Inderdaad erg jammer dat de altijd zeer onsympathieke Deignan wist te winnen.quote:
Ik geef toe dat ik haar carrière niet op de voet volg maar het best is er wel bij haar af?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Mijn Kasia kon duidelijk niet beter
.
Ze is 25 en de afgelopen dagen 3e en 4e geworden in koersen waar (bijna) elke topper aan de start stond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik haar carrière niet op de voet volg maar het best is er wel bij haar af?
Voor mijn gevoel won ze enkele jaren gelden regelmatig een wedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:10 schreef Teunnis het volgende:
[..]
Ze is 25 en de afgelopen dagen 3e en 4e geworden in koersen waar (bijna) elke topper aan de start stond.
Maar iedereen is minder gaan winnen sinds oma Miek transformeerde in 2017....quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel won ze enkele jaren gelden regelmatig een wedstrijd.
Mja, daarvoor won Vos zowat allesquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar iedereen is minder gaan winnen sinds oma Miek transformeerde in 2017....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |