abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:39:44 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194757565

Ik had het hierover.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:29 schreef borisz het volgende:
Nou Jagar. Wellicht woon je vanzelf gewoon weer in NL :+.
https://t.co/4e8huAKzfL [Laat Vlaanderen zich aansluiten bij Nederland, Opiniestuk uit De Tijd]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194757586
Ja, ik kan Belgie dus ook niet lezen zonder Henk Westbroek in mn hoofd te horen.

Helaas.

Ok, sporten :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194757686
:W

Krijgen we een foto van Berend, @sigme ?

Hier regent het pijpenstelen en het houdt de komende uren waarschijnlijk ook niet op. Het grote zwembad moet ook met dit weer open, dus dat ben ik net maar gaan doen. Het is nogal nat werk, zeker met dit weer, dus ik ben maar gewoon in m'n blootje gegaan - vorige keer dat het zo regende had ik wel m'n regenjas aan en die was naderhand van binnen haast natter dan van buiten :')
Het was wel koud :X
Nu hete koffie en een dekentje O+
pi_194757722
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:55 schreef Tele6 het volgende:
:W

Krijgen we een foto van Berend, @:sigme ?

Hier regent het pijpenstelen en het houdt de komende uren waarschijnlijk ook niet op. Het grote zwembad moet ook met dit weer open, dus dat ben ik net maar gaan doen. Het is nogal nat werk, zeker met dit weer, dus ik ben maar gewoon in m'n blootje gegaan - vorige keer dat het zo regende had ik wel m'n regenjas aan en die was naderhand van binnen haast natter dan van buiten :')
Al die oudjes die je bezig zien: zooo, dat is een die hard :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194757742
Weer rot geslapen. Zo irritant, ik ben supermoe als ik naar bed ga, maar ik blijf maar wakker liggen piekeren. Tot ik toch weer slaperig word, maar dan beginnen m'n benen te trappelen dus dan kan ik weer niet slapen. Nu al de hele week. Meh.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:09:56 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194757805
Ik begin nu echt verkouden te worden ;(.
Normaal een wat minder probleem. Maar in deze tijden... :+
pi_194757812
Mogge!

Sterkte voor Loebes, bulten zijn niet fijn

@Tele6,laatste keer zwembad schoonmaken *O* morgen om deze tijd zit je in de trein

En net als @Myraela niet echt lekker geslapen. Lag er op tijd in maar kon niet goed in slaap komen, en was ook al heel vroeg wakker. Te koud voor een laken, te warm voor een dekbed
We have far more in common than that which devides us..
pi_194757834
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al die oudjes die je bezig zien: zooo, dat is een die hard :o
Haha, al die oudjes kwamen zelf ook rustig in hun blootje naar het toiletgebouw gewandeld. Allemaal saunamensen ook hè, dus eerst lekker in de koude regen en dan onder een goed hete douche :9
pi_194757847
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:02 schreef Myraela het volgende:
Weer rot geslapen. Zo irritant, ik ben supermoe als ik naar bed ga, maar ik blijf maar wakker liggen piekeren. Tot ik toch weer slaperig word, maar dan beginnen m'n benen te trappelen dus dan kan ik weer niet slapen. Nu al de hele week. Meh.
Heb je al eens iets van meditatie geprobeerd? Dat helpt mij soms verrassend goed met piekernachten. Vooral de body scan, want die helpt je om je aandacht te richten op je lijf ipv piekergedachten. :)
pi_194757861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Sterkte voor Loebes, bulten zijn niet fijn

@:Tele6,laatste keer zwembad schoonmaken *O* morgen om deze tijd zit je in de trein

En net als @:Myraela niet echt lekker geslapen. Lag er op tijd in maar kon niet goed in slaap komen, en was ook al heel vroeg wakker. Te koud voor een laken, te warm voor een dekbed
Morgen om deze tijd zit ik op Chalon sur Saône op de TGV te wachten :D
pi_194757867
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Heb je al eens iets van meditatie geprobeerd? Dat helpt mij soms verrassend goed met piekernachten. Vooral de body scan, want die helpt je om je aandacht te richten op je lijf ipv piekergedachten. :)
Ja, maar piekeren was even sterker. En meditatie lukt beter als ik op m'n rug lig, maar dan gaan m'n benen erger trappelen dus dat was ook geen optie. :') Probeer vanavond wel melatonine, even die cirkel van kut slapen doorbreken.
pi_194757923
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, maar piekeren was even sterker. En meditatie lukt beter als ik op m'n rug lig, maar dan gaan m'n benen erger trappelen dus dat was ook geen optie. :') Probeer vanavond wel melatonine, even die cirkel van kut slapen doorbreken.
Zijn er bij jou dingen die helpen tegen rls? Bij mij even uit bed (wc), benen koelen (coolpack in mijn lies of knie/benen buiten de deken) en vooral benen hoger leggen (voeteinde omhoog).

Ik ben altijd op zoek naar meer tips.
Spoilers!
pi_194758064
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zijn er bij jou dingen die helpen tegen rls? Bij mij even uit bed (wc), benen koelen (coolpack in mijn lies of knie/benen buiten de deken) en vooral benen hoger leggen (voeteinde omhoog).

Ik ben altijd op zoek naar meer tips.
De heilige graal bij mij is een goed slaapritme en op tijd slapen. Dan krijg ik er geen last van. Het begint pas zodra ik te moe ben. Uit bed komen is inderdaad het beste, even douchen helpt ook. Zolang je daarna maar snel genoeg in slaap valt. Maar echt een magische tip heb ik helaas ook niet.
pi_194758129
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

De heilige graal bij mij is een goed slaapritme en op tijd slapen. Dan krijg ik er geen last van. Het begint pas zodra ik te moe ben. Uit bed komen is inderdaad het beste, even douchen helpt ook. Zolang je daarna maar snel genoeg in slaap valt. Maar echt een magische tip heb ik helaas ook niet.
Ik vind het maar een raar fenomeen. Bij mij is het niet gerelateerd aan vermoeidheid maar aan de temperatuur. Als ik mijn benen te warm laat worden, ben ik de pineut. Dus in de zomer is het erger. Als ik sokken draag is het erger. Als ik te veel opwarm onder een dekentje op de bank is het erger.
Spoilers!
pi_194758207
Ik heb er ook nooit wat van begrepen. Bij mij is het echt vermoeidheid. Ik weet de eerste keer nog zo goed. Ik zat in de auto met m'n ouders uit Frankrijk. Kon tijdens de rit niet slapen, dus de laatste twee uur was ik helemaal kapot en had ik zoveel pijn in m'n benen. En maar proberen te slapen, maar niet kunnen slapen van dat gevoel. Ik heb jankend in die auto gezeten. :')

Tijdens m'n studententijd is het erger geworden. Zowel door slechter slapen als door alcohol. Ik heb periodes gehad dat ik het door m'n hele lichaam had. Dan had ik het ook al als ik gewoon stilzat. Dus zat ik op een feestje, schopte ik m'n benen. Als ik dat probeerde weg te drukken omdat het gewoon fucking raar is, dan begonnen m'n armen gewoon. :') Zo erg is het gelukkig niet meer.

Ik moet ook niets aan m'n benen voelen. Wind van een ventilator is bijvoorbeeld vragen om problemen.

Die temperatuursgevoeligheid lijkt me ook wel erg vervelend. Een constante puzzel om het te voorkomen eigenlijk.
pi_194758224
Stukje lopen werkt bij mij soms. Maar voor de rest helemaal niks :N

Af en toe echt op stapelgek van te worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_194758353
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:02 schreef Myraela het volgende:
Nog maar een keer: podcast of luisterboek. Ben je zo weg.

Geen dank :)
pi_194758371
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:55 schreef Tele6 het volgende:

Pffff nou, jij had je w.s. ook wel wat anders voorgesteld bij dit vrijwilligerswerk? :X
pi_194758407
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:49 schreef Blues het volgende:
Nog maar een keer: podcast of luisterboek. Ben je zo weg.

Geen dank :)
Doe ik altijd al. Werkt dus niet altijd.
pi_194758510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er ook nooit wat van begrepen. Bij mij is het echt vermoeidheid. Ik weet de eerste keer nog zo goed. Ik zat in de auto met m'n ouders uit Frankrijk. Kon tijdens de rit niet slapen, dus de laatste twee uur was ik helemaal kapot en had ik zoveel pijn in m'n benen. En maar proberen te slapen, maar niet kunnen slapen van dat gevoel. Ik heb jankend in die auto gezeten. :')

Tijdens m'n studententijd is het erger geworden. Zowel door slechter slapen als door alcohol. Ik heb periodes gehad dat ik het door m'n hele lichaam had. Dan had ik het ook al als ik gewoon stilzat. Dus zat ik op een feestje, schopte ik m'n benen. Als ik dat probeerde weg te drukken omdat het gewoon fucking raar is, dan begonnen m'n armen gewoon. :') Zo erg is het gelukkig niet meer.

Ik moet ook niets aan m'n benen voelen. Wind van een ventilator is bijvoorbeeld vragen om problemen.

Die temperatuursgevoeligheid lijkt me ook wel erg vervelend. Een constante puzzel om het te voorkomen eigenlijk.
Ik vind die temperatuurpuzzel op zich wel te doen. Mij lijkt de vermoeidheid zoals jij het beschrijft weer vreselijk.

De pijn heb ik gelukkig niet altijd. Maar dat je niets tegen je been kan hebben, is dan weer wel herkenbaar. Zelfs een kattenstaart die langskomt is op een of andere manier pijnlijk. Al is pijn niet helemaal het goede woord.
Spoilers!
pi_194758511
En bedankt, nu zit ik de hele tijd dat nr te neuriën en ben ik uitleg verschuldigd aan mijn Vlaamse huisgenoot :')

Even Loebes na laten kijken is wel verstandig TP :Y .

Ik sliep veel te lang. Ik had de gordijnen dichtgetrokken gisteravond, en die dingen zijn heel verduisterend. Zelfs als ik wakker wordt door mijn alarm, slaap ik vrijwel direct weer in. Aankomende nacht die dingen dus maar half open laten, dan wordt ik 's ochtends een beetje fatsoenlijk en eerder wakker. :)
pi_194758571
Oh ik had jullie berichten over schoppende benen even gemist. Dat lijkt me wel echt heel vervelend :{ :*
pi_194758596
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:59 schreef Candaasje het volgende:
En bedankt, nu zit ik de hele tijd dat nr te neuriën en ben ik uitleg verschuldigd aan mijn Vlaamse huisgenoot :')

Ik sliep veel te lang. Ik had de gordijnen dichtgetrokken gisteravond, en die dingen zijn heel verduisterend. Zelfs als ik wakker wordt door mijn alarm, slaap ik vrijwel direct weer in. Aankomende nacht die dingen dus maar half open laten, dan wordt ik 's ochtends een beetje fatsoenlijk en eerder wakker. :)
Hij heeft vanmiddag een afspraak bij de dierenarts :) Wij nemen nooit risico met dat monster van ons.
pi_194758719
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doe ik altijd al. Werkt dus niet altijd.
-O-
pi_194758756
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:59 schreef Candaasje het volgende:

Vlaamse huisgenoot? Dat lijkt me ideaal. Ik vind dat taaltje zo geinig. O+
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:16:58 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194758801
*O* *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194758857
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Vlaamse huisgenoot? Dat lijkt me ideaal. Ik vind dat taaltje zo geinig. O+
Ja ik zit doordeweeks in België ;)

Het taaltje hangt er wel vanaf wáár je zit. West-Vlaams is grappig, maar je verstaat er geen woord van (Maar dat doet de rest van België zelf ook :P ). Zodra die ABN spreken, klinkt het vaak wel heel vriendelijk/zacht.
Mijn huisgenoot 'klapt' nog wel eens met een andere huisgenoot in het dialect van de Kempen. Daar is ook geen touw aan vast te knopen en klinkt niet per se mooi.
pi_194758875
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:16 schreef fietsie het volgende:
*O* *O*
Vertel... bijna weekend? Goed geslapen? Stiekem groot fan van Het Goede Doel?
pi_194758916
Vakantie geregeld *O* Vanaf volgende week donderdag tot maandag de 14e. Nou hopen op een beetje mooi weer voor mooie fietstochten.
pi_194758935
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja ik zit doordeweeks in België ;)

Het taaltje hangt er wel vanaf wáár je zit. West-Vlaams is grappig, maar je verstaat er geen woord van (Maar dat doet de rest van België zelf ook :P ). Zodra die ABN spreken, klinkt het vaak wel heel vriendelijk/zacht.
Mijn huisgenoot 'klapt' nog wel eens met een andere huisgenoot in het dialect van de Kempen. Daar is ook geen touw aan vast te knopen en klinkt niet per se mooi.
In het westen spreken ze geen G uit toch? Of de H ipv de G.

Redelijk verwarrend. :9
pi_194758940
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hij heeft vanmiddag een afspraak bij de dierenarts :) Wij nemen nooit risico met dat monster van ons.
Succes! :*
pi_194758965
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

In het westen spreken ze geen G uit toch? Of de H ipv de G.

Redelijk verwarrend. :9
De H hebben ze moeite mee (Ik heb twee proffen uit die regio, die geven dat zelf regelmatig aan.)
En ze slikken de helft van de letters in. En praten niet zelden nog sneller dan ik (dat is een kunst). :D
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:24:43 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194758981
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:09 schreef borisz het volgende:
Ik begin nu echt verkouden te worden ;(.
Normaal een wat minder probleem. Maar in deze tijden... :+
Ja 1 hoestje en je moet naar de GGD-inquisitie, aan de zelf-opsluiting en breinschraperij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194759007
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Vakantie geregeld *O* Vanaf volgende week donderdag tot maandag de 14e. Nou hopen op een beetje mooi weer voor mooie fietstochten.
*O* waar ben je op uitgekomen.
pi_194759135
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:26 schreef AnneX het volgende:

[..]

*O* waar ben je op uitgekomen.
Oh ik blijf gewoon thuis (eigen bed ligt toch het lekkerst) maar ga er vanuit dat donderdag de hei nog mooi paars is, dus die kant op, wil ook naar Kasteel Rosendael fietsen en in het park daar wandelen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:33:16 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194759156
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vertel... bijna weekend? Goed geslapen? Stiekem groot fan van Het Goede Doel?
3 sterretjes achter mijn Nick.
pi_194759194
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

3 sterretjes achter mijn Nick.
Wie heb je achter de schermen omgekocht? :P
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:53:53 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194759598
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wie heb je achter de schermen omgekocht? :P
Ik heb netjes betaald aan Danny :P
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:56:08 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194759645
Ook blij. *O*
Voor het eerst in ruim anderhalf jaar is het gelukt om een afspraak te maken met zoonlief O+ (en zijn vriendin) om volgende week zaterdag hier bij ons te komen (met eten). ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194759701
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194759712
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef golfer het volgende:
Ook blij. *O*
Voor het eerst in ruim anderhalf jaar is het gelukt om een afspraak te maken met zoonlief O+ (en zijn vriendin) om volgende week zaterdag hier bij ons te komen (met eten). ^O^
SPOILER
O+
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:03:17 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194759784
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
SPOILER
Hoera!! *O*
SPOILER
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194759909
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

O+
Wat cool *O*

Ik ben wel benieuwd idd :)
pi_194759963
Allemaal goede berichten *O* *O* *O*
pi_194760103
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoera!! *O*
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:29:02 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194760208
Ozzy Man goes @Candaasje :

pi_194760430
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

SPOILER
Gefeliciteerd MK! Vertel eens meer dan joh :P Waar ken je hem van? Trek je bij hem in? Hoe lang ken je hem? Is zijn hond goed opgevoed? Kan Jeroen het met hem en zijn hond vinden?
Spoilers!
pi_194760474
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gefeliciteerd MK! Vertel eens meer dan joh :P Waar ken je hem van? Trek je bij hem in? Hoe lang ken je hem? Is zijn hond goed opgevoed? Kan Jeroen het met hem en zijn hond vinden?
En vooral ook, hoe gigantisch is de hont? New Foundlander/Deense Dog gigantisch? Zodat Jeroentje net zo groot is als hooftvanhont?
pi_194760555
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:29 schreef fietsie het volgende:
Ozzy Man goes @:Candaasje :

[ afbeelding ]
And that's all anyone want in life, Alpaca validation'

:D _O-
pi_194760565
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Pffff nou, jij had je w.s. ook wel wat anders voorgesteld bij dit vrijwilligerswerk? :X
Dit ging wel hoor. Standaard campingleven op een regenachtige ochtend. En ik heb niet altijd een handdoek en een deken gehad naderhand.
* Tele6 denkt terug aan fietsvakanties met aan het eind van de week vochtige slaapzakken, natte handdoeken en nul droge kleding :X
pi_194760586
quote:
SPOILER
SPOILER
pi_194760643
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ga nooit mijn huis verlaten.
Ik ken hem al bijna 2 jaar O+

Het is een Cane Corso _O-
Ik sta hier al in de buurt bekent als de vrouw die door haar Teckel wordt meegesleurd.
Straks ook met een echte hont.

Jeroen gaat wel goed met hem samen btw. Hij laat haar altijd denken dat ze de baas is :D
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:56:58 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194760655
[quote]1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bommen Berend : vuurwerk boven Stad kijken vanaf de zolderslaapkamer van oma op de Zaagmuldersweg. Jeugdherinneringen.

En een haan via Marktplaats, het moet niet gekker worden.
Kukeleku, goeiemorgen allen.

SPOILER
spannend Mascara *;
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:00:32 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194760695
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:56 schreef mascara-klodder het volgende:

Een hond? Meer een kalf. Ze hebben wel heel duidelijk een baas die honden, dus zou er niet mee gaan lopen alleen :@ Verder kunnen ze voor een hont best prima zijn (blijven honten natuurlijk, maar ja ben ook #teamkad) maar enig respect voor de enorme kracht is wel op z'n plaats

En gefeliciteerd ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:52:26 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194760922
Ik heb trek. En lege broodtrommel.
pi_194761191
quote:

[..]

Ik sta hier al in de buurt bekent als de vrouw die door haar Teckel wordt meegesleurd.

Jeroen gaat wel goed met hem samen btw. Hij laat haar altijd denken dat ze de baas is :D
Je kon niks groters vinden? _O-

Dat sleuren kun je natuurlijk ook afleren.
Niet trekken is volgens mij 1 van de dingen die je leert op puppy cursus.
Zeker met zo’n koe.. wel handig.
pi_194761195
quote:

[..]

Een cane corso op een flatje, ambitieus hoor :D
Spoilers!
pi_194761208
quote:

[..]

Maar hij trekt bij jou in dan?

Want hij had toch ook een huis waar honT inpaste neem ik aan :)
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:38:07 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194761512
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een cane corso op een flatje, ambitieus hoor :D
M'n oom heeft ook zo'n beest. Het arme beest zat ook op een flatje maar werd weggedaan "ze vernielt alles als ik aan het werk ben" No shit :')
Nu heeft ze een terrein van 4 hectare :D Zeg maar factor 1000 meer ruimte.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:40:21 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194761552
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 augustus 2020 07:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bommen Berend : vuurwerk boven Stad kijken vanaf de zolderslaapkamer van oma op de Zaagmuldersweg. Jeugdherinneringen.

En een haan via Marktplaats, het moet niet gekker worden.
Kukeleku, goeiemorgen allen.

SPOILER
spannend Mascara *;
Grunn wil vuurwerk toch in de ban doen en met drones en zulks met lichteffecten gaan speulen?

Oh, verneukte quote, het was Anne die dat zei. Never mind.
pi_194761649
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker zeg! Nazomer zou er komen in september, hopelijk als jij vakantie hebt.
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:56 schreef golfer het volgende:
Ook blij. *O*
SPOILER
Leuk! Kun je weer uitpakken :)

quote:
SPOILER
*O* voor samenwonen, :{ voor mega hont
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194761662
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 13:52 schreef fietsie het volgende:
Tijd voor de Mcdrive. :9
pi_194761696
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 13:52 schreef fietsie het volgende:
Voordeel (soms ook nadeel) van thuiswerken. Ik heb mezelf wel een krokettenverbod gegeven tijdens thuiswerken :P
pi_194761707
Ik heb net weer m'n favoriete snack op. Dus ik heb nog even geen trek. De koffie walnoot reep van Nakd is echt te lekker. :9
pi_194761714
Vanavond pizza met spinazie/roomkaas als saus en dan nog wat ui en paprika. Ook geen straf. :9
pi_194761766
Ik heb net loempiaatjes staan bakken. Die had ik nog liggen en dan is dat best een lekkere lunch :D

* Duikt weer in boek* (Wel goed boek hoor, fysiologie. Veel, maar interessant)
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:56:22 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194761798
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tijd voor de Mcdrive. :9
Ik kan nu niet zeggen dat ze op 't moment iets bijzonder smakelijks hebben als special ofzo.
pi_194761802
Ik had een shake met wheypoeder, bevroren banaan en melk. Zonet een tunamelt.

Had het wel verdiend na uurtje zware dingen smijten en 12k aan stappen omdat Dora en Dex uit moesten.

Vanavond BBQ *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:57:14 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194761816
Zo. Dat was gesprek 3 van 3 in de categorie loopbaanbegeleiding. Wel goed om eens (weer) te doen :). Het dwingt je om ermee aan te slag te gaan. Het helpt ook om over een [x] periode naar vacatures te kijken en dit past echt wel of past niet.
pi_194761824
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:56 schreef fietsie het volgende:
Ik kan nu niet zeggen dat ze op 't moment iets bijzonder smakelijks hebben als special ofzo.
McFlurry is altijd de enige juiste keuze daar. :9
pi_194761826
Met M&Ms, zonder saus.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:58:01 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194761833
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die noemt mn uk altijd de McFlubber.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:01:15 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194761886
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hebben die überhaupt ooit iets waarvan je zegt "ja, dit was echt lekker"

Op de wc na dan, als je onderweg bent en echt nodig uit de broek moet drieten.
pi_194761921
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:01 schreef derLudolf het volgende:

quote:
quote:
Met M&Ms, zonder saus.
pi_194761965
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zoiets ja. Of na een week heel basic kamperen in Egypte en voor het eerst weer koelte (airco), want anders drinken dan water, licht, en geen kuiltjes graven (met een klein bergje zand voor klein en zo droog en een grotere berg zand als waarschuwing voor wat eronder ligt)
Dan kan je zoooo ontzettend blij met Mcd zijn
pi_194762003
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zoiets ja. Of na een week heel basic kamperen in Egypte en voor het eerst weer koelte (airco), want anders drinken dan water, licht, en geen kuiltjes graven (met een klein bergje zand voor klein en zo droog en een grotere berg zand als waarschuwing voor wat eronder ligt)
Dan kan je zoooo ontzettend blij met Mcd zijn
:D

Ik heb een week lang op fastfood geleefd in Annecy. Toen was ik juist zooooooooooo blij met groente. Ik hunkerde er echt naar.

Ben ook altijd wel blij om in het weekend thuis te eten; dan koken we toch een stuk uitgebreider en gezonder dan ik doordeweeks in BE doe. Geniet er dan echt van O+

Ik mis van de Mac eigenlijk alleen de Mc Flurries met M&M's, dus eens met Myraela. Hoewel ik ze eigenlijk niet écht meer mis. Ik mis eigenlijk steeds minder, dat is wel anders geweest.
pi_194762036
Ik las net over een Cane Corso houden op een flatje. Succes.... :o

Maar verder gefeliciteerd Mascara! Heb je er wel zin in, ondanks alle beren kalveren op de weg? ;)

(En ik ben me ondertussen aan het bedenken of het me nu juist niet of wel verbaast dat Ludolf een kattenmens is en juist niet een hontenpersoon...)
pi_194762131
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb een week lang op fastfood geleefd in Annecy. Toen was ik juist zooooooooooo blij met groente. Ik hunkerde er echt naar.

Ben ook altijd wel blij om in het weekend thuis te eten; dan koken we toch een stuk uitgebreider en gezonder dan ik doordeweeks in BE doe. Geniet er dan echt van O+

Ik mis van de Mac eigenlijk alleen de Mc Flurries met M&M's, dus eens met Myraela. Hoewel ik ze eigenlijk niet écht meer mis. Ik mis eigenlijk steeds minder, dat is wel anders geweest.
Wij hadden toen niet echt een talentvolle kok bij ons. Paar jaar later na 3 weken rondreizen in Syirë, Jordanië en Libanon, wisten we ook niet hoe snel naar Mcd te gaan, even wat anders eten dan mezzes. Maar toen ik in Zuidelijk Afrika rondreisde hadden we een geweldige kok bij ons, toen taalden we niet naar iets anders en vonden we het jammer dat zij 1 avond in de week niet hoefde te koken (maakte ze weer goed door een geweldig ontbijt en lunch).
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:25:41 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194762283
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik las net over een Cane Corso houden op een flatje. Succes.... :o

Maar verder gefeliciteerd Mascara! Heb je er wel zin in, ondanks alle beren kalveren op de weg? ;)

(En ik ben me ondertussen aan het bedenken of het me nu juist niet of wel verbaast dat Ludolf een kattenmens is en juist niet een hontenpersoon...)
Katten zijn praktischer en je hoeft ze niet uit te laten. ^O^ Zeer efficiënt dus.

Als ik een hont wil, wil ik wel echt hont. Cane corso ofzo, zo'n lompe erfhond die afschrikt en je keihard in de ballen slaat met de staart :+
Maar ja, enkel als ik op een terrein woon dat groot genoeg is dat die hond zichzelf uit kan laten :Y
pi_194762348
Shit.
Er stond appeltaart.
Kon me niet beheersen.
Shit.

Wel lekker :9 :9
pi_194762351
Cane Corso gegoocheld :o :o
pi_194762394
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:29 schreef Blues het volgende:
Shit.
Er stond appeltaart.
Kon me niet beheersen.
Shit.

Wel lekker :9 :9
Helemaal op :o
pi_194762399
Middageten:

Rösti met rollade :Y)

Belevenissen van Berend zijn hier te volgen: F&F / sigme's diergaarde deel 6

Hij is dus ontsnapt en zat in de moestuin, maar nu zit ie in de (glazen) kas. Met de deur dicht. Ik ga zo kijken
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194762400
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Helemaal op :o
Stukje genomen..... en dat wilde ik niet ;(
pi_194762455
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik schrok al, dacht een hele!
pi_194762476
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik schrok al, dacht een hele!
Nah ik wil niet tussendoor eten, maar het rook zo lekker _O-
pi_194762481
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Katten zijn praktischer en je hoeft ze niet uit te laten. ^O^ Zeer efficiënt dus.

Als ik een hont wil, wil ik wel echt hont. Cane corso ofzo, zo'n lompe erfhond die afschrikt en je keihard in de ballen slaat met de staart :+
Maar ja, enkel als ik op een terrein woon dat groot genoeg is dat die hond zichzelf uit kan laten :Y
Ah, ja katten zijn wat dat betreft wel makkelijker qua verzorging ja. :Y
(Ik ben zelf opgegroeid met katten, ik vind ze tof)

Qua hond zou ik meer een middenmaatje willen. Ik hoef geen Duitste Dog, maar ook geen chihuahua of mops.

Maar woonde jij niet al redelijk op een groot erf? :) (Niet dat ik vind dat enkel een groot erf genoeg is voor een dier. Het is een sociaal en intelligent dier, dus je zal er toch ook wel tijd voor moeten maken om mee te wandelen/spelen/etc. :)
pi_194762488
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Appeltaart is gewoon niet te weerstaan. Kun je niks aan doen. Elk welruikend mens zou voor de bijl gaan :Y
pi_194762508
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Appeltaart is ook meestal onweerstaanbaar
pi_194762577
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Appeltaart is een goede reden om wel voor de bijl te gaan. Als het niet zo hard regent straks ga ik naar Bram's. Is ook voor mij iets wat ik echt zo lekker vind. Beste patat die ik ken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194762598
Regen? Hier stralende zonneschijn. Maar lastig te zien door de matglazen ramen (met dank aan de storm van van de week)
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:03:29 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194762750
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, ja katten zijn wat dat betreft wel makkelijker qua verzorging ja. :Y
(Ik ben zelf opgegroeid met katten, ik vind ze tof)

Qua hond zou ik meer een middenmaatje willen. Ik hoef geen Duitste Dog, maar ook geen chihuahua of mops.

Maar woonde jij niet al redelijk op een groot erf? :)
Was het maar waar

quote:
(Niet dat ik vind dat enkel een groot erf genoeg is voor een dier. Het is een sociaal en intelligent dier, dus je zal er toch ook wel tijd voor moeten maken om mee te wandelen/spelen/etc. :)
Klopt, maar bij m'n oom lopen eigenlijk overdag altijd wel mensen. Dus nee, er wordt niet mee gelopen, maar het beest loopt is in principe wel de hele tijd bij je.

En deze hond vangt niet tien keer achter elkaar een stok, maar achter een gator.

Ik weet zeker dat die hond meer interactie (moet je perse met mensen zijn, tellen geiten, katten en kippen ook?) heeft dan toen ze op een flat zat :P
pi_194762790
Jakkes, op het veld tegenover mijn huis liggen aantal mensen op het gras. Die zijn hier vast niet bekend, want dan zouden ze wel weten hoeveel honden er per dag worden uitgelaten :r
pi_194762835
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Appeltaart is een goede reden om wel voor de bijl te gaan. Als het niet zo hard regent straks ga ik naar Bram's. Is ook voor mij iets wat ik echt zo lekker vind. Beste patat die ik ken.
Brammetje. :9
pi_194762845
Ik ga gewoon eens stoppen met werken. Ben er wel klaar mee. Echt toe aan weekend.
pi_194762853
En geen plannen nog voor het weekend. Dat kan natuurlijk niet.
pi_194762948
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Jakkes, op het veld tegenover mijn huis liggen aantal mensen op het gras. Die zijn hier vast niet bekend, want dan zouden ze wel weten hoeveel honden er per dag worden uitgelaten :r
Bah :r

Ik zat met lunchpauze even in het zonnetje in het parkje bij het zkh, en daar rook het ook al zo smerig naar hondenkak :(
Zo vies -O- Ruim het toch eens op!
pi_194763026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Bah :r

Ik zat met lunchpauze even in het zonnetje in het parkje bij het zkh, en daar rook het ook al zo smerig naar hondenkak :(
Zo vies -O- Ruim het toch eens op!
Hier staan borden dat het een honden losloopveld is. Verder poepen hier ook heel veel ganzen brrrrr
pi_194763050
Wil ik
SPOILER
pi_194763078
Mijn man belde net want ik was nog niet klaar met werken.

Het kunnen twee dingen zijn. De eerste is een ontsteking daarvoor krijgt hij nu antibiotica. Maar het zou ook een tumor kunnen zijn. Probleem is alleen om dat te kunnen weten moet er een punctie genomen worden en daarvoor zou hij onder narcose moeten. Wat bij hem niet kan.

Maar zegt ze als het een tumor is en hij groeit zo snel kunnen we daar ook niks aan doen omdat al zouden we hem weg laten halen het weer terug komt en het is een hele zware operatie wat je misschien niet moet willen met een hond van bijna 10’jaar.

Daarbij blijft natuurlijk narcose gevaarlijk bij Loebes. Dus laten we duimen en bidden en weet ik wat nog meer doen dat het een ontsteking is
pi_194763127
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus laten we duimen en bidden en weet ik wat nog meer doen dat het een ontsteking is
Ik duim mee.
Ik gooi het wel gewoon op statistiek; de kans op een lullig ontstekinkje is vast veel groter dan op enge kanker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')