt dit niet leuk, maar ik denk dat Ekkelenkamp steeds beter wordt![]()
was hij slecht? In die ene oefenwedstrijd vond ik hem best goedquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Scherpen gaat ook nooit Ajax 1 halen he ?![]()
Deed weer wat rare dingetjes zoals raar inkomen bij een corner en bij de laatste goal gaat de bal op een meter langs hem heen rechtdoor en kijkt die ernaar . Is echt iemand die zijn lengte nodig heeft maar verder vrij weinig ziet/kan als die moet timen .quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was hij slecht? In die ene oefenwedstrijd vond ik hem best goedRED ONS HENNIEGOD![]()
Prima transfer.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dus dat zal wel iets van 40 miljoen zijn.quote:
Daar gaat Manchester een goede aan hebben, scoort makkelijk en voetballend prima.
Vind hem zelf beter / meer rendement dan Frenkie hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prijzen zijn na de Corona crisis wel gekelderd denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Had wel 60-65 miljoen verwacht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik niet, want er lag een afspraak met hem dus vragen ze niet zoveel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Had wel 60-65 miljoen verwacht.
40-45 miljoen is een prima prijs.Oh.![]()
precies.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet, want er lag een afspraak met hem dus vragen ze niet zoveel.
40-45 miljoen is een prima prijs.proberen is de eerste stap naar falen
Mooie stap voor hem. Moet hij qua niveau ook wel aankunnenquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nee, die gaat ook gewoon weg als de juiste club komt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar betekent dit dan ook dat Nico blijft?
En dan halen ze waarschijnlijk die Cufre.Oh.![]()
Nee. Transferperiode is nog laaaaaaaangquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar betekent dit dan ook dat Nico blijft?proberen is de eerste stap naar falen
En bovendien is Donny nu ook weer niet zo'n spectaculair talent als De Ligt of De Jong. 45 miljoen is denk ik gewoon een reëel bedrag. Corona of geen corona.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prijzen zijn na de Corona crisis wel gekelderd denk ik.![]()
Je had vorig jaar misschien meer kunnen krijgen door de hype van de halve finale CL, maar nu is dit gewoon een prima prijs.Oh.![]()
40 miljoen vast + 5 miljoen aan bonussen schijnbaar.
Niet de absolute hoofdprijs, maar tot vorig jaar was het wel de hoogste transfer ooit geweest. Nu hopen dat in ieder geval Onana wel blijft.![]()
Net even gekeken hoeveel united de afgelopen jaren heeft uitgegeven aan transfers en hoeveel er binnen is gekomen. Zeer triest kan ik je vertellen.![]()
Leuk voor Donny
Ik vraag me af of hij gaat spelen, eigenlijk. Voor United is dit gewoon wisselgeld natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:02 schreef Ramboetan het volgende:
Net even gekeken hoeveel united de afgelopen jaren heeft uitgegeven aan transfers en hoeveel er binnen is gekomen. Zeer triest kan ik je vertellen.![]()
Wel een speler die ze missen op het middenveldquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij gaat spelen, eigenlijk. Voor United is dit gewoon wisselgeld natuurlijk.Groot fan van User Wotte![]()
Ten koste van wie moet hij spelen dan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel een speler die ze missen op het middenveld![]()
Hoop matic, maar met pogba op alleen op 6 is ook niet ideaal neequote:Op zondag 30 augustus 2020 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ten koste van wie moet hij spelen dan?Groot fan van User Wotte![]()
Dag Donny. Veel plezier in een jaar zonder meedoen om de prijzen.
Hopelijk maak je over 2 jaar een betere keuze.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
eens hoor, als Pogba niet gaat is het gewoon banken, dus vreemde keuze vooralsnogquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ten koste van wie moet hij spelen dan?![]()
Naast Pogba zie ik niet gebeuren. In plaats van Bruno ook niet, dus bankzitter is voorlopig wel de realiteit gok ik zo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoop matic, maar met pogba op alleen op 6 is ook niet ideaal nee![]()
Zal hem wat uitmaken. 5 jaar grof geld. En minder druk omdat ze toch al gewend zijn aan het feit dat ze geen top meer zijn. Kun je beter hebben dan wat De Ligt en De Jong hadden vorig jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dag Donny. Veel plezier in een jaar zonder meedoen om de prijzen.
Hopelijk maak je over 2 jaar een betere keuze.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Enorm zonde dat hij naar een club gaat waar hij niet basis zal staan (naar alle waarschijnlijkheid).
Verder denk ik gek genoeg wel dat wel minder erg is dan tagliafico of onana die weggaan. Zijn positie kunnen we wel opvullen.![]()
HAHAHA natuurlijk wel joh.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef skysherrif het volgende:
Enorm zonde dat hij naar een club gaat waar hij niet basis zal staan (naar alle waarschijnlijkheid).
Verder denk ik gek genoeg wel dat wel minder erg is dan tagliafico of onana die weggaan. Zijn positie kunnen we wel opvullen.![]()
Waarom? Mannen als Mctommanay die er geen klote van kan zie ik regelmatig spelen. Zie niet in waarom VdB daar niet zou kunnen spelen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dan speelt Man united wel in een vreemde opstelling?![]()
Waarom niet? Die Portugees is goed, maar verder ......quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef skysherrif het volgende:
En daarbij hebben ze niet echt een vaste basis, ze spelen daar zoveel dat doorwisselen wel moet.stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Die Portugees is goed, maar verder ......
En daarbij hebben ze niet echt een vaste basis, ze spelen daar zoveel dat doorwisselen wel moet.Pogba en Bruno zijn gewoon vast basis voor de echte wedstrijden, dat is ook wel zijn positie. Dan wordt hij neergezet op een plek waar hij niet het meest tot zijn recht komt (of 1 vd andere 2)quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom? Mannen als Mctommanay die er geen klote van kan zie ik regelmatig spelen. Zie niet in waarom VdB daar niet zou kunnen spelen.
Voor 40miljoen is een enorm goede roulatiespeler voor United in een erg druk seizoen ook niet heel gek.![]()
United speelt toch met 3 middenvelders en niet met 2?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Pogba en Bruno zijn gewoon vast basis voor de echte wedstrijden, dat is ook wel zijn positie. Dan wordt hij neergezet op een plek waar hij niet het meest tot zijn recht komt (of 1 vd andere 2)
Voor 40miljoen is een enorm goede roulatiespeler voor United in een erg druk seizoen ook niet heel gek.![]()
Zo veel speelt Pogba niet, heeft een grote naam maar laat het echt veels te weinig zien.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Pogba en Bruno zijn gewoon vast basis voor de echte wedstrijden, dat is ook wel zijn positie. Dan wordt hij neergezet op een plek waar hij niet het meest tot zijn recht komt (of 1 vd andere 2)
Voor 40miljoen is een enorm goede roulatiespeler voor United in een erg druk seizoen ook niet heel gek.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Niet met drie aanvallende.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
United speelt toch met 3 middenvelders en niet met 2?![]()
United speelt 4-2-3-1 met Pogba als box to box en Fernandes op 10. Zie niet waar Donny dan moet staan. Die pakt dan alleen wedstrijden mee wanneer Fernandes op bank zit. Tenzij Solksjaer nu zijn formatie om gaat zetten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
United speelt toch met 3 middenvelders en niet met 2?![]()
Ik zie Pogba nog wel vertrekken richting Spanje...
Maar goed, onze begroting is nu wel gedicht lijkt me
McTominay is al tijden invaller. Zoals Donny waarschijnlijk ook zal zijn. Misschien eerst wat meer wedstrijden bekijken voor je wat roept.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom? Mannen als Mctommanay die er geen klote van kan zie ik regelmatig spelen. Zie niet in waarom VdB daar niet zou kunnen spelen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2020 23:30:13 ]![]()
Ik zeg nergens dat McTominay basisspeler is. MOKERDOMME POST ALLEN.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
McTominay is al tijden invaller. Zoals Donny waarschijnlijk ook zal zijn. Misschien eerst wat meer wedstrijden bekijken voor je wat roept.![]()
Ja wat een geweldige transfer, ik heb het gelezen !!
Marin naar Calgiari![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat McTominay basisspeler is. MOKERDOMME POST ALLEN.Ten koste van wie wordt hij dan basisspeler? Leg uit.quote:![]()
Eens. Jammer dat er niks voor terug komt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:58 schreef bombmannl het volgende:
Prima bedrag voor van de Beek.
OvermarsGOD![]()
jawel joh, alleen niet op zijn positiequote:Op maandag 31 augustus 2020 00:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat er niks voor terug komt.![]()
het is nu wel een bij elkaar geraapt zooitje aan het worden."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Nah, gewoon het nieuwe Ajax dat we 2 jaar geleden al hadden verwacht. Uiteindelijk zijn sommige spelers langer gebleven dan verwacht, maar nu is dan toch echt het seizoen aangebroken met een nieuwe generatie. Nieuwe helden zullen weer opstaan, zoals altijd in onze geschiedenis is gebeurd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 07:53 schreef cherrycoke het volgende:
het is nu wel een bij elkaar geraapt zooitje aan het worden.![]()
Dit dus. De top-spelers zijn weg. Nieuwe generatie komt op....quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nah, gewoon het nieuwe Ajax dat we 2 jaar geleden al hadden verwacht. Uiteindelijk zijn sommige spelers langer gebleven dan verwacht, maar nu is dan toch echt het seizoen aangebroken met een nieuwe generatie. Nieuwe helden zullen weer opstaan, zoals altijd in onze geschiedenis is gebeurd.
We hadden alleen de CL moeten winnen 1 jaar geleden. Tenminste de finale moeten halen.
Dat is de grootste smet op de oude generatie. Nog steeds zeer pijnlijk.
- De Ligt
- De Jong
- Zyech
- De Jong
Aangevuld met ervaring zoals Lasse Schöne en Tadic etc.
Echt topspelers van het kaliber '95. Het was zo'n gouden jaar die één keer per 20-25 jaar voorbij komt.Love is in the air!![]()
mwa ik vind eigenlijk het niet overwinteren van afgelopen seizoen pijnlijker, als je de ambitie hebt om bij de subtop van Europa te horen moet je eerst eens 5 keer achter elkaar in de CL overwinteren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit dus. De top-spelers zijn weg. Nieuwe generatie komt op....
We hadden alleen de CL moeten winnen 1 jaar geleden. Tenminste de finale moeten halen.
Dat is de grootste smet op de oude generatie. Nog steeds zeer pijnlijk.
- De Ligt
- De Jong
- Zyech
- De Jong
Aangevuld met ervaring zoals Lasse Schöne en Tadic etc.
Echt topspelers van het kaliber '95. Het was zo'n gouden jaar die één keer per 20-25 jaar voorbij komt.![]()
Dat krijg je als de selectie niet breed genoeg is, krijgen we nu weer als er geen aankopen komen. Vooral op het middenveld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa ik vind eigenlijk het niet overwinteren van afgelopen seizoen pijnlijker, als je de ambitie hebt om bij de subtop van Europa te horen moet je eerst eens 5 keer achter elkaar in de CL overwinteren.Oh.![]()
zal toch wel een middenvelder bijkomen, je bent er in principe al 3 kwijt met vd Beek, Marin en Eitingquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als de selectie niet breed genoeg is, krijgen we nu weer als er geen aankopen komen. Vooral op het middenveld.![]()
Niet overwinteren kan een keer gebeuren, zeker omdat je afhankelijk bent van lotingen. Het verlies tegen Getafe vond ik wel pijnlijk, vooral de machteloosheid van Ajax in die wedstrijden deed weer denken aan de grijze jaren onder de Boer.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa ik vind eigenlijk het niet overwinteren van afgelopen seizoen pijnlijker, als je de ambitie hebt om bij de subtop van Europa te horen moet je eerst eens 5 keer achter elkaar in de CL overwinteren.![]()
als je met de selectie van afgelopen seizoen al niet overwintert hoeven we er nu helemaal niet aan te denkenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Niet overwinteren kan een keer gebeuren, zeker omdat je afhankelijk bent van lotingen. Het verlies tegen Getafe vond ik wel pijnlijk, vooral de machteloosheid van Ajax in die wedstrijden deed weer denken aan de grijze jaren onder de Boer.![]()
Was natuurlijk wel heel ongelukkig vorig jaar, normaal gesproken ben je met dat aantal punten gewoon door. 2x genaaid door de scheidsrechter en tegen Valencia pech met blessures.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je met de selectie van afgelopen seizoen al niet overwintert hoeven we er nu helemaal niet aan te denken![]()
tegen Lille en Valencia uit zat het dan weer niet tegen, natuurlijk ook pech maar nogmaals als je pretendeert subtop te willen zijn moet je dat gewoon aantonenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel heel ongelukkig vorig jaar, normaal gesproken met je dat aantal punten gewoon door. 2x genaaid door de scheidsrechter en tegen Valencia pech met blessures.![]()
Daarom had je in de EL gewoon de kwart/halve finale moeten halen, het verlies tegen Getafe vond ik daarom pijnlijker. Dan had je ook meer punten gehaald en hadden we dit jaar sowieso pot 2 gezeten. Nu zitten we sowieso weer met een loodzware loting.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
tegen Lille en Valencia uit zat het dan weer niet tegen, natuurlijk ook pech maar nogmaals als je pretendeert subtop te willen zijn moet je dat gewoon aantonen![]()
Pot 2 is nog wel mogelijk hoor. (als Benfica de cl niet haalt)quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom had je in de EL gewoon de kwart/halve finale moeten halen, het verlies tegen Getafe vond ik daarom pijnlijker. Dan had je ook meer punten gehaald en hadden we dit jaar sowieso pot 2 gezeten. Nu zitten we sowieso weer met een loodzware loting.![]()
vooral verloren op mentaliteit, dat is toch wel jammerquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom had je in de EL gewoon de kwart/halve finale moeten halen, het verlies tegen Getafe vond ik daarom pijnlijker. Dan had je ook meer punten gehaald en hadden we dit jaar sowieso pot 2 gezeten. Nu zitten we sowieso weer met een loodzware loting.![]()
AZ moet Benfica maar uitschakelenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pot 2 is nog wel mogelijk hoor. (als Benfica de cl niet haalt)![]()
![]()
Jep, nogmaals dat vind ik pijnlijker dan een ongelukkige uitschakeling in de CL. Een Sevilla behoort ook tot de subtop van Europa terwijl ze niet elk jaar een rol spelen in de CL.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
vooral verloren op mentaliteit, dat is toch wel jammer![]()
makkelijker vervangbaar dan Blind maar goed is hij welquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben ik de enige die Vd Beek een goede speler vind maar toch ook wel vervangbaar?![]()
Vond hem vorig seizoen niet heel goed eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
makkelijker vervangbaar dan Blind maar goed is hij wel![]()
Uiteindelijk is elke speler wel vervangbaar, alleen duurt het soms een paar jaar voor zijn opvolger er is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben ik de enige die Vd Beek een goede speler vind maar toch ook wel vervangbaar?Oh.![]()
True, maar De Ligt en Frenk was dit toch bijna een onbegonnen taak. Dat heb ik bij VdB niet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is elke speler wel vervangbaar, alleen duurt het soms een paar jaar voor zijn opvolger er is.![]()
Nee, met een goede 6 erbij is de selectie beter in balans ook nog.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
True, maar De Ligt en Frenk was dit toch bijna een onbegonnen taak. Dat heb ik bij VdB niet.
Zolang ze maar niet denken dat Ekkelenkamp hem kan vervangen.Oh.![]()
Ik plaats vd Beek inderdaad niet in het rijtje Sneijder, Suarez, Frenkie, de Ligt en Ziyech. Dat zijn spelers die brachten iets unieks dat lastig te vervangen is. Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd niet bij Donny.![]()
Donny is gewoon een opgevoerde Klaassen. Heerlijk om in je team te hebben, maar geen absolute smaakmakers die vrijwel onvervangbaar zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:39 schreef Simmertje het volgende:
Ik plaats vd Beek inderdaad niet in het rijtje Sneijder, Suarez, Frenkie, de Ligt en Ziyech. Dat zijn spelers die brachten iets unieks dat lastig te vervangen is. Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd niet bij Donny.[P]otverdorie![]()
hij heeft ook veel in die 6 rol gespeeld en dat kan/kon hij eigenlijk niet omdat hij teveel drang naar voren heeft maar wel een heerlijke voetballer hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:39 schreef Simmertje het volgende:
Ik plaats vd Beek inderdaad niet in het rijtje Sneijder, Suarez, Frenkie, de Ligt en Ziyech. Dat zijn spelers die brachten iets unieks dat lastig te vervangen is. Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd niet bij Donny.![]()
Niet het grootste talent, maar is enorm gegroeid doordat hij in de jeugd in het tiki-taka middenveld met Frenkie en Nouri zat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft ook veel in die 6 rol gespeeld en dat kan/kon hij eigenlijk niet omdat hij teveel drang naar voren heeft maar wel een heerlijke voetballer hoor."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
dat zal best maar uiteindelijk moet je het zelf doen, ik vind hem vrij compleet voor een aanvallende middenvelderquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:50 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Niet het grootste talent, maar is enorm gegroeid doordat hij in de jeugd in het tiki-taka middenveld met Frenkie en Nouri zat.![]()
Maar heb in de oefenwedstrijden zonder hem in het veld niet het idee gehad dat we iets miste in aanvallend opzicht, dat zit volgens mij echt wel snor in dit team. Het is nu vooral afwachten wat er gaat gebeuren met Tagliafico en hoe de situatie voor Blind eruit ziet. Zijn zij er allebei gewoon bij dit seizoen (kleine kans imo) dan hoef je naar mijn mening geen spelers meer aan te trekken.![]()
Volgens een aantal Ajaxshowtime commenters is er een conflict tussen Hontje Sansen en Ajax. Hij wil zijn contract blijkbaar niet verlengen en hij volgt Ajax niet meer op Instagram. Ook is zijn foto van Ajax shirt naar Oranje shirt verandert. Daarnaast dat gedoe met die coronatest van gisteren waar hij niet voor kwam opdagen.![]()
Klinkt als een echte klasse actie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens een aantal Ajaxshowtime commenters is er een conflict tussen Hontje Sansen en Ajax. Hij wil zijn contract blijkbaar niet verlengen en hij volgt Ajax niet meer op Instagram. Ook is zijn foto van Ajax shirt naar Oranje shirt verandert. Daarnaast dat gedoe met die coronatest van gisteren waar hij niet voor kwam opdagen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doet een Redannetje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens een aantal Ajaxshowtime commenters is er een conflict tussen Hontje Sansen en Ajax. Hij wil zijn contract blijkbaar niet verlengen en hij volgt Ajax niet meer op Instagram. Ook is zijn foto van Ajax shirt naar Oranje shirt verandert. Daarnaast dat gedoe met die coronatest van gisteren waar hij niet voor kwam opdagen.![]()
Zondje als het waar is want dat is wel een talent.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens een aantal Ajaxshowtime commenters is er een conflict tussen Hontje Sansen en Ajax. Hij wil zijn contract blijkbaar niet verlengen en hij volgt Ajax niet meer op Instagram. Ook is zijn foto van Ajax shirt naar Oranje shirt verandert. Daarnaast dat gedoe met die coronatest van gisteren waar hij niet voor kwam opdagen.And what rough beast, its hour come round at last,
Moet zeggen dat, naarmate ik ouder wordt, dit soort zaken mij steeds meer koud laat. Denk dat de voorbeelden te over zijn van jongens die te vroeg vertrekken. Brobbey schijnt ook lastig te liggen qua verlenging.![]()
Ok, doei.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je wat ouder wordt zou je moeten weten dat ik word zonder t isquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moet zeggen dat, naarmate ik ouder wordt, dit soort zaken mij steeds meer koud laat. Denk dat de voorbeelden te over zijn van jongens die te vroeg vertrekken. Brobbey schijnt ook lastig te liggen qua verlenging.![]()
Ok thanks, echter staat ouder worden niet gelijk aan intelligenter worden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je wat ouder wordt zou je moeten weten dat ik word zonder t is![]()
kan er ook niet wakker van liggenquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het contract van Hosé 2 moet je sowieso niet willen verlegenquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moet zeggen dat, naarmate ik ouder wordt, dit soort zaken mij steeds meer koud laat. Denk dat de voorbeelden te over zijn van jongens die te vroeg vertrekken. Brobbey schijnt ook lastig te liggen qua verlenging.RED ONS HENNIEGOD![]()
Al die gastjes hebben nogal haast om al voor hun doorbraak bij Ajax naar een nog grotere club te gaan.And what rough beast, its hour come round at last,
Onderschat zaakwaarnemers en familie niet. Dat zijn soms de daadwerkelijke geldwolven.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:40 schreef Perrin het volgende:
Al die gastjes hebben nogal haast om al voor hun doorbraak bij Ajax naar een nog grotere club te gaan.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Zit Hansen toevallig bij onze pizzabakker
nee bij die haagse harryquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Zit Hansen toevallig bij onze pizzabakker![]()
Valt reuze mee.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zondje als het waar is want dat is wel een talent.![]()
In al die onder-17 toernooien scoort ie lekker iig.And what rough beast, its hour come round at last,
Dat valt dan nog meequote:
Blijft een vaag verhaal dit, leek soms best wat in te zitten maar kwam er zelfs tegen de amateurs niet uit.quote:![]()
Gebrek aan zelfvertrouwen, hij had zelf ook wel door dat hij niet meekwam in het niveau bij Ajax en als je dan weer eens mee mag doen en moet presteren komt het er niet altijd uit. Jammer, leuk geprobeerd en weer door.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Blijft een vaag verhaal dit, leek soms best wat in te zitten maar kwam er zelfs tegen de amateurs niet uit.Oh.![]()
Wel weer uitstekend werk van Overmars. Ja, af en toe haalt hij een miskoop, maar weet vervolgens wel zijn eigen fout goed te maken door amper verlies erop te lijden.![]()
Soms is het ook lastig te voorspellen of iemand zijn draai vindt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:16 schreef Simmertje het volgende:
Wel weer uitstekend werk van Overmars. Ja, af en toe haalt hij een miskoop, maar weet vervolgens wel zijn eigen fout goed te maken door amper verlies erop te lijden.
De strategie van veel proberen en weer verkopen als het niks wordt, vind ik uitstekend werken.And what rough beast, its hour come round at last,
Dat werd het sowieso al wel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, basisplek voor Gravenberch dan.Oh.![]()
Ik vind dat eigenlijk wat vroeg aangezien hij vorig seizoen heeft aangetoond verre van een stabiele basisspeler te zijn.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Blijft wel bijzonder dat Overmars met 200 miljoen euro op de bank geen goede verdediger kan aantrekken, maar een speler die misschien net mee zou kunnen met een middenmotor in de Keukenkampioen divisie voor maar liefst 10 miljoen euro kan slijten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn verder weinig smaken over . Dat bij 1 of 2 blessures iemand als Ekkelenkamp in aanmerking komt voor de basis is eigenlijk te gek voor woordenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wat vroeg aangezien hij vorig seizoen heeft aangetoond verre van een stabiele basisspeler te zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat hij er wel aan toe is, hij was vorig seizoen niet zo constant maar ik heb ook genoeg potentieel gezien (al schijn ik daar een van de weinige in te zijn). En hij zal veel rouleren met Kudus aankomend seizoen, maar afgaand op de voorbereiding ziet Ten Hag het ook in hem zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wat vroeg aangezien hij vorig seizoen heeft aangetoond verre van een stabiele basisspeler te zijn.Oh.![]()
Niet zo bijzonder hoor, verkopen vergt een heel ander talent dan de kwaliteiten van spelers herkennen of wat nodig is binnen een selectie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blijft wel bijzonder dat Overmars met 200 miljoen euro op de bank geen goede verdediger kan aantrekken, maar een speler die misschien net mee zou kunnen met een middenmotor in de Keukenkampioen divisie voor maar liefst 10 miljoen euro kan slijten.
En voor welke positie zou jij dan een verdediger willen hebben? Als Blind eruit ligt moet er iemand komen, maar anders vind ik het centraal achterin wel prima. Middenveld is problematischer.Oh.![]()
dat Overmars gevoel voor handel heeft is wel bewezen maar het blijft voor Ajax moeilijk om echte toppers te halen want dat heeft weinig met geld te maken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder hoor, verkopen vergt een heel ander talent dan de kwaliteiten van spelers herkennen of wat nodig is binnen een selectie.
En voor welke positie zou jij dan een verdediger willen hebben? Als Blind eruit ligt moet er iemand komen, maar anders vind ik het centraal achterin wel prima. Middenveld is problematischer.![]()
Ajax heeft het op dat vlak nog steeds makkelijker dan 98% van de andere clubs wereldwijd, zeker nu ze ook prima salarissen betalen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat Overmars gevoel voor handel heeft is wel bewezen maar het blijft voor Ajax moeilijk om echte toppers te halen want dat heeft weinig met geld te maken.
Ik vraag me ook altijd af wat mensen dan bedoelen met 'echte toppers', is niet alsof Ajax ooit in de categorie Neymar of Mbappe zoekt. Er zijn nog steeds genoeg grote talenten overal die je best naar Ajax kan lokken hoor, ik denk eerder dat het in dubio zitten of je eigen talent de voorrang moet geven of toch kopen het vaak een probleem maakt.Oh.![]()
Ach over 4 jaar hebben ze dat probleem niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft het op dat vlak nog steeds makkelijker dan 98% van de andere clubs wereldwijd, zeker nu ze ook prima salarissen betalen.
Ik vraag me ook altijd af wat mensen dan bedoelen met 'echte toppers', is niet alsof Ajax ooit in de categorie Neymar of Mbappe zoekt. Er zijn nog steeds genoeg grote talenten overal die je best naar Ajax kan lokken hoor, ik denk eerder dat het in dubio zitten of je eigen talent de voorrang moet geven of toch kopen het vaak een probleem maakt.Groot fan van User Wotte![]()
Vorig seizoen was hij nogal flets - maar wat wil je, hij was toen nog 17 jaar en moest duidelijk nog wennen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel aan toe is, hij was vorig seizoen niet zo constant maar ik heb ook genoeg potentieel gezien (al schijn ik daar een van de weinige in te zijn). En hij zal veel rouleren met Kudus aankomend seizoen, maar afgaand op de voorbereiding ziet Ten Hag het ook in hem zitten.
Ik vond hem in de voorbereiding (voor zover ik die heb gezien dan) juist een van de beste spelers. Als hij dat niveau vasthoudt dan staat ie gewoon basis. Zal nog wel regelmatig in de roulatie zitten vanwege zijn leeftijd."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Anita naar RKC. Toch vrij bizar hoe die jongen is afgezakt. Vond hem in zijn laatste jaar bij Ajax echt een van de redenen dat ze de titel pakten.![]()
Tja. Miskopen / spelers die niet passen heb je nou eenmaal en als we in staat zijn ze voor min of meer hetzelfde weer te verkopen dan lijkt me prima.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blijft wel bijzonder dat Overmars met 200 miljoen euro op de bank geen goede verdediger kan aantrekken, maar een speler die misschien net mee zou kunnen met een middenmotor in de Keukenkampioen divisie voor maar liefst 10 miljoen euro kan slijten.
Soms pakt een speler het later weer prima op. Dolberg bijv. (al heb ik die nooit als echte echte miskoop gezien)
Goede verdedigers kopen heeft ie zeker wel gedaan trouwens.proberen is de eerste stap naar falen
Vind het wel tof hem weer te zienquote:Op dinsdag 1 september 2020 00:36 schreef SocaWarrior het volgende:
Anita naar RKC. Toch vrij bizar hoe die jongen is afgezakt. Vond hem in zijn laatste jaar bij Ajax echt een van de redenen dat ze de titel pakten.(i.t.t. Van der Wiel, als dat door zou gaan)
Je zag ook bij bijvoorbeeld Maduro dat een carrière heel snel over kan zijn. En Maduro was niet onprofessioneel of iets dergelijks toch?![]()
Ik weet nog dat veel mensen hier hem graag naar Ajax terug zouden komen paar jaar terug.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:36 schreef SocaWarrior het volgende:
Anita naar RKC. Toch vrij bizar hoe die jongen is afgezakt. Vond hem in zijn laatste jaar bij Ajax echt een van de redenen dat ze de titel pakten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wel een beetje waar. Met Jong Ajax de Champions League in.quote:Op dinsdag 1 september 2020 07:08 schreef Bugno3 het volgende:
Maar ff he, Johan, je kan natuurlijk niet 3 middenvelders laten gaan en niks terughalen. Waanzin.Jack does it in real time...![]()
is moeilijker dan jij schetst, Ajax moet echt voorkomen in het plan van een aankomend talent zoals Antony of goed gescout zijn zoals Kudus anders vis je gewoon achter het net en deze jongens zijn al relatief duur.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft het op dat vlak nog steeds makkelijker dan 98% van de andere clubs wereldwijd, zeker nu ze ook prima salarissen betalen.
Ik vraag me ook altijd af wat mensen dan bedoelen met 'echte toppers', is niet alsof Ajax ooit in de categorie Neymar of Mbappe zoekt. Er zijn nog steeds genoeg grote talenten overal die je best naar Ajax kan lokken hoor, ik denk eerder dat het in dubio zitten of je eigen talent de voorrang moet geven of toch kopen het vaak een probleem maakt.
Gearriveerde spelers hoeven voor het geld niet naar Ajax te komen.![]()
Met echte toppers bedoelt men waarschijnlijk spelers die op het moment van kopen al knock-out niveau champions league zijn (Blind, Tadic). Eigenlijk heeft Ajax heel weinig van dat soort spelers gekocht, over het algemeen worden toch talenten aangetrokken. Overigens snap ik niet waarom er niet bij Borussia Dortmund is geinformeerd naar Thomas Delaney, die lijkt me namelijk wel haalbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af wat mensen dan bedoelen met 'echte toppers', is niet alsof Ajax ooit in de categorie Neymar of Mbappe zoekt. Er zijn nog steeds genoeg grote talenten overal die je best naar Ajax kan lokken hoor, ik denk eerder dat het in dubio zitten of je eigen talent de voorrang moet geven of toch kopen het vaak een probleem maakt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Daarnaast missen we nog altijd back-up voor Daley Blind wanneer je ervanuit gaat dat Lisandro straks op links moet staan.![]()
Het is ook moeilijk, maar het feit dat spelers als Antony en Kudus al naar Ajax gekomen zijn schetst toch dat Ajax gewoon in een prima categorie spelers kan vissen? Als je hen kunt halen waarom dan niet anderen van dat kaliber, zeker na een paar fikse uitgaande transfers.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
is moeilijker dan jij schetst, Ajax moet echt voorkomen in het plan van een aankomend talent zoals Antony of goed gescout zijn zoals Kudus anders vis je gewoon achter het net en deze jongens zijn al relatief duur.
Gearriveerde spelers hoeven voor het geld niet naar Ajax te komen.Ja die oudere spelers moet je geluk mee hebben dat ze een link met Ajax hebben, dat klopt. Maar talenten aantrekken lukt Ajax over het algemeen prima.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met echte toppers bedoelt men waarschijnlijk spelers die op het moment van kopen al knock-out niveau champions league zijn (Blind, Tadic). Eigenlijk heeft Ajax heel weinig van dat soort spelers gekocht, over het algemeen worden toch talenten aangetrokken. Overigens snap ik niet waarom er niet bij Borussia Dortmund is geinformeerd naar Thomas Delaney, die lijkt me namelijk wel haalbaar.Oh.![]()
natuurlijk maar dat kan ook fout gaan, zie Marin of neem Schuurs die veel tijd nodig had, in de categorie spelers die er meteen staan is het gewoon moeilijk voor Ajaxquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is ook moeilijk, maar het feit dat spelers als Antony en Kudus al naar Ajax gekomen zijn schetst toch dat Ajax gewoon in een prima categorie spelers kan vissen? Als je hen kunt halen waarom dan niet anderen van dat kaliber, zeker na een paar fikse uitgaande transfers.![]()
Delaney heeft een salaris van 6 miljoen bij Dortmund. Niet echt haalbaar lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met echte toppers bedoelt men waarschijnlijk spelers die op het moment van kopen al knock-out niveau champions league zijn (Blind, Tadic). Eigenlijk heeft Ajax heel weinig van dat soort spelers gekocht, over het algemeen worden toch talenten aangetrokken. Overigens snap ik niet waarom er niet bij Borussia Dortmund is geinformeerd naar Thomas Delaney, die lijkt me namelijk wel haalbaar."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Tering, 6 miljoen. Ik zou het een ideale speler voor Ajax vinden maar 6 miljoen is wel ernstig overbetaald.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:05 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Delaney heeft een salaris van 6 miljoen bij Dortmund. Niet echt haalbaar lijkt mij.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Schuurs was dan ook niet gehaald om er meteen te staan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar dat kan ook fout gaan, zie Marin of neem Schuurs die veel tijd nodig had, in de categorie spelers die er meteen staan is het gewoon moeilijk voor AjaxDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: