Doe je niks aan, Adolfquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Perrin het volgende:
Dan is Schuurs ongeveer de laatste kaaskop daar
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Perrin het volgende:
Dan is Schuurs ongeveer de laatste kaaskop daar
Eens. Er stroomt buiten Lang, Traore, Gravenberg, Dest, Timber, Nousmaz, Ekkelenberg, Eiting, Hontje Sansen, Unuvar en Rensch echt niemand meer door naar het eerste.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.
Jonk doet het goed in Volendam. Paar talentvolle jongens alweer doorgestroomd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met het wegsturen van Jonk en Jongkind in 2015 is de jeugdopleiding weer dalende en gaat Ajax Barcelona achterna als koopclub.
Hoeveel daarvan zijn van het Justin Kluivert niveau?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eens. Er stroomt buiten Lang, Traore, Gravenberg, Dest, Timber, Nousmaz, Ekkelenberg, Eiting, Hontje Sansen, Unuvar en Rensch echt niemand meer door naar het eerste.
quote:
Ja precies, en technisch nog zeer behoorlijk ook. Dat heb ik bij een Gravenberch nou niet echt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jonk doet het goed in Volendam. Paar talentvolle jongens alweer doorgestroomd.
Gravenberch is technisch juist goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja precies, en technisch nog zeer behoorlijk ook. Dat heb ik bij een Gravenberch nou niet echt.
Blijkbaar kunnen ze de gewenste '6' gewoon niet vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er zoveel kosten ofzo? Als je de helft van het geld van Van de Beek en Marin kan besteden kun je toch twee prima aankopen doen zou je zeggen.
Er is afgelopen seizoen wel enorm veel verlies geleden, en men gaat ervan uit dat er spelers verkocht worden om de begroting rond te krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er zoveel kosten ofzo? Als je de helft van het geld van Van de Beek en Marin kan besteden kun je toch twee prima aankopen doen zou je zeggen.
In het vorige jaarverslag was er juist een recordwinst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is afgelopen seizoen wel enorm veel verlies geleden, en men gaat ervan uit dat er spelers verkocht worden om de begroting rond te krijgen.
Denk dat het daar aan ligt.
quote:Manchester United is de belangrijkste gegadigde om Donny van de Beek over te nemen van Ajax. Volgens de Daily Mirror heeft trainer Ole Gunnar Solskjaer persoonlijk contact gezocht met de middenvelder, om duidelijk te maken dat hij een belangrijke rol voor Van de Beek ziet weggelegd op Old Trafford. Volgens de krant zit een transfer van 45 miljoen euro in de pijplijn.
Solkjaer wil in de komende 48 uur nadere gesprekken voeren met Van de Beek, zo klinkt het. De krant voegt eraan toe dat de middenvelder bij Ajax heeft aangegeven niet meer te willen spelen, om het risico op een blessure uit te sluiten. Volgens 'bronnen in Nederland' kan Manchester United alleen nog naast het net vissen als Barcelona of Real Madrid te elfder ure met een bod komt, maar dat ligt op dit moment niet in de lijn der verwachting.
Niet mee eens. Promes, Tadic, Neres, Kudus kunnen op 10. Ziyech en vd Beek zijn moeilijk 1,2,3 te vervangen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap niet dat er geen vervanger zou worden gezocht indien beek weggaat. Je levert dan echt veel te veel in op het middenveld.
Er moet ook maar net iemand beschikbaar zijn die je kunt kopen natuurlijk. Daarnaast verwacht ik heel veel van Gravenberch en ook van Kenneth Taylor. Die mannen zijn er allang klaar voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap niet dat er geen vervanger zou worden gezocht indien beek weggaat. Je levert dan echt veel te veel in op het middenveld.
Onana/Stekelenburgquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap dat Tadic - Promes - Antony prima kan werken en je Neres en Lang achter de hand hebt. Maar verder is de spoeling gewoon dun.
Kudus, Labyad, Traore, Huntelaar heb je ook nog voor de posities voorin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap dat Tadic - Promes - Antony prima kan werken en je Neres en Lang achter de hand hebt. Maar verder is de spoeling gewoon dun.
Neres vind ik absoluut geen 10, hij is wel geprobeerd daar maar dat vond ik niet bepaald een succes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Promes, Tadic, Neres, Kudus kunnen op 10. Ziyech en vd Beek zijn moeilijk 1,2,3 te vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |