SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:01 schreef DJ11 het volgende:
En we zijn losMadonna - Music (Groove Armada 12-inch mix)
Frankie Goes To Hollywood - Relax (Spencer and Hill remix radio edit)
Goedenavond, luisteraarquote:
Oh, leuk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, luisteraar![]()
Ik heb me aan de showtitel gehouden en je verzoekje van vorige keer staat ook klaar.
Nieuwe verzoekjes / suggesties zijn ook welkom hoorquote:
Ik heb er nog weinig van gemerkt.quote:
Ga je nog leuke dingen doen? (behalve dagelijks draaien op Radio 49)?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er nog weinig van gemerkt.
Vandaag gewoon de was gedaan, en gepoetst. Want dat gaat ook gewoon door.
Ik hoorde het voor het eerst volgens mij.quote:
Toch poetst het lekkerder als je vakantie hebt, tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er nog weinig van gemerkt.
Vandaag gewoon de was gedaan, en gepoetst. Want dat gaat ook gewoon door.
Ik heb het op cd-single, omdat ik het zo leuk vond destijds. Ze hebben ook een geslaagde cover gemaakt van Wordy Rappinghood.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het voor het eerst volgens mij.
Nou, dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen? (behalve dagelijks draaien op Radio 49)?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch poetst het lekkerder als je vakantie hebt, toch
Klinkt goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, dat gaat hem niet worden.
Maandag vertrek ik voor 2 daagjes Texel en als het meezit ook een dagje Giethoorn.
Voor de rest wil ik een keer een rondvaart doen in Den Bosch, en naar het open lucht museum in Arnhem.
Misschien nog een paar uurtjes kanoën in de Biesbosch, maar dat moet ik nog even kijken.
Ik heb afgelopen week voor het eerst weer een hele dag op kantoor gewerkt. Dat was eigenlijk best prettig. Ben alleen twee keer drijfnat geregend (ik ga fietsend naar het werk).quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Toch een relaxter gevoel.
Heb mijn werktas ook weggezet, mijn sleutels opgeborgen en mijn werktelefoon weggelegd.
Even helemaal niets!
Ik sta er telkens weer van te kijken waarom jij bepaalde nummers echt super vind, en andere helemaal niets, terwijl het voor mij heel veel op elkaar lijkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Het jaar is nog lang niet voorbij, maar dit nummer gaat voor mij de boeken in als één van de beste producten van Nederlandse bodem uit 2020:Nick Klyne - Rain On Your Parade
Waar lijkt dit dan op?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sta er telkens weer van te kijken waarom jij bepaalde nummers echt super vind, en andere helemaal niets, terwijl het voor mij heel veel op elkaar lijkt.
Op ongeveer alles wat dit jaar in de top 40 heeft gestaan.quote:
Niet bepaald, vind ik. Eigenzinnige sound en akkoord. Allesbehalve de standaard-formulepop in de Top 40.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Op ongeveer alles wat dit jaar in de top 40 heeft gestaan.
Voel je je weer wat beter, Rafeiro?quote:
Gelukkig wel, nog wel "lekker" lopen nekken vandaag, maar keel en oorpijn is nu eigenlijk over en het nekken ook. Niet helemaal fit, maar wel beter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Voel je je weer wat beter, Rafeiro?
Behoort toch nog wel tot hun grotere hits, denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
Mijn verzoekje![]()
Een bijna vergeten nummer van A-ha (voor mij althans)
Ik ken dit helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
Mijn verzoekje![]()
Een bijna vergeten nummer van A-ha (voor mij althans)
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gelukkig wel, nog wel "lekker" lopen nekken vandaag, maar keel en oorpijn is nu eigenlijk over en het nekken ook. Niet helemaal fit, maar wel beter.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Duidelijke 80s-invloeden in het nieuwe werk van Annie. Een zangeres die ik niet kan draaien als Fogel in de buurt is.Annie - Dark Hearts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |