Klopt, ben wel benieuwd moet zeggen dat het NK en het EK erg leuke wedstrijden waren voor vrouwenwielrenbegrippen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:15 schreef Steven184 het volgende:
Zou goed zijn als er geen Nederlandse wint
Welke zender?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik die vrouw die ook commentaar probeert te geven nu aandoenlijk of irritant vind.
De man op NPO1 heeft ook een Eurosport stem?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Roxanne = irritant
Iris op ES is genot
Krijn Schuitemakerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De man op NPO1 heeft ook een Eurosport stem?
Kloptquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De man op NPO1 heeft ook een Eurosport stem?
Is Sporza voor het vlaggetje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Natte wind lijkt een lichte voorkeur voor Lotte Kopecky te hebben.
Wat zei ze dan? (Heb de belg op staan)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:31 schreef Remco het volgende:
Roxanne spreek een vermoeden van uit wat betreft Alienmiek.
Krijn zei iets over de tijden van Annemiek die op sommige beklimmingen te vergelijken zijn met de mannen. Waarop Roxanne zich toch afvroeg hoe dat nou kon en hoe we daar nu naar moeten kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? (Heb de belg op staan)
Dank! Lijkt mij een legitieme vraag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Krijn zei iets over de tijden van Annemiek die op sommige beklimmingen te vergelijken zijn met de mannen. Waarop Roxanne zich toch afvroeg hoe dat nou kon en hoe we daar nu naar moeten kijken.
Vergelijken ze wel tijden van klimmen bij mannen na 200 km en 5 bergen en bij vrouwen na 60 km.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dank! Lijkt mij een legitieme vraag.
Zit natuurlijk wel meer achter. De wonderbaarlijke transformatie en haar leeftijd bijvoorbeeld. Het is natuurlijk ook wel vrij bizar dat een vrouw van 37 mannen die nog stuk jonger zijn ook kan volgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vergelijken ze wel tijden van klimmen bij mannen na 200 km en 5 bergen en bij vrouwen na 60 km.
Als ze met de mannen meerijdt op trainingskamp kan ze naar eigen zeggen geen man bijhouden bergop. En als de mannen een duurtraining doen en ze rijden samen is het voor haarveen intensieve duurtraining.
Wil haar nergens van vrijpleiten, maar het is niet dat ze nou direct sneller is dan mannen.
Yep...ze wil de koers zo hard mogelijk maken. Als ze gaat afwachten dan wordt het een massasprint.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:46 schreef Teunnis het volgende:
Rijdt Van Vleuten nou de hele tijd op kop? Heeft ze niet door dat het dit keer geen landenwedstrijd is?
Vrouwenwielrennen is als in de jaren 60/70 bij de mannen. Toen zag je dat daar ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel meer achter. De wonderbaarlijke transformatie en haar leeftijd bijvoorbeeld. Het is natuurlijk ook wel vrij bizar dat een vrouw van 37 mannen die nog stuk jonger zijn ook kan volgen.
eendaagse wedstrijd. Vanaf 2022 een etappekoers van een week.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
Sorry voor de noob vraag, maar is dit nou een eendaagse wedstrijd of ook een etappekoers?
Een eendaagse. We hebben edities gehad bergop, dat leek er al meer op, maar dit soort aanfluitingen blijft het enige wat de Tour voor vrouwen inhoudt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
Sorry voor de noob vraag, maar is dit nou een eendaagse wedstrijd of ook een etappekoers?
Eendaagsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal, als het nu een alpencol van 15 kilometer lang was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind het vrij matig dat van Vleuten dit doet.
Alleen Agostinho staat mij bij. Alle andere renners waren na hun 32-ste (of eerder nog) wel uitgepiekt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vrouwenwielrennen is als in de jaren 60/70 bij de mannen. Toen zag je dat daar ook.
Zeker. Best bizar, twee die meer dan de rest in de bergen trainen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat deed ze bij de vorige afdaling ook al.
Van Vleuten daalt helemaal als een krant.
Die wil de OS niet nog een keer overdoen denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat deed ze bij de vorige afdaling ook al.
Van Vleuten daalt helemaal als een krant.
Eerder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was op 300 meter al aangaan?
En de koers was al zo kortquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was op 300 meter al aangaan?
In dit groepje anders sowieso kansloos.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Is Van Vleuten zo traag dat ze die laatste kamikaze-poging op <1km moest doen?
Dat was erg matig inderdaad na 20k in het wielquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
En wij danken Niewiadoma voor haar uitmuntende bijdrage in kopgroep
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
En wij danken Niewiadoma voor haar uitmuntende bijdrage in kopgroep
Hier ben ik het wel mee eens.quote:
Inderdaad erg jammer dat de altijd zeer onsympathieke Deignan wist te winnen.quote:
Ik geef toe dat ik haar carrière niet op de voet volg maar het best is er wel bij haar af?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Mijn Kasia kon duidelijk niet beter
.
Ze is 25 en de afgelopen dagen 3e en 4e geworden in koersen waar (bijna) elke topper aan de start stond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik haar carrière niet op de voet volg maar het best is er wel bij haar af?
Voor mijn gevoel won ze enkele jaren gelden regelmatig een wedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef Teunnis het volgende:
[..]
Ze is 25 en de afgelopen dagen 3e en 4e geworden in koersen waar (bijna) elke topper aan de start stond.
Maar iedereen is minder gaan winnen sinds oma Miek transformeerde in 2017....quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel won ze enkele jaren gelden regelmatig een wedstrijd.
Mja, daarvoor won Vos zowat allesquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar iedereen is minder gaan winnen sinds oma Miek transformeerde in 2017....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |