quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:29 schreef borisz het volgende:
Nou Jagar. Wellicht woon je vanzelf gewoon weer in NL.
https://t.co/4e8huAKzfL [Laat Vlaanderen zich aansluiten bij Nederland, Opiniestuk uit De Tijd]
Al die oudjes die je bezig zien: zooo, dat is een die hardquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:55 schreef Tele6 het volgende:
Krijgen we een foto van Berend, @:sigme ?
Hier regent het pijpenstelen en het houdt de komende uren waarschijnlijk ook niet op. Het grote zwembad moet ook met dit weer open, dus dat ben ik net maar gaan doen. Het is nogal nat werk, zeker met dit weer, dus ik ben maar gewoon in m'n blootje gegaan - vorige keer dat het zo regende had ik wel m'n regenjas aan en die was naderhand van binnen haast natter dan van buiten
Het was wel koud
Nu hete koffie en een dekentje
Haha, al die oudjes kwamen zelf ook rustig in hun blootje naar het toiletgebouw gewandeld. Allemaal saunamensen ook hè, dus eerst lekker in de koude regen en dan onder een goed hete douchequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al die oudjes die je bezig zien: zooo, dat is een die hard
Heb je al eens iets van meditatie geprobeerd? Dat helpt mij soms verrassend goed met piekernachten. Vooral de body scan, want die helpt je om je aandacht te richten op je lijf ipv piekergedachten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:02 schreef Myraela het volgende:
Weer rot geslapen. Zo irritant, ik ben supermoe als ik naar bed ga, maar ik blijf maar wakker liggen piekeren. Tot ik toch weer slaperig word, maar dan beginnen m'n benen te trappelen dus dan kan ik weer niet slapen. Nu al de hele week. Meh.
Morgen om deze tijd zit ik op Chalon sur Saône op de TGV te wachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Sterkte voor Loebes, bulten zijn niet fijn
@:Tele6,laatste keer zwembad schoonmakenmorgen om deze tijd zit je in de trein
En net als @:Myraela niet echt lekker geslapen. Lag er op tijd in maar kon niet goed in slaap komen, en was ook al heel vroeg wakker. Te koud voor een laken, te warm voor een dekbed
Ja, maar piekeren was even sterker. En meditatie lukt beter als ik op m'n rug lig, maar dan gaan m'n benen erger trappelen dus dat was ook geen optie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb je al eens iets van meditatie geprobeerd? Dat helpt mij soms verrassend goed met piekernachten. Vooral de body scan, want die helpt je om je aandacht te richten op je lijf ipv piekergedachten.
Zijn er bij jou dingen die helpen tegen rls? Bij mij even uit bed (wc), benen koelen (coolpack in mijn lies of knie/benen buiten de deken) en vooral benen hoger leggen (voeteinde omhoog).quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar piekeren was even sterker. En meditatie lukt beter als ik op m'n rug lig, maar dan gaan m'n benen erger trappelen dus dat was ook geen optie.Probeer vanavond wel melatonine, even die cirkel van kut slapen doorbreken.
De heilige graal bij mij is een goed slaapritme en op tijd slapen. Dan krijg ik er geen last van. Het begint pas zodra ik te moe ben. Uit bed komen is inderdaad het beste, even douchen helpt ook. Zolang je daarna maar snel genoeg in slaap valt. Maar echt een magische tip heb ik helaas ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn er bij jou dingen die helpen tegen rls? Bij mij even uit bed (wc), benen koelen (coolpack in mijn lies of knie/benen buiten de deken) en vooral benen hoger leggen (voeteinde omhoog).
Ik ben altijd op zoek naar meer tips.
Ik vind het maar een raar fenomeen. Bij mij is het niet gerelateerd aan vermoeidheid maar aan de temperatuur. Als ik mijn benen te warm laat worden, ben ik de pineut. Dus in de zomer is het erger. Als ik sokken draag is het erger. Als ik te veel opwarm onder een dekentje op de bank is het erger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
De heilige graal bij mij is een goed slaapritme en op tijd slapen. Dan krijg ik er geen last van. Het begint pas zodra ik te moe ben. Uit bed komen is inderdaad het beste, even douchen helpt ook. Zolang je daarna maar snel genoeg in slaap valt. Maar echt een magische tip heb ik helaas ook niet.
Nog maar een keer: podcast of luisterboek. Ben je zo weg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:02 schreef Myraela het volgende:
Weer rot geslapen. Zo irritant, ik ben supermoe als ik naar bed ga, maar ik blijf maar wakker liggen piekeren. Tot ik toch weer slaperig word, maar dan beginnen m'n benen te trappelen dus dan kan ik weer niet slapen. Nu al de hele week. Meh.
Pffff nou, jij had je w.s. ook wel wat anders voorgesteld bij dit vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:55 schreef Tele6 het volgende:
Hier regent het pijpenstelen en het houdt de komende uren waarschijnlijk ook niet op. Het grote zwembad moet ook met dit weer open, dus dat ben ik net maar gaan doen. Het is nogal nat werk, zeker met dit weer, dus ik ben maar gewoon in m'n blootje gegaan - vorige keer dat het zo regende had ik wel m'n regenjas aan en die was naderhand van binnen haast natter dan van buiten
Het was wel koud
Nu hete koffie en een dekentje
Doe ik altijd al. Werkt dus niet altijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:49 schreef Blues het volgende:
Nog maar een keer: podcast of luisterboek. Ben je zo weg.
Geen dank
Ik vind die temperatuurpuzzel op zich wel te doen. Mij lijkt de vermoeidheid zoals jij het beschrijft weer vreselijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er ook nooit wat van begrepen. Bij mij is het echt vermoeidheid. Ik weet de eerste keer nog zo goed. Ik zat in de auto met m'n ouders uit Frankrijk. Kon tijdens de rit niet slapen, dus de laatste twee uur was ik helemaal kapot en had ik zoveel pijn in m'n benen. En maar proberen te slapen, maar niet kunnen slapen van dat gevoel. Ik heb jankend in die auto gezeten.![]()
Tijdens m'n studententijd is het erger geworden. Zowel door slechter slapen als door alcohol. Ik heb periodes gehad dat ik het door m'n hele lichaam had. Dan had ik het ook al als ik gewoon stilzat. Dus zat ik op een feestje, schopte ik m'n benen. Als ik dat probeerde weg te drukken omdat het gewoon fucking raar is, dan begonnen m'n armen gewoon.Zo erg is het gelukkig niet meer.
Ik moet ook niets aan m'n benen voelen. Wind van een ventilator is bijvoorbeeld vragen om problemen.
Die temperatuursgevoeligheid lijkt me ook wel erg vervelend. Een constante puzzel om het te voorkomen eigenlijk.
Hij heeft vanmiddag een afspraak bij de dierenartsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:59 schreef Candaasje het volgende:
En bedankt, nu zit ik de hele tijd dat nr te neuriën en ben ik uitleg verschuldigd aan mijn Vlaamse huisgenoot![]()
Even Loebes na laten kijken is wel verstandig TP.
Ik sliep veel te lang. Ik had de gordijnen dichtgetrokken gisteravond, en die dingen zijn heel verduisterend. Zelfs als ik wakker wordt door mijn alarm, slaap ik vrijwel direct weer in. Aankomende nacht die dingen dus maar half open laten, dan wordt ik 's ochtends een beetje fatsoenlijk en eerder wakker.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik altijd al. Werkt dus niet altijd.
Vlaamse huisgenoot? Dat lijkt me ideaal. Ik vind dat taaltje zo geinig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:59 schreef Candaasje het volgende:
En bedankt, nu zit ik de hele tijd dat nr te neuriën en ben ik uitleg verschuldigd aan mijn Vlaamse huisgenoot![]()
Even Loebes na laten kijken is wel verstandig TP.
Ik sliep veel te lang. Ik had de gordijnen dichtgetrokken gisteravond, en die dingen zijn heel verduisterend. Zelfs als ik wakker wordt door mijn alarm, slaap ik vrijwel direct weer in. Aankomende nacht die dingen dus maar half open laten, dan wordt ik 's ochtends een beetje fatsoenlijk en eerder wakker.
Ja ik zit doordeweeks in Belgiëquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vlaamse huisgenoot? Dat lijkt me ideaal. Ik vind dat taaltje zo geinig.
In het westen spreken ze geen G uit toch? Of de H ipv de G.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja ik zit doordeweeks in België![]()
Het taaltje hangt er wel vanaf wáár je zit. West-Vlaams is grappig, maar je verstaat er geen woord van (Maar dat doet de rest van België zelf ook). Zodra die ABN spreken, klinkt het vaak wel heel vriendelijk/zacht.
Mijn huisgenoot 'klapt' nog wel eens met een andere huisgenoot in het dialect van de Kempen. Daar is ook geen touw aan vast te knopen en klinkt niet per se mooi.
Succes!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag een afspraak bij de dierenartsWij nemen nooit risico met dat monster van ons.
De H hebben ze moeite mee (Ik heb twee proffen uit die regio, die geven dat zelf regelmatig aan.)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In het westen spreken ze geen G uit toch? Of de H ipv de G.
Redelijk verwarrend.
Ja 1 hoestje en je moet naar de GGD-inquisitie, aan de zelf-opsluiting en breinschraperijquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:09 schreef borisz het volgende:
Ik begin nu echt verkouden te worden.
Normaal een wat minder probleem. Maar in deze tijden...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Vakantie geregeldVanaf volgende week donderdag tot maandag de 14e. Nou hopen op een beetje mooi weer voor mooie fietstochten.
Oh ik blijf gewoon thuis (eigen bed ligt toch het lekkerst) maar ga er vanuit dat donderdag de hei nog mooi paars is, dus die kant op, wil ook naar Kasteel Rosendael fietsen en in het park daar wandelen.quote:
3 sterretjes achter mijn Nick.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vertel... bijna weekend? Goed geslapen? Stiekem groot fan van Het Goede Doel?
Ik heb netjes betaald aan Dannyquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wie heb je achter de schermen omgekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef golfer het volgende:
Ook blij.
Voor het eerst in ruim anderhalf jaar is het gelukt om een afspraak te maken met zoonlief(en zijn vriendin) om volgende week zaterdag hier bij ons te komen (met eten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoera!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoera!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Gefeliciteerd MK! Vertel eens meer dan johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ken je hem van? Trek je bij hem in? Hoe lang ken je hem? Is zijn hond goed opgevoed? Kan Jeroen het met hem en zijn hond vinden?
Spoilers!
En vooral ook, hoe gigantisch is de hont? New Foundlander/Deense Dog gigantisch? Zodat Jeroentje net zo groot is als hooftvanhont?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gefeliciteerd MK! Vertel eens meer dan johWaar ken je hem van? Trek je bij hem in? Hoe lang ken je hem? Is zijn hond goed opgevoed? Kan Jeroen het met hem en zijn hond vinden?
And that's all anyone want in life, Alpaca validation'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:29 schreef fietsie het volgende:
Ozzy Man goes @:Candaasje :
[ afbeelding ]
Dit ging wel hoor. Standaard campingleven op een regenachtige ochtend. En ik heb niet altijd een handdoek en een deken gehad naderhand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Pffff nou, jij had je w.s. ook wel wat anders voorgesteld bij dit vrijwilligerswerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |