Rene Hoogterp.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe heet deze commentator eigenlijk?
Rene Hoogterp.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
René Hoogterpquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zie mijn edit.quote:
Dat heb ik al gezegd vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Met een groene sticker op de auto zit je in de playoffs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe heet de commentator ook al weer?
Waar is het slangetje voor?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met een groene sticker op de auto zit je in de playoffs.
Praat Hulk Nederlands?
Winkelman niet, Van Dam vind ik veel slechter. Die moet het bij basketbal houden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Ik vind Van Dam en Winkelman niet slechter. Ook niet beter.
Formule 3 en 2 en Porsche Supercup en DTM, basketbal, ijshockey op de Universiade, Takeshi's Castle, hij is van alle markten net niet thuis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Winkelman niet, Van Dam vind ik veel slechter. Die moet het bij basketbal houden.
Okquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Winkelman niet, Van Dam vind ik veel slechter. Die moet het bij basketbal houden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Formule 3 en 2 en Porsche Supercup en DTM, basketbal, ijshockey op de Universiade, Takeshi's Castle, hij is van alle markten net niet thuis.
Een wat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:15 schreef heywoodu het volgende:
Hey een choose cone, dat valt me nu pas op
quote:
Je bent er toch!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:21 schreef ondeugend het volgende:
Wat een fijne race! En wat een mooi resultaat voor Rinus!
Tuurlijkquote:
1e in Rookie of the year standings aldus Hoogterpquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Rinus met die pitstop net voor de caution. En dan weer naar P6
Het is Daytonaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
NASCAR sla ik over. Tot morgen bij de F3
Moet jij eens oplettenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is Daytona![]()
Je kan alles overslaan, maar geen Daytona.
jammer dat het zo laat is ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is Daytona![]()
Uitgesteld kijken noemen we dat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is Daytona![]()
Om half 10quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Was er vanavond niet weer een race?
Yep straks 21:30quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Was er vanavond niet weer een race?
Edit: 21:30 zie ik wat staan.
Op wie?quote:
Ach, gisteren konden we vier coureurs voor de start al afstrepenquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Luchtslangvraag kunnen we voor de start al afstrepen.
Omdat ten tijde van Mario er maar 1 kampioenschap was en ten tijde van Dixon's CART overwinning 2. Daarnaast was er nog het IRL wat later samengegaan is in de IndyCars zoals we nu kennen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom zou Dixon's overwinning in CART niet meetellen? Dan kunnen we alle overwinningen van Mario Andretti ook wel wegstrepen.
Ik ga er niets/weinig van zien. Ik ga zo naar bed. Morgen weer werken na 3 weken vakantie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:02 schreef Zorro het volgende:
Gisteren waren ze bij de start van de uitzending al in de opwarmronde. Dus ik dacht, vandaag op tijd erbij zijn.
Zijn ze nou nog niet bezig...
Eigenlijk is CART opgedoekt en waar we nu naar zitten te kijken de IRL.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat ten tijde van Mario er maar 1 kampioenschap was en ten tijde van Dixon's CART overwinning 2. Daarnaast was er nog het IRL wat later samengegaan is in de IndyCars zoals we nu kennen.
hij rijdt er nu bewust voor zodat Rinus bij zijn stop plekken kan winnenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:22 schreef Vriezzer het volgende:
Edje moest maar eens in de leer gaan bij ome Rinus.
Ja nuquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:26 schreef Starflyer het volgende:
Rinus waarschijnlijk weer een vroege stop
In clean airquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Rinus wil ook geen aanpassing van *niet verstaan* bij de volgende pitstop
Dat was tijdens de pitstop, dat dat gezegd werd (dat hij in clean air zou komen). Wat ik zei was een vraag vooraf.quote:
Of hij nog aanpassingen wilde voor het in clean air rijden werd gevraagdquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was tijdens de pitstop, dat dat gezegd werd. Wat ik zei was een vraag vooraf.
Of ik begrijp niet wat je bedoelt.
Dank voor de toelichting!quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of hij nog aanpassingen wilde voor het in clean air rijden werd gevraagd
Gewoon negeren en/of TR-enquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mag geen grappen maken hier. Tr gemakt.
Zijn er wel eens races zonder?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:58 schreef DaMook het volgende:
Valt me mee/tegen dat we nog geen safety car hebben geehad.
Niet dat ik ooit gezien heb volgens mijquote:
We hoorde t Hoogterp zeggen ja.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rinus wil ook geen aanpassingen bij zijn laatste stop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |