SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:01 schreef DJ11 het volgende:
En we zijn losMadonna - Music (Groove Armada 12-inch mix)
Frankie Goes To Hollywood - Relax (Spencer and Hill remix radio edit)
Goedenavond, luisteraarquote:
Oh, leuk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, luisteraar![]()
Ik heb me aan de showtitel gehouden en je verzoekje van vorige keer staat ook klaar.
Nieuwe verzoekjes / suggesties zijn ook welkom hoorquote:
Ik heb er nog weinig van gemerkt.quote:
Ga je nog leuke dingen doen? (behalve dagelijks draaien op Radio 49)?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er nog weinig van gemerkt.
Vandaag gewoon de was gedaan, en gepoetst. Want dat gaat ook gewoon door.
Ik hoorde het voor het eerst volgens mij.quote:
Toch poetst het lekkerder als je vakantie hebt, tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er nog weinig van gemerkt.
Vandaag gewoon de was gedaan, en gepoetst. Want dat gaat ook gewoon door.
Ik heb het op cd-single, omdat ik het zo leuk vond destijds. Ze hebben ook een geslaagde cover gemaakt van Wordy Rappinghood.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het voor het eerst volgens mij.
Nou, dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen? (behalve dagelijks draaien op Radio 49)?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch poetst het lekkerder als je vakantie hebt, toch
Klinkt goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, dat gaat hem niet worden.
Maandag vertrek ik voor 2 daagjes Texel en als het meezit ook een dagje Giethoorn.
Voor de rest wil ik een keer een rondvaart doen in Den Bosch, en naar het open lucht museum in Arnhem.
Misschien nog een paar uurtjes kanoën in de Biesbosch, maar dat moet ik nog even kijken.
Ik heb afgelopen week voor het eerst weer een hele dag op kantoor gewerkt. Dat was eigenlijk best prettig. Ben alleen twee keer drijfnat geregend (ik ga fietsend naar het werk).quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Toch een relaxter gevoel.
Heb mijn werktas ook weggezet, mijn sleutels opgeborgen en mijn werktelefoon weggelegd.
Even helemaal niets!
Ik sta er telkens weer van te kijken waarom jij bepaalde nummers echt super vind, en andere helemaal niets, terwijl het voor mij heel veel op elkaar lijkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Het jaar is nog lang niet voorbij, maar dit nummer gaat voor mij de boeken in als één van de beste producten van Nederlandse bodem uit 2020:Nick Klyne - Rain On Your Parade
Waar lijkt dit dan op?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sta er telkens weer van te kijken waarom jij bepaalde nummers echt super vind, en andere helemaal niets, terwijl het voor mij heel veel op elkaar lijkt.
Op ongeveer alles wat dit jaar in de top 40 heeft gestaan.quote:
Niet bepaald, vind ik. Eigenzinnige sound en akkoord. Allesbehalve de standaard-formulepop in de Top 40.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Op ongeveer alles wat dit jaar in de top 40 heeft gestaan.
Voel je je weer wat beter, Rafeiro?quote:
Gelukkig wel, nog wel "lekker" lopen nekken vandaag, maar keel en oorpijn is nu eigenlijk over en het nekken ook. Niet helemaal fit, maar wel beter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Voel je je weer wat beter, Rafeiro?
Behoort toch nog wel tot hun grotere hits, denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
Mijn verzoekje![]()
Een bijna vergeten nummer van A-ha (voor mij althans)
Ik ken dit helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
Mijn verzoekje![]()
Een bijna vergeten nummer van A-ha (voor mij althans)
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gelukkig wel, nog wel "lekker" lopen nekken vandaag, maar keel en oorpijn is nu eigenlijk over en het nekken ook. Niet helemaal fit, maar wel beter.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Duidelijke 80s-invloeden in het nieuwe werk van Annie. Een zangeres die ik niet kan draaien als Fogel in de buurt is.Annie - Dark Hearts
Hou jij m'n tassie effe vast?quote:
Dan wacht ik wel tot 21.00 uur.quote:
Marty McFly.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit gewoon één van de leukste plaatjes van dit moment...McFly - Happiness
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Is Vout een allochtoon? Dat met tasjes vasthouden....
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Zou maar zo kunnen, aan die wenkbrauwen te zien....quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, aan die wenkbrauwen te zien....
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nieuw werk van Nederlandse makelij. Haar vorige single was bagger en werd grijsgedraaid door Radio 2. Dit nieuwe nummer is uitstekend, dus het zal haast nergens airplay krijgen....
Dat vraag ik me nu ook af. De naam zegt me niets.quote:
Echt niet? Eén van de meest opvallende Nederlandse zangeressen van de laatste jaren...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af. De naam zegt me niets.
Hier gaat het eigenlijk prima met Fok!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:57 schreef Rafeiro het volgende:
Fok loopt hier weer te kutten, maar mijn internet doet zelf ook niet lekker mee.
De radio doet het wel goed, dus die houd ik maar aan.
Fok liep bij mij de hele week te kutten, maar sinds gister gelukkig niet meer. Mijn internet heeft echter af en toe kurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:57 schreef Rafeiro het volgende:
Fok loopt hier weer te kutten, maar mijn internet doet zelf ook niet lekker mee.
De radio doet het wel goed, dus die houd ik maar aan.
Ik luister nooit naar Radio 2 (behalve tussen Kerst en Oud-en-Nieuw). Kovacs zei me eigenlijk ook niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Haar bedoel je?Dat heette "The Weekend". Werd grijsgedraaid op Radio 2.
Dat is toch geen excuus om zo meteen niet naar mij te hoeven luisteren hè?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Fok liep bij mij de hele week te kutten, maar sinds gister gelukkig niet meer. Mijn internet heeft echter af en toe kuren
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Radio 2. Kovacs zei me eigenlijk ook niks.
Ik ook. En ik hoor het altijd graagquote:
Hier was het vandaag de muis. Soms net een echt levend wezen. Nu gaat het gelukkig weer vrij goed. Keeping fingers crossed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Fok liep bij mij de hele week te kutten, maar sinds gister gelukkig niet meer. Mijn internet heeft echter af en toe kuren
Sinds de laatste "upgrade" van Telfort's netwerk om over te gaan naar "KPN" is het echt bagger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die Vout zou ik nooit makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is toch geen excuus om zo meteen niet naar mij te hoeven luisteren hè?
quote:
Niet meteen, maar dalek.quote:
Dat hebben wij vorig jaar gehad inderdaad. De overgang was een ramp. Inmiddels draait het hier allemaal wel weer goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sinds de laatste "upgrade" van Telfort's netwerk om over te gaan naar "KPN" is het echt bagger.
Dit vind ik geen typisch Bryan Adams nummer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Niet alleen een remix, maar ook de single-versie van het nummer:Bryan Adams - Cloud Number Nine (Chicane mix)
Als je het origineel hoort, verander je je mening. Het is juist de zweverige productie met de fraaie akkoorden van Chicane waardoor het zo anders klinktquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit vind ik geen typisch Bryan Adams nummer.
Ben benieuwd van wie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Werd vorige keer aangevraagd; bleek toch gewoon op mijn computer te staan.
Oh nee... toch niet.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd van wie.
[..]
Oh nee... toch niet.
Dat kan nog steeds.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Mijn broer had deze cd. Ik luisterde die vroeger altijd, maar stom genoeg nooit zelf gekocht
Ik weet het, maar tegenwoordig luister ik niet zo veel naar cd's. En op youtube staat het inmiddels ook.quote:
Cd kopen, en rippen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het, maar tegenwoordig luister ik niet zo veel naar cd's. En op youtube staat het inmiddels ook.
Je hebt gelijk hoor. Maar op YT staat de hele documentaire en die kan ik niet op cd krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Cd kopen, en rippen.
Zo doe ik het ook als ik een cd goed vind. Want ik vind dat de artiest beloond mag worden, als er muziek gemaakt wordt die ik fijn vind.
Werd het duo daarna omgedoopt tot Jam & Fork?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer is trouwens een geweldige remix gemaakt door Jam & Spoon. Helaas ook de laatste die ze zouden maken, omdat Spoon een tijdje later overleed.
Neequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Werd het duo daarna omgedoopt tot Jam & Fork?
Deze ken ik niet. Nieuw nummer?quote:
Hoe weet hij dat hij het niet meer kan geven als hij niet weet wat de ander wil?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Pet Shop Boys - I Don't Know What You Want But I Can't Give It Any More
Da's een goeie. +1 scherpquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat hij het niet meer kan geven als hij niet weet wat de ander wil?
Dat was inderdaad beter geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Da's een goeie. +1 scherp
De Pet Shop Boys hebben later zelf ook aangegeven dat de songtitel (die toch al vrij lang is) eigenlijk niet klopt.
I Don't Know What You Want, But Even If I Did, I Can't Give It Any More
(of zoiets)
66 en 60 (bijna 61)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:39 schreef Melting het volgende:
Vraagje aan 11: hoe oud zijn die jongens van de dierenwinkel inmiddels?
Zijn het nou nog geen mannen?
Pet Shop Men of Pet Shop Seniorsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:39 schreef Melting het volgende:
Vraagje aan 11: hoe oud zijn die jongens van de dierenwinkel inmiddels?
Zijn het nou nog geen mannen?
Pet Shop Granddadsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Pet Shop Men of Pet Shop Seniors
Dat bekt beide toch minder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hun naam ooit nog veranderen. Hebben de Beach Boys ook nooit gedaanquote:
Toch moet je daar wel rekening mee houden als je een naam kiest.quote:
Haha geen probleem!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hallo. Vergeten om je een DM te sturen(Je hebt net een PSB-nummer gemist)
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch moet je daar wel rekening mee houden als je een naam kiest.
New Kids on the block zou nu Old Men from the Block zijn.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Hierna wordt de muziekkennis van Melting op de proef gesteld.![]()
Eens kijken of hij dit nummer kent én weet wie het heeft gesampled....
Oh, dit is dingetje......quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Hierna wordt de muziekkennis van Melting op de proef gesteld.![]()
Eens kijken of hij dit nummer kent én weet wie het heeft gesampled....
Ja, daar vind ik het nog net te hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Dido - Thank You
Dit nummer werd bekend omdat het werd gesampled in de grote hit Stan van Eminem.
Ja, dat wist ik. Maar wie heeft dit gesampled dan? Want dat was je vraag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Dido - Thank You
Dit nummer werd bekend omdat het werd gesampled in de grote hit Stan van Eminem.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb wattenstaafjes paraat. Dartpijlen om het trommelvlies te redden. En verder zien we zo maar. En bedankt vast 11.
Die ken ik wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:53 schreef BasEnAad het volgende:
En daarna nog Slimme Schemer ft Tido - Jelle
Ook fijner dan alleen Didoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:53 schreef BasEnAad het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:53 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb wattenstaafjes paraat. Dartpijlen om het trommelvlies te redden. En verder zien we zo maar. En bedankt vast 11.
hahahaha ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Geniale parodie op de sound van Madonna, vind ik....
Geniaal durf ik niet te zeggen. Wel grappig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Geniale parodie op de sound van Madonna, vind ik....
Jou had ik niet verwacht voor de show van Voutquote:
Zo is de overgang wat minder heftigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong voor vandaag:The Firm - Star Trekkin'
Red ik niet meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze!
En net nu ik me voorbereid had op een Final countdown einde.
Misschien verrast hij je wel deze keer met een superverantwoorde show.quote:
Dat zou wat zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien verrast hij je wel deze keer met een superverantwoorde show.
Gaat Vout draaienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Jou had ik niet verwacht voor de show van Vout![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat Vout draaien![]()
Dan ga ik even kijken of ik misschien beter wat nuttigs kan doen.
Zout- en pepermolen bijvullen of zo
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
Het intro is in elk geval goedgekeurd.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Wordt dit een Final Countdown-themashow?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:03 schreef brother52 het volgende:
![]()
Dan komt Beatallica straks vast ook voorbij
Fijne avond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Net weer thuis van een dagje varen met alleen in de ochtend de Niagara Waterfalls en verder vooral veel zon.
Ik lees wat er gaat komen, dus wens ik alle liefhebbers daarvan veel plezier...
Fijn dat het zonnig was. Lekker hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Net weer thuis van een dagje varen met alleen in de ochtend de Niagara Waterfalls en verder vooral veel zon.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die heb ik bewust achter gelaten.
quote:
Ja, geweldige groep. Was eerst gewoon een (tamelijk professionele) coverband: Band Of Glory. Hadden ze er blazers bij op het podium, heetten ze Blaze Of Glory.quote:
Welkom en tot de volgende keerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Het wordt er stukken beter op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef Dj_Vout het volgende:
Op deze manier is dit Borsato nummer nog wel aan te horen.
Het scheelt sowieso al een heel stuk wanneer Marco het zelf niet zingt.quote:
Goed hè?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is Brabant wel ernstig oververtegenwoordigd in het produceren van Voute muziek, of niet?
Volgens mij is het alleen maar Brabant zelfs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is Brabant wel ernstig oververtegenwoordigd in het produceren van Voute muziek, of niet?
Er is een grote overlap tussen carnaval vieren en Voute muziek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Hoi just me.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is een grote overlap tussen carnaval vieren en Voute muziek.
Ja, maar Limburgse carnavalmuziek is toch anders.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is een grote overlap tussen carnaval vieren en Voute muziek.
Ik ga kijken hoe lang ik dit zonder bier vol kan houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Dit nummer is zodat iedereen even naar het toilet kan, en wat te drinken kan nemen.
Ik zit aan mijn 2e biertje.
straks in het pak (als in, de broekjes waren iets te klein) maar ze hebben wel gewonnenquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
straks in het pak (als in, de broekjes waren iets te klein) maar ze hebben wel gewonnen
was de 1e keer dat ze ze aan hadden maar ik denk dat de mannelijke toeschouwers wel genoten hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Te heet gewassen.![]()
Mooi dat ze gewonnen hebben.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
was de 1e keer dat ze ze aan hadden maar ik denk dat de mannelijke toeschouwers wel genoten hebben
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
Dit wordt weer zo'n show dat ik zin in vet eten krijg, gok ik.
eten en drinkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
Dit wordt weer zo'n show dat ik zin in vet eten krijg, gok ik.
Lekker binnen blijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Hier net buiten of vuurwerk of ook het wild westen.
Ik ga niet kijken wat het was
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
was de 1e keer dat ze ze aan hadden maar ik denk dat de mannelijke toeschouwers wel genoten hebben
Volledig haar schuld.quote:
Blijf maar veilig binnenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Hier net buiten of vuurwerk of ook het wild westen.
Ik ga niet kijken wat het was
quote:
Straks nog een ander corona lied.quote:
leuk voor het corona topicquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat we blij moeten zijn dat de sologitarist ziek is.
Klopt. Dat scheelt al gauw weer een minuut....quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:23 schreef brother52 het volgende:
Ze hebben de originele tekst van Andre gevonden
Dyslectisch André was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Achterstevoren woorden de man deze zingt waarom?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
Yoda hij is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Achterstevoren woorden de man deze zingt waarom?
quote:
Je hebt waarschijnlijk nog gelijk ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
De gekuiste versie, normaal is de d een n
Toch niet over het kostbare porselein van melting?quote:
Nee hoor. Al stelt dat niet veel voor hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toch niet over het kostbare porselein van melting?
Niet meer zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee hoor. Al stelt dat niet veel voor hoor.
Eerder ABBAZZquote:
Ik ken het niet maar het intro was van ZZ top.quote:
Deze band heet geen ZZ flop hoor.quote:
Oh, ik geloof allesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:39 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze band heet geen ZZ flop hoor.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het anders wel een geweldige bandnaam, ZZ Flop
Side project, van 11's band.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het anders wel een geweldige bandnaam, ZZ Flop
Dus je hebt toch wel smaak dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Het draaien van het origineel was één van de hoogtepunten van mijn Italië-shows.![]()
We zijn allemaal een beetje Voutquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Het draaien van het origineel was één van de hoogtepunten van mijn Italië-shows.![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje Vout
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje Vout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |