SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Als die vreselijke Tony Martin nu weer met z'n handjes gaat zwaaien ga ik echt overgeven...
Alstublieft niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedereen vanaf de laatste vijf ą tien kilometer in dezelfde tijd zetten zou geen kwaad kunnen vandaag.
De vroege decennia van dit soort grote ronden lijken me niet alleen maar fijne zaken te bevatten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alstublieft niet.
Dit hoort er verdorie bij.
Ga de geschiedenis van die grote ronden maar eens checken: er zijn ieder jaar talloze pechvogels door dit soort shit, ook bij favorieten en kanshebbers.
Afgezet. Hopelijk morgen geen regen en wel koers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat we nu wel gaan fietsen of gaan ze nog wachten op Sjors
Dagjesvolk gespot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:40 schreef asco het volgende:
[..]
Afgezet. Hopelijk morgen geen regrn en wel koers.
Walen quotumquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:40 schreef Mykonos het volgende:
Ga weg met de kantoorklerken. We hebben al genoeg tweederangs Belgen gehoord vandaag.
Madquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:40 schreef noodgang het volgende:
Ja laten we met z'n allen die extreem lange post gaan quoten
Mensen die even moeten benadrukken dat ze het zo erg vinden dat ze niet kijken en/of die moeten benadrukken hoe lang ze al kijken nemen we niet zo serieus.quote:
Mijn held.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ja leuk iedereen, posts verwijderd.
Vervelende terugkerende post dit.quote:
Het is tenslotte een wandeletappe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nog even wandelen denk ik.
Bestee sprinttrein van de dagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:43 schreef vaarsuvius het volgende:
die trein valt ook niet, die renners kunnen gewoon niet sturen....
Nu overdrijven ze.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:43 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ah zo. Dan mag het wel een keer.
@franklop en ik denken hierbij aan Rick Winkelman's trip naar Daytona.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel mensen heeft Renaat wel niet geinterviewd.
Maar dit is onnodig de benen vermoeien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:46 schreef showtimer het volgende:
Cosnefroy, schitterende jongen @:Rellende_Rotscholier
Welke renners rijden niet in het peloton?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:46 schreef heywoodu het volgende:
En zoals verwacht inmiddels gewoon koers, niks aan het handje.
Cosnefroy, onder anderen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Welke renners rijden niet in het peloton?
Tot ze vallen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar dit is onnodig de benen vermoeien.
Ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vervelende terugkerende post dit.
Een ziekte op dit forum.
Pluk de dag.
Lang leve het dagjesvolk.
(En weg met alle sektes.)
On the occasion of the TOUR DE FRANCE 2020, the first three stages of which will take place from Nice to Sisteron on August 29, 30 and 31, the Chemins de fer de Provence will be in the front row of the route between Nice and Barrźme, which is why our transport plan had to be adapted to allow the optimization of rail traffic according to the passage times of cyclists.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja bij de vrouwen vanochtend ook al
Bennett vs Ewan dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, jongens, we gaan lekker sprinten
Hij heeft al op kop gereden eerder vandaag. Lijkt me wel een antwoord toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:53 schreef Zwansen het volgende:
De vraag die heel Vlaanderen (Wuyts vooral) stelt: mag Van Aert wel of niet?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:53 schreef Columbiafan het volgende:
Sprintersritten zijn echt niet om aan te gluren.
Het is toch een merkwaardige sport.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij heeft al op kop gereden eerder vandaag. Lijkt me wel een antwoord toch?
Hij smaakte primaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de ijsbeer dus niet.
Oh, ik dacht dat ze het over de ijsbeer hadden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij in de laatste 3 Tom en Roglic niet hoeft te geleiden kan het prima.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij heeft al op kop gereden eerder vandaag. Lijkt me wel een antwoord toch?
Lekkr ontopic ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verder men keekquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:57 schreef showtimer het volgende:
Hoe langer je leeft hoe sneller het gaat.
Mooi.
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly zal wel 's een gele trui hebben gepakt. Verder geen idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:57 schreef Steven184 het volgende:
Hoeveelste Ierse gele trui gaat dit zijn?
Roche?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kelly zal wel 's een gele trui hebben gepakt. Verder geen idee.
Uiteraert.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgen geloven weer in de kansen van Wout voor straks
Moeten we kruisje slaan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Mes laatste wiel bij Trek, zoals gecommuniceerd.
---> SC!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:56 schreef Mykonos het volgende:
Spekenbrink en co. krijgen een veeg uit de pan van José en Michel. Die kunnen ze in hun zak steken.
8e gaat het wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat deze Tour op het lijf van Matthews was geschreven, dus onbegrip dat hij er niet bij is.quote:
Ho ho.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geldt de 3km regel dan vanaf 6km?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Nog 1 km en klassementsmannen zijn veilig, right
Is niet altijd een zekerheid natuurlijk, Jan Janssen droeg nooit een gele trui. Maar Roche zal vast enkele dagen geel hebben gedragen.quote:
Lijkt zelfde plek als toen Sivakov gingquote:
Denk niet dat je daar nu nog geld op kunt winnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Van Aert wint, voorwaar ik zeg U
Is weggedrumd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Van Aert wint, voorwaar ik zeg U
Ja ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:07 schreef XSbig het volgende:
Ik dacht even dat Bol het ging flikken.
Ik denk dat hij mee zou doen als hij vooraan zat, maar gewoon liet lopen toen hij werd weggedrumd. Daarvoor is rit niet belangrijk genoegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Leek mee te gaan doen en ineens helemaal weg.
Die werd samen met Martin door zowat iedereen ingehaald toen alle treintjes van de andere kant kwamen en zat toen ergens rond plek 30 ofzo. Zal er daarna wel klaar mee zijn geweest.quote:
Gevallen toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Irritante dure Colbrelli brengt er weer niks van terecht.
Mondkapje op; dan mag hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:09 schreef maan_man het volgende:
Haha, code rood. Paar weken geleden mocht niemand de deur uit. En nu staan ze in rijen van 5 dik bij de aankomst.
Waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mee zou doen als hij vooraan zat, maar gewoon liet lopen toen hij werd weggedrumd. Daarvoor is rit niet belangrijk genoeg
Je hoopt stiekem van niet, zou wel lekker voor de tourorganisatie zijn die een parkoers voor Pinot uittekent die dan in etappe 1 uitvalt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:10 schreef Columbiafan het volgende:
Hopelijk is alles oké met Pinot.
Tony Martin, intelligente renner.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die werd samen met Martin door zowat iedereen ingehaald toen alle treintjes van de andere kant kwamen en zat toen ergens rond plek 30 ofzo. Zal er daarna wel klaar mee zijn geweest.
Draagt die dan morgen groen of heeft iemand anders bij de tussenprint voldoende gepakt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bol zat wel goed, maar gewoon niet snel genoeg.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hoopt stiekem van niet, zou wel lekker voor de tourorganisatie zijn die een parkoers voor Pinot uittekent die dan in etappe 1 uitvalt.
Eerder dan vermoed!quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een top 15 sprint op de Champs Elysee, schrijf dat maar op.
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hoopt stiekem van niet, zou wel lekker voor de tourorganisatie zijn die een parkoers voor Pinot uittekent die dan in etappe 1 uitvalt.
19e.quote:
En dit is de enige dag dat hij mocht..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Irritante dure Colbrelli brengt er weer niks van terecht.
Sagan denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Draagt die dan morgen groen of heeft iemand anders bij de tussenprint voldoende gepakt?
Denk dat Sagan of Bennett wel meer punten heeft ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Draagt die dan morgen groen of heeft iemand anders bij de tussenprint voldoende gepakt?
Twijfelde tussen Trentin en Colbrelli. Allebei ong even duur bij Scorito. Nu al spijt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dit is de enige dag dat hij mocht..
Lijkt erop dat hij ergens bij een val zat? Niet bij de eerste 59 (Dayer = +1,25quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dit is de enige dag dat hij mocht..
En C voor en e is een Squote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:13 schreef Mykonos het volgende:
Kan iemand Kristoff vertellen dat je Cees als Kees uitspreekt?
Dat zei Michel gewoon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lijkt erop dat hij ergens bij een val zat? Niet bij de eerste 59 (Dayer = +1,25
Soms lijkt het alsof ie ze zelf baartquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:14 schreef Mykonos het volgende:
4 kinderen![]()
Kristoff is lekker bezig.
Dus als je teamgenoot iets doet mag je niet klagenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:16 schreef groenen het volgende:
Gesink met zijn idiote gehuil, terwijl hij zelf een dwaas als Dylan in zijn ploeg heeft.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Cees Bol is echt zwaar overrated. Ik zeg dat hij geen enkele keer top 10 gaat rijden.
Voor groen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Stuyven doet even een halfslachtige leadout en probeert dan toch sneaky zelf mee te sprinten. @:wimderon
Consonni zal jaloers naar de uitslag kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Stuyven doet even een halfslachtige leadout en probeert dan toch sneaky zelf mee te sprinten. @:wimderon
Heeft ook met Niermann in de ploeg gereden dus moet wel wat gewend zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:16 schreef groenen het volgende:
Gesink met zijn idiote gehuil, terwijl hij zelf een dwaas als Dylan in zijn ploeg heeft.
Hugo Hoel 15de in de sprint hahahahaha.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Consonni zal jaloers naar de uitslag kijken.
Nee, maar Thibaut is ook niet iemand die in een eerste reactie voor opluchting zorgt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb jij toevallig al een Franse update over Pinot?
Hij zag er vooral boos uit, dat is op zich een goed teken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, maar Thibaut is ook niet iemand die in een eerste reactie voor opluchting zorgt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hugo Hoel 15de in de sprint hahahahaha.
quote:
#VoorKarelquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Geen fan van interviews met mondkapjes op.
Die is wereldkampioen. Dat gaat blijkbaar voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Neen, want Pedersen heeft wit.
Bol dan de regenboogtrui.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Neen, want Pedersen heeft wit.
Ik had 'm meer dan 4 gegevenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Kristoff, de man die stiekem wel even 2 monumenten heeft gewonnen, 4 Touretappes én geel.
Niet voor geel maar wel voor wit?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is wereldkampioen. Dat gaat blijkbaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |