Klopt, ben wel benieuwd moet zeggen dat het NK en het EK erg leuke wedstrijden waren voor vrouwenwielrenbegrippen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:15 schreef Steven184 het volgende:
Zou goed zijn als er geen Nederlandse wint
Welke zender?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik die vrouw die ook commentaar probeert te geven nu aandoenlijk of irritant vind.
De man op NPO1 heeft ook een Eurosport stem?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Roxanne = irritant
Iris op ES is genot
Krijn Schuitemakerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De man op NPO1 heeft ook een Eurosport stem?
Kloptquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De man op NPO1 heeft ook een Eurosport stem?
Is Sporza voor het vlaggetje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Natte wind lijkt een lichte voorkeur voor Lotte Kopecky te hebben.
Wat zei ze dan? (Heb de belg op staan)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:31 schreef Remco het volgende:
Roxanne spreek een vermoeden van uit wat betreft Alienmiek.
Krijn zei iets over de tijden van Annemiek die op sommige beklimmingen te vergelijken zijn met de mannen. Waarop Roxanne zich toch afvroeg hoe dat nou kon en hoe we daar nu naar moeten kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? (Heb de belg op staan)
Dank! Lijkt mij een legitieme vraag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Krijn zei iets over de tijden van Annemiek die op sommige beklimmingen te vergelijken zijn met de mannen. Waarop Roxanne zich toch afvroeg hoe dat nou kon en hoe we daar nu naar moeten kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |