Rene Hoogterp.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe heet deze commentator eigenlijk?
Rene Hoogterp.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
René Hoogterpquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zie mijn edit.quote:
Dat heb ik al gezegd vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Met een groene sticker op de auto zit je in de playoffs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe heet de commentator ook al weer?
Waar is het slangetje voor?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een groene sticker op de auto zit je in de playoffs.
Praat Hulk Nederlands?
Winkelman niet, Van Dam vind ik veel slechter. Die moet het bij basketbal houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Ik vind Van Dam en Winkelman niet slechter. Ook niet beter.
Formule 3 en 2 en Porsche Supercup en DTM, basketbal, ijshockey op de Universiade, Takeshi's Castle, hij is van alle markten net niet thuis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Winkelman niet, Van Dam vind ik veel slechter. Die moet het bij basketbal houden.
Okquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Winkelman niet, Van Dam vind ik veel slechter. Die moet het bij basketbal houden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Formule 3 en 2 en Porsche Supercup en DTM, basketbal, ijshockey op de Universiade, Takeshi's Castle, hij is van alle markten net niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |