quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Drie posts achter elkaar, maar het is niet anders
[ afbeelding ]
Net dus op tv weer mee zitten kijken, klopt met wat je zegt. Als standalone is het een prima nostalgische aflevering. In het onderonsje tussen Laura, Linda & Janine had Simon eigenlijk ook best de revue kunnen passeren. Janine weet immers best hoe het voelt als (je denkt dat) iemand vermist is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:28 schreef PeterKelder het volgende:
De jubileum-aflevering daarstraks op Lounge gezien in preview, en heel eerlijk: dit is één van de betere jubileum-gerelateerde afleveringen van de afgelopen 10 jaar, zo niet de beste. Zeker met in het achterhoofd de gedachte dat dit een geheel nieuw geschreven aflevering is door de coronastop en het verschuiven van de aflevering binnen het verhaal is ie verdomd goed geslaagd.
Oké, natuurlijk zijn sommige zaken nogal random, vooral de plotse aanwezigheid van Robert, maar als standalone aflevering werkt het prima. Alle andere verhaallijnen zijn als het ware op pauze gezet en dit is een aflevering in een eigen micro-kosmos. De verwijzingen naar het verleden zijn tof gedaan, de paar flashbacks hebben een reden, de focus op de oudere generatie is sterk, en openen met een 'oude nieuwe' fotoboekleader is sowieso al een compliment waard.
En ja, het enige wat echt mijn wenkbrauwen deed fronzen was die fake-Arnie aan de telefoon. Natuurlijk dat Reinout dit niet had gedaan, ze zullen hem ook niet gevraagd hebben denk ik... Maar deze stem ging werkelijk alle kanten op, evenals het ietwat kakkineuze accentje wat gepoogd werd. Pijnlijk. Al maakte dat verder niet uit, Jette speelde in die scène de sterren van de hemel, eigenlijk in de gehele aflevering. En toch hoop ik dat Laura stiekem altijd blijft hopen dat Arnie nog ergens in leven is. Al is het maar voor ons, want eerlijk: elke doorgewinterde GTST-kijker/fan hoopt stiekem dat Arnie ooit nog terugkeert.
Ik blijf hierbijquote:Op maandag 21 september 2020 22:16 schreef LetsGame het volgende:
Omg gaat pedo Marwan Demi bezwangeren?
nee, dat was Tanja Jessquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:23 schreef superniger het volgende:
Dat is echt geen Reinout Oerlemans.
😂🤣
Precies. Sterker nog, daarvan werd ook gedacht dat die was verdronken in het ijskoude water. Tot twee keer toe zelfsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:34 schreef Japepk het volgende:
[..]
Net dus op tv weer mee zitten kijken, klopt met wat je zegt. Als standalone is het een prima nostalgische aflevering. In het onderonsje tussen Laura, Linda & Janine had Simon eigenlijk ook best de revue kunnen passeren. Janine weet immers best hoe het voelt als (je denkt dat) iemand vermist is.
Als ik de reacties op Instagram zo lees zijn wij niet de enigen die blij verrast zijn met die eenmalige leader, dus wie weetquote:En hoe zouden we ze zo ver kunnen krijgen dat de fotoboekleader weer wordt gebruikt? 😜
Plottwist: volgens tv-recensent Ron Vergouwen zou het Paul Groot zijn die de honneurs waarnam als 'Arnie'quote:
Ze zijn helaas vergeten wie dat is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:04 schreef gilmore2000 het volgende:
Zou Amy op de hoogte zijn van het feit dat haar vader waarschijnlijk verdronken is?
Nu je het zegt ja! Sowieso mis ik de rouw om Ludo wel. Ze hebben al niet gedaan alsof Erik uit de serie ging, maar in de serie neemt iedereen het ook maar ter kennisgeving aan. Ik ben benieuwd of er uiteindelijk nog iets van een afscheid komt of zo, laat staan dat ze inderdaad eens anderen in het verhaal betrekken. Stefano, Amy, Marcus, Nick. Zelfs Valentijn hebben ze de aftocht al laten blazen, terwijl die toch mooi wat scènes van oprecht (be)rouw had kunnen laten zien. Sowieso snap ik niet waarom ze hem laten vertrekken. In zowel het karakter als de acteur zat enorm veel potentieel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zijn helaas vergeten wie dat is.
Stefano komt ook niet even langs.
Die zijn Amy allang vergetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:04 schreef gilmore2000 het volgende:
Zou Amy op de hoogte zijn van het feit dat haar vader waarschijnlijk verdronken is?
Ja inmiddels wel aan Charlie werd gerefereerd door Lucas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die zijn Amy allang vergeten
Een vraag in dezelfde categorie: is Charlie al op de hoogte dat haar zoon in de gevangenis zit vanwege diefstal en onopzettelijke poging tot moord?
Nu sta ik niet meteen te juichen om de aanstelling van Grotenhuis, mede door zijn eerdere periode als creative producer, maar gelukkig is het tijdelijk. Al is het ook maar weer afwachten wie de daadwerkelijke opvolger van Rohan wordtquote:Directeur Rohan Gottschalk stopt na 21 jaar bij Goede Tijden, Slechte Tijden
Rohan Gottschalk is op 1 augustus gestopt als creatief producent van Goede Tijden, Slechte Tijden, meldt producent Endemol Shine vrijdag. Gottschalk was in verschillende functies 21 jaar lang verbonden aan de populaire soapserie.
De 43-jarige Gottschalk begon als scenarioschrijver, waarna hij de taak van hoofdschrijver op zich nam. De laatste achtenhalf jaar was hij als creatief producent verantwoordelijk voor de inhoud van Goede Tijden, Slechte Tijden.
"Nu GTST op 1 oktober haar 30e verjaardag heeft gevierd, heb ik besloten dat het voor mij een mooi moment is om mijn horizon te verbreden en afscheid te nemen van de serie en het team waarmee ik altijd verknocht zal blijven", aldus Gottschalk.
Bij Goede Tijden, Slechte Tijden werden de taken van Gottschalk sinds 1 augustus al waargenomen door Idse Grotenhuis, die in de jaren negentig al regisseur was bij de soapserie. Sindsdien werkte hij als creatief producent bij Bloedverwanten, 'T Vrije Schaep en Meisje van Plezier.
"Het genre soap in het algemeen en de serie GTST in het bijzonder is voor mij een oude liefde die altijd blijft branden", aldus Grotenhuis. "Ik zet dan ook met veel plezier een koers uit die de serie hopelijk nog voor jaren aantrekkelijk houdt voor een groot publiek."
Goede Tijden, Slechte Tijden kampt de afgelopen jaren met afgenomen kijkcijfers. Eind vorig jaar trok de eerste aflevering van het dertigste seizoen slechts 665.000 kijkers, wat een dieptepunt betekende in het bestaan van de serie. Ook de laatste aflevering in mei van dit jaar was met 663.000 kijkers de slechts bekeken slotaflevering ooit.
WTF het is idd Paul Groot nu ik het zo terughoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies. Sterker nog, daarvan werd ook gedacht dat die was verdronken in het ijskoude water. Tot twee keer toe zelfs
[..]
Als ik de reacties op Instagram zo lees zijn wij niet de enigen die blij verrast zijn met die eenmalige leader, dus wie weet
[..]
Plottwist: volgens tv-recensent Ron Vergouwen zou het Paul Groot zijn die de honneurs waarnam als 'Arnie'![]()
Toch leuk van Stan, zijn ex-lover bellen en doen alsof hij haar zoon isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
WTF het is idd Paul Groot nu ik het zo terughoor![]()
Hakimquote:De vader van Ilyas en Marwan komt binnenkort naar Meerdijk! Acteur Hakim Traïdia, bekend van zijn rol in Sesamstraat, maakt half oktober zijn debuut in Goede Tijden, Slechte Tijden en zal deze rol gaan vertolken. Dat is te zien in de promo van de maand oktober die RTL vandaag heeft vrijgegeven.
Hoe zal hij reageren op de nieuwe liefde van zijn zoon Ilyas? En weet hij om te gaan met het feit dat zijn andere zoon, Marwan, een minderjarig meisje zwanger heeft gemaakt?
Ach, Laura is niet vies van rommelen met haar zoon. Dennis...uh Arnie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch leuk van Stan, zijn ex-lover bellen en doen alsof hij haar zoon is
Staat al vast dat Demi zwanger raakt? Ik dacht dat Saskia zwanger werd....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Hakim uit sesamstraat krijgt een grote rol, deze maandquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:57 schreef gilmore2000 het volgende:
Het word tijd dat er meer oudere acteurs hun opwachting maken. Het lijkt mij heel leuk als Actrice Ingeborg Elzevier een rol krijgt in de serie
https://ibb.co/jbK2NHd
Haha ja waarom niet!? Ze is wel al bijna 85 ^^quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:57 schreef gilmore2000 het volgende:
Het word tijd dat er meer oudere acteurs hun opwachting maken. Het lijkt mij heel leuk als Actrice Ingeborg Elzevier een rol krijgt in de serie
Vader van Ilias en Marwan neem ik aan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hakim uit sesamstraat krijgt een grote rol, deze maand
Knappe dame wel ja.quote:
Ze speelt al jarenlang in Toneelstukken en in Kinderen geen bezwaar was ze fenomenaalquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja waarom niet!? Ze is wel al bijna 85 ^^
Oh leuk mens is dat! Super leuk Al's "grote oma" bij kinderen geen bezwaar!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:57 schreef gilmore2000 het volgende:
En waar baseer je dit opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
het gaat om een medewerker welke in privé-sfeer besmet geraakt is. beterschap toegewenst.
Sinds de herstart van de opnamen was er elke dag een social distance manager aanwezig op de set.
elk crewlid draagt een hesje met houd afstand en draagt mondkapje.
Mondkapjes waren tot deze week niet verplicht of geadviseerd voor acteurs of figuranten.
Eenmaal op de set merk je weinig van corona.
Met name de regisseur kan luidruchtig zijn, met aanwijzingen geven aan de acteurs.
Heb geen acteurs gezien met mondkapje. ook niet bij repetities voor/na opnames. De minimale afstand houden dat lukt amper op de krappe set. Ventilatie op de set is slecht.
Er zijn juist veel oudere acteurs bij gekomen al de laatste maanden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:57 schreef gilmore2000 het volgende:
Eerlijk waar, ik herkende 'm eerst niet toen ik een scene met 'm had in de supermarkt.quote:
Eensquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:08 schreef Japepk het volgende:
Weet je wat ik nog steeds raar vind? Dat karakters als Richard en Billy op de castfoto staan of zelfs in de leader, en iemand als Amélie niet. Van haar is ook bekend dat het een tijdelijke rol is volgens mij. En dat terwijl zij veel lekkerder 'blendt' tussen de andere karakters dan Richard. Zodra Ludo weer opduikt en L'Abscence is verkocht/vernietigd heeft die niks meer in Meerdijk te zoeken.
Gaat Richard er ''snel'' weer uit? Jammer...net als Amelie. Leuke toevoeging!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:08 schreef Japepk het volgende:
Weet je wat ik nog steeds raar vind? Dat karakters als Richard en Billy op de castfoto staan of zelfs in de leader, en iemand als Amélie niet. Van haar is ook bekend dat het een tijdelijke rol is volgens mij. En dat terwijl zij veel lekkerder 'blendt' tussen de andere karakters dan Richard. Zodra Ludo weer opduikt en L'Abscence is verkocht/vernietigd heeft die niks meer in Meerdijk te zoeken.
Dit seizoen zit hij alleen maar aan tafel in de rozenboom mensen te bedreigen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gaat Richard er ''snel'' weer uit? Jammer...net als Amelie. Leuke toevoeging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |