Thanks voor het uploaden/delen! Ik ook trouwens.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:55 schreef Japepk het volgende:
Omdat ik hem toch wel verdomd gaaf vind:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:48 schreef LetsGame het volgende:
Ik zie het echt voor me dat ze Steef gaan SORASen en met Shanti laten klooien
Ik hoop oprecht dat de leader vanaf morgen is aangepast. De titelkaart van vijf seconde is amper een leader te noemenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:55 schreef Japepk het volgende:
Omdat ik hem toch wel verdomd gaaf vind:
De aflevering van 5 oktober deed me ineens denken dat ze van Steef ook 'the new gay in town' kunnen maken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:48 schreef LetsGame het volgende:
Ik zie het echt voor me dat ze Steef gaan SORASen en met Shanti laten klooien
Dat zou ik best een leuke move vinden, kunnen ze eindelijk weer eens een goede coming-out-verhaallijn neerzetten....quote:Op maandag 28 september 2020 23:56 schreef Japepk het volgende:
[..]
De aflevering van 5 oktober deed me ineens denken dat ze van Steef ook 'the new gay in town' kunnen maken.
Dat is, hoe hard het ook klinkt, een beetje achterhaald. De tendens in andere soaps en dramaseries over de hele wereld is nu dat de focus bij een homoseksueel personage niet ligt op een coming-out en het omgaan daarmee, maar meer op het gewone leven zelf, zoals het stichten van een gezin (adoptie, draagmoederschap, etc.) en de dingen die daarbij komen kijken. Als GTST nu opnieuw een homoseksueel personage zou willen invoeren, kunnen ze mijns inziens beter meteen een down-to-earth koppel introduceren die bijvoorbeeld daarmee te maken krijgt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou ik best een leuke move vinden, kunnen ze eindelijk weer eens een goede coming-out-verhaallijn neerzetten....
Eens hoor, maar als je met een bestaand karakter zoiets wil is Steef wel geschikt en dan ontkom je niet aan de coming out.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is, hoe hard het ook klinkt, een beetje achterhaald. De tendens in andere soaps en dramaseries over de hele wereld is nu dat de focus bij een homoseksueel personage niet ligt op een coming-out en het omgaan daarmee, maar meer op het gewone leven zelf, zoals het stichten van een gezin (adoptie, draagmoederschap, etc.) en de dingen die daarbij komen kijken. Als GTST nu opnieuw een homoseksueel personage zou willen invoeren, kunnen ze mijns inziens beter meteen een down-to-earth koppel introduceren die bijvoorbeeld daarmee te maken krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:12 schreef gilmore2000 het volgende:
Cas Jansen-Goede tijden zomer tijdenBij Jinek zegt hij nu dat ze een zwangerschap krijgen. Toch Demi en Marwan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Volgens mij versprak ie zich inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2020 23:20 schreef Japepk het volgende:
[..]
Bij Jinek zegt hij nu dat ze een zwangerschap krijgen. Toch Demi en Marwan?
En het is natuurlijk niet toevallig dat Julian en Saskia achter de bank aan het rollebollen warenquote:Op woensdag 30 september 2020 23:33 schreef Japepk het volgende:
En dan zou Demi wel heel erg de gebeten hond zijn. Het zou ook wel tof zijn als Saskia zwanger blijkt. Een 4e kind is natuurlijk een enorme kostenpost, dan komt de overweging om het weg te laten halen en vervolgens de perikelen met een baby op dat kleine flatje. En besties Rik & Shantie hebben het nakijken met hun wijde boxers en diëten.
Cool! Waar heb je die gevonden?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
Drie posts achter elkaar, maar het is niet anders
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef Thatsmelv het volgende:
Ik zie het ook wel gebeuren dat het Shanti niet lukt om zwanger te worden/een miskraam krijgt en dan obsessief gedrag gaat vertonen en toevallig hebben de buren een ongewenste tiener zwangerschap..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Dat is een PeterKelder Originalquote:
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |