Dit dus. De top-spelers zijn weg. Nieuwe generatie komt op....quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nah, gewoon het nieuwe Ajax dat we 2 jaar geleden al hadden verwacht. Uiteindelijk zijn sommige spelers langer gebleven dan verwacht, maar nu is dan toch echt het seizoen aangebroken met een nieuwe generatie. Nieuwe helden zullen weer opstaan, zoals altijd in onze geschiedenis is gebeurd.
mwa ik vind eigenlijk het niet overwinteren van afgelopen seizoen pijnlijker, als je de ambitie hebt om bij de subtop van Europa te horen moet je eerst eens 5 keer achter elkaar in de CL overwinteren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit dus. De top-spelers zijn weg. Nieuwe generatie komt op....
We hadden alleen de CL moeten winnen 1 jaar geleden. Tenminste de finale moeten halen.
Dat is de grootste smet op de oude generatie. Nog steeds zeer pijnlijk.
- De Ligt
- De Jong
- Zyech
- De Jong
Aangevuld met ervaring zoals Lasse Schöne en Tadic etc.
Echt topspelers van het kaliber '95. Het was zo'n gouden jaar die één keer per 20-25 jaar voorbij komt.
Dat krijg je als de selectie niet breed genoeg is, krijgen we nu weer als er geen aankopen komen. Vooral op het middenveld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa ik vind eigenlijk het niet overwinteren van afgelopen seizoen pijnlijker, als je de ambitie hebt om bij de subtop van Europa te horen moet je eerst eens 5 keer achter elkaar in de CL overwinteren.
zal toch wel een middenvelder bijkomen, je bent er in principe al 3 kwijt met vd Beek, Marin en Eitingquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als de selectie niet breed genoeg is, krijgen we nu weer als er geen aankopen komen. Vooral op het middenveld.
Niet overwinteren kan een keer gebeuren, zeker omdat je afhankelijk bent van lotingen. Het verlies tegen Getafe vond ik wel pijnlijk, vooral de machteloosheid van Ajax in die wedstrijden deed weer denken aan de grijze jaren onder de Boer.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa ik vind eigenlijk het niet overwinteren van afgelopen seizoen pijnlijker, als je de ambitie hebt om bij de subtop van Europa te horen moet je eerst eens 5 keer achter elkaar in de CL overwinteren.
als je met de selectie van afgelopen seizoen al niet overwintert hoeven we er nu helemaal niet aan te denkenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Niet overwinteren kan een keer gebeuren, zeker omdat je afhankelijk bent van lotingen. Het verlies tegen Getafe vond ik wel pijnlijk, vooral de machteloosheid van Ajax in die wedstrijden deed weer denken aan de grijze jaren onder de Boer.
Was natuurlijk wel heel ongelukkig vorig jaar, normaal gesproken ben je met dat aantal punten gewoon door. 2x genaaid door de scheidsrechter en tegen Valencia pech met blessures.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je met de selectie van afgelopen seizoen al niet overwintert hoeven we er nu helemaal niet aan te denken
tegen Lille en Valencia uit zat het dan weer niet tegen, natuurlijk ook pech maar nogmaals als je pretendeert subtop te willen zijn moet je dat gewoon aantonenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel heel ongelukkig vorig jaar, normaal gesproken met je dat aantal punten gewoon door. 2x genaaid door de scheidsrechter en tegen Valencia pech met blessures.
Daarom had je in de EL gewoon de kwart/halve finale moeten halen, het verlies tegen Getafe vond ik daarom pijnlijker. Dan had je ook meer punten gehaald en hadden we dit jaar sowieso pot 2 gezeten. Nu zitten we sowieso weer met een loodzware loting.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
tegen Lille en Valencia uit zat het dan weer niet tegen, natuurlijk ook pech maar nogmaals als je pretendeert subtop te willen zijn moet je dat gewoon aantonen
Pot 2 is nog wel mogelijk hoor. (als Benfica de cl niet haalt)quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom had je in de EL gewoon de kwart/halve finale moeten halen, het verlies tegen Getafe vond ik daarom pijnlijker. Dan had je ook meer punten gehaald en hadden we dit jaar sowieso pot 2 gezeten. Nu zitten we sowieso weer met een loodzware loting.
vooral verloren op mentaliteit, dat is toch wel jammerquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom had je in de EL gewoon de kwart/halve finale moeten halen, het verlies tegen Getafe vond ik daarom pijnlijker. Dan had je ook meer punten gehaald en hadden we dit jaar sowieso pot 2 gezeten. Nu zitten we sowieso weer met een loodzware loting.
AZ moet Benfica maar uitschakelenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pot 2 is nog wel mogelijk hoor. (als Benfica de cl niet haalt)
Jep, nogmaals dat vind ik pijnlijker dan een ongelukkige uitschakeling in de CL. Een Sevilla behoort ook tot de subtop van Europa terwijl ze niet elk jaar een rol spelen in de CL.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
vooral verloren op mentaliteit, dat is toch wel jammer
makkelijker vervangbaar dan Blind maar goed is hij welquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben ik de enige die Vd Beek een goede speler vind maar toch ook wel vervangbaar?
Vond hem vorig seizoen niet heel goed eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
makkelijker vervangbaar dan Blind maar goed is hij wel
Uiteindelijk is elke speler wel vervangbaar, alleen duurt het soms een paar jaar voor zijn opvolger er is.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben ik de enige die Vd Beek een goede speler vind maar toch ook wel vervangbaar?
True, maar De Ligt en Frenk was dit toch bijna een onbegonnen taak. Dat heb ik bij VdB niet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is elke speler wel vervangbaar, alleen duurt het soms een paar jaar voor zijn opvolger er is.
Nee, met een goede 6 erbij is de selectie beter in balans ook nog.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
True, maar De Ligt en Frenk was dit toch bijna een onbegonnen taak. Dat heb ik bij VdB niet.
Donny is gewoon een opgevoerde Klaassen. Heerlijk om in je team te hebben, maar geen absolute smaakmakers die vrijwel onvervangbaar zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:39 schreef Simmertje het volgende:
Ik plaats vd Beek inderdaad niet in het rijtje Sneijder, Suarez, Frenkie, de Ligt en Ziyech. Dat zijn spelers die brachten iets unieks dat lastig te vervangen is. Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd niet bij Donny.
hij heeft ook veel in die 6 rol gespeeld en dat kan/kon hij eigenlijk niet omdat hij teveel drang naar voren heeft maar wel een heerlijke voetballer hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:39 schreef Simmertje het volgende:
Ik plaats vd Beek inderdaad niet in het rijtje Sneijder, Suarez, Frenkie, de Ligt en Ziyech. Dat zijn spelers die brachten iets unieks dat lastig te vervangen is. Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd niet bij Donny.
Niet het grootste talent, maar is enorm gegroeid doordat hij in de jeugd in het tiki-taka middenveld met Frenkie en Nouri zat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft ook veel in die 6 rol gespeeld en dat kan/kon hij eigenlijk niet omdat hij teveel drang naar voren heeft maar wel een heerlijke voetballer hoor.
dat zal best maar uiteindelijk moet je het zelf doen, ik vind hem vrij compleet voor een aanvallende middenvelderquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:50 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Niet het grootste talent, maar is enorm gegroeid doordat hij in de jeugd in het tiki-taka middenveld met Frenkie en Nouri zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |