abonnement Unibet Coolblue
pi_195656904
Hoi
wat is een realistisch uur tarief voor een timmerman/aannemer in het midden van het land?

De verzekering wil weten hoeveel uur het werk is dat ik heb gedeclareerd. de timmerman die de offerte heeft gemaakt is op vakantie. Ik wil dus even opschieten en het zelf aangeven. Hij heeft echter wel een totaal tarief maar geen uur tarief aangegeven. particulier vind ik dat vaak prima bij deze timmerman, maar de verzekering dus niet.

op internet staan wel bedragen genoemd maar vindt nergens of dat prijzen van nu het mega druk is zijn.
pi_195657613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 16:00 schreef Nico987 het volgende:
Hoi
wat is een realistisch uur tarief voor een timmerman/aannemer in het midden van het land?

De verzekering wil weten hoeveel uur het werk is dat ik heb gedeclareerd. de timmerman die de offerte heeft gemaakt is op vakantie. Ik wil dus even opschieten en het zelf aangeven. Hij heeft echter wel een totaal tarief maar geen uur tarief aangegeven. particulier vind ik dat vaak prima bij deze timmerman, maar de verzekering dus niet.

op internet staan wel bedragen genoemd maar vindt nergens of dat prijzen van nu het mega druk is zijn.
Begin dit jaar iets laten doen voor 45 euro per uur
pi_195659060
Ik wil een lambrisering schilderen dus moet het ff heel strak aftapen. Kan dat met normale schilderstape of moet ik dan speciale hebben?
pi_195678358
Om voor de bediening van de flair 300 wtw niet helemaal afhankelijk te zijn van de app lijkt het mij verstandig om ook een goedkope standen schakelaar aan te schaffen.
Deze dus:
https://www.brinkairshop.nl/nl-nl/producten/ventilatie/flair-(centrale-ventilatie)/flair-toebehoren/540262

Echter combineert dat niet lekker met het Gira schakelmateriaal. Iemand enig idee of je een normale Gira 3 standenschakelaar ook op een WTW unit kan aansluiten?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_195732435
Het water wat uit de keukenkraan komt stinkt. Geen idee hoe het komt. Beetje raar licht chemisch luchtje.

De kraan zit er nu circa een jaar op. Heb wat doorgelezen wat ik kon doen en heb alle kranen in huis door laten lopen en het is er nog steeds. Het is alleen bij de keukenkraan.
Zou het in de kraan kunnen zitten?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:51:39 #206
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_195792387
Binnenkort ga ik een PVC klikvloer leggen. Nu zoek ik een geschikte hamer om een tikje uit te kunnen delen als dat nodig is. Is een nylon hamer daarvoor geschikt of beter een rubberen hamer?
pi_195792424
Werkt een blokje of plaatje ertussen niet beter?
pi_195807760
quote:
0s.gif Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2567060/9/25#p195732435]maandag 19 oktober 2020 17:30[/url] schreef Miniem het volgende:
Het water wat uit de keukenkraan komt stinkt. Geen idee hoe het komt. Beetje raar licht chemisch luchtje.

De kraan zit er nu circa een jaar op. Heb wat doorgelezen wat ik kon doen en heb alle kranen in huis door laten lopen en het is er nog steeds. Het is alleen bij de keukenkraan.
Zou het in de kraan kunnen zitten?
Dit is inmiddels opgelost maar heb nog een kleine lekkage nu na het loshalen.

Hoort dat zwarte rubberen ringetje op het witte buisje gelijmt te zijn? Steeds als ik die ring nu aandraai schiet dat buisje er weer uit.



En weet iemand waar hoe zoiets heet of waar je dit kan verkrijgen? Is de aansluiting van de overloop van de wasbak.

[ Bericht 4% gewijzigd door Miniem op 23-10-2020 15:39:04 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_195808538
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dit is inmiddels opgelost maar heb nog een kleine lekkage nu na het loshalen.

Hoort dat zwarte rubberen ringetje op het witte buisje gelijmt te zijn? Steeds als ik die ring nu aandraai schiet dat buisje er weer uit.

[ afbeelding ]

Nee, hoort niet gelijmd te zijn.
Als bij het aandraaien het buisje er uit schiet denk ik eerder dat het buisje gewoon te kort is.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:46:52 #210
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_195810834
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dit is inmiddels opgelost maar heb nog een kleine lekkage nu na het loshalen.

Hoort dat zwarte rubberen ringetje op het witte buisje gelijmt te zijn? Steeds als ik die ring nu aandraai schiet dat buisje er weer uit.

[ afbeelding ]

En weet iemand waar hoe zoiets heet of waar je dit kan verkrijgen? Is de aansluiting van de overloop van de wasbak. [ afbeelding ]
Dat hoort niet gelijmd te zijn; al dat soort verbinden zijn knel (dat witte afvoer pvc); lijkt er haast op dat er iets tekort is.
pi_195811113
Dit spul nooit onder spanning monteren.
Laat die handjes wapperen!
pi_195813998
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 19:09 schreef Gieliovd het volgende:
Dit spul nooit onder spanning monteren.
Hoe bedoel je?

Bedankt voor de reacties trouwens. :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:54:51 #213
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_195814553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:36 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Bedankt voor de reacties trouwens. :)
Dat het net niet goed past, maar wel "net" vast zit.
pi_195814792
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat het net niet goed past, maar wel "net" vast zit.
Het heeft altijd zo gezeten. Alleen los gehaald om schoon te maken. Wellicht is het rubberen ringetje verrot ofzo.

Weet ook ff niet.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:14:17 #215
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_195815026
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

Het heeft altijd zo gezeten. Alleen los gehaald om schoon te maken. Wellicht is het rubberen ringetje verrot ofzo.

Weet ook ff niet.
Ik leg alleen uit wat gieliovd bedoeld ;) .
Kans is namelijk groot dat als je het onder spanning (dus de verbindingen staan "strak") de boel gaat lekken door krimp & uitzetten van het PVC. Dus mogelijk lekt het daardoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door bleiblei op 23-10-2020 22:22:05 ]
pi_195831306
Borrelende wc
Op de benedenverdieping heb ik twee wc’s. Als ik de ene doortrek begint de andere te borrelen. Hoe kan dit en hoe verhelp ik het? (ze doen het sinds kort, ze hebben het in alle jaren dat ik hier woon nooit gedaan)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_195834305
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:35 schreef valentijn101 het volgende:
Borrelende wc
Op de benedenverdieping heb ik twee wc’s. Als ik de ene doortrek begint de andere te borrelen. Hoe kan dit en hoe verhelp ik het? (ze doen het sinds kort, ze hebben het in alle jaren dat ik hier woon nooit gedaan)
Beginnende verstopping of wellicht de riolering doorgezakt?


Bij mij waren de beugels doorgezakt in de kruipruimte waardoor alles weer terugstroomde naar het laagste punt.

Tijdelijk verholpen door er stenen onder te leggen (leiding wel eerst opgekrikt met de autokrik)
pi_195834372
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:56 schreef Isane het volgende:

[..]

Beginnende verstopping of wellicht de riolering doorgezakt?


Bij mij waren de beugels doorgezakt in de kruipruimte waardoor alles weer terugstroomde naar het laagste punt.

Tijdelijk verholpen door er stenen onder te leggen (leiding wel eerst opgekrikt met de autokrik)
Ah, dan zal ik eens beginnen met een lading soda er door te spoelen en de buizen te bekijken. Ik kan ze in de kelder zien hangen. De buizen buiten kan ik natuurlijk niet zien zonder te graven. Daar heb ik dan een loodgieter met camera voor nodig neem ik aan.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 25 oktober 2020 @ 14:15:38 #219
80382 manny
30 is best veel
pi_195844735





Hoe in hemelsnaam krijg je deze ELKO schakelaar open zodat ik hem kan monteren.

Geen schroefjes aan de binnenkant

Ik krijg dus het binnengedeelte er niet uit en kan dus niet monteren op de wandbox
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 25 oktober 2020 @ 14:16:26 #220
80382 manny
30 is best veel
pi_195844773
En ja die kleine beschadigingen komen door schroevendraaier geweld van mijn zijde
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 16:23:04 #221
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_195848471
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 14:15 schreef manny het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoe in hemelsnaam krijg je deze ELKO schakelaar open zodat ik hem kan monteren.

Geen schroefjes aan de binnenkant

Ik krijg dus het binnengedeelte er niet uit en kan dus niet monteren op de wandbox
Kun je die rode nokjes die aan de binnenkant zitten onder de knop niet los wippen ? :?
  zondag 25 oktober 2020 @ 16:43:08 #222
80382 manny
30 is best veel
pi_195849216
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:23 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Kun je die rode nokjes die aan de binnenkant zitten onder de knop niet los wippen ? :?
dank u meneer. dat is het

man man man wat voel ik me nou weer een sufferd. heel internet afgezocht, maar blijkbaar vinden ze dit zo voor de hand liggend dat het niet wordt meegenomen in de instructies...

in ieder geval thanks.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Moderator zondag 25 oktober 2020 @ 19:07:59 #223
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_195852481
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 16:43 schreef manny het volgende:

[..]

dank u meneer. dat is het

man man man wat voel ik me nou weer een sufferd. heel internet afgezocht, maar blijkbaar vinden ze dit zo voor de hand liggend dat het niet wordt meegenomen in de instructies...

in ieder geval thanks.
Het heeft natuurlijk een heel erg afwijkende kleur; dus in die zin zou ik zeggen..
Maar ik heb zelf ook al eens met schakelmateriaal staan worstelen dat met geen mogelijkheid uit elkaar wou en achteraf denk je ah ! dat is het _O-
pi_195868074
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 21:56 schreef Isane het volgende:

[..]

Beginnende verstopping of wellicht de riolering doorgezakt?


Bij mij waren de beugels doorgezakt in de kruipruimte waardoor alles weer terugstroomde naar het laagste punt.

Tijdelijk verholpen door er stenen onder te leggen (leiding wel eerst opgekrikt met de autokrik)
Soda heeft gewerkt. Hij borrelt niet meer. Bedankt voor de hulp _O_ *O* ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_195891990
3 maanden geleden onze douchekop en thermostaatkraan vernieuwd en nu alweer problemen :(
Hij geeft om de 2 minuten even alleen koud water.
Iemand enig idee of dit aan de douche/thermostaatkraan ligt of eerder een probleem bij de ketel?

De kraan bij de wastafel geeft wel constant warm water.
pi_195892028
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:37 schreef Sarabi het volgende:
3 maanden geleden onze douchekop en thermostaatkraan vernieuwd en nu alweer problemen :(
Hij geeft om de 2 minuten even alleen koud water.
Iemand enig idee of dit aan de douche/thermostaatkraan ligt of eerder een probleem bij de ketel?

De kraan bij de wastafel geeft wel constant warm water.
Als je de kraan open hebt van de wastafel en de douche samen. Heeft de douche dan wel constant warm water?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_195892154
Ik zoek voor een nieuw te plaatsen deurkozijn een schuin aflopende onderdorpel van hardsteen, liefst ook met van de lage neuten zodat het kozijn er vlak op staat. Zoiets dus:

De maatvoering van het kozijn is vrij standaard maar toch lijkt het overal onder maatwerk te vallen waardoor de levertijden al snel oplopen. Is dit normaal altijd maatwerk, of heeft iemand misschien nog tips waar deze goed verkrijgbaar zijn?
pi_195892352
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef Miniem het volgende:

[..]

Als je de kraan open hebt van de wastafel en de douche samen. Heeft de douche dan wel constant warm water?
Nee, dan wisselt het ook
pi_195895132
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee, dan wisselt het ook
Ik wil het idee van @Miniem niet kapen maar dat wijst op toch een probleem in de kraan denk ik.
pi_195895256
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:46 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ik wil het idee van @:Miniem niet kapen maar dat wijst op toch een probleem in de kraan denk ik.
Na 3 maanden al....
Dat wordt mailen naar de verkoper.
pi_195919652
Vanwege het aanhoudende thuiswerken en dat ik de keukentafel zat begin te raken wil ik toch een bureau(tje) gaan neerzetten op de kledingkamer. Nou hebben we daar een hoekje waar we een blad van 110cm breed kwijt zouden kunnen, mits de poten niet strak op de hoeken staan (vanwege een radiator die iets uitsteekt).

Makkelijkste oplossing lijkt me dus een los blad met verstelbare poten. Bureaubladen vind ik niet zo veel en een meubelpaneel lijkt me de goedkoopste oplossing. Ik denk dus aan 110x70 cm of iets dergelijks. Waar moet ik op letten zodat het wel een stabiel en geen wiebelig geheel wordt? Ik ben vrij klein, dus daarom wil ik de poten in hoogte kunnen verstellen. 'Gewone' poten zijn vaak te hoog.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 11:59:23 #232
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_195921744
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:01 schreef Tuindier het volgende:
Vanwege het aanhoudende thuiswerken en dat ik de keukentafel zat begin te raken wil ik toch een bureau(tje) gaan neerzetten op de kledingkamer. Nou hebben we daar een hoekje waar we een blad van 110cm breed kwijt zouden kunnen, mits de poten niet strak op de hoeken staan (vanwege een radiator die iets uitsteekt).

Makkelijkste oplossing lijkt me dus een los blad met verstelbare poten. Bureaubladen vind ik niet zo veel en een meubelpaneel lijkt me de goedkoopste oplossing. Ik denk dus aan 110x70 cm of iets dergelijks. Waar moet ik op letten zodat het wel een stabiel en geen wiebelig geheel wordt? Ik ben vrij klein, dus daarom wil ik de poten in hoogte kunnen verstellen. 'Gewone' poten zijn vaak te hoog.
En is een voetenbankje en een luxere stoel wellicht geen optie?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_195922465
Is dit geen optie voor je?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/linnmon-adils-tafel-wit-s29932181/

Ook in andere kleuren verkrijgbaar.
En eventueel met verstelbare poten voor de gewenste hoogte.
pi_195960656
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Is dit geen optie voor je?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/linnmon-adils-tafel-wit-s29932181/

Ook in andere kleuren verkrijgbaar.
En eventueel met verstelbare poten voor de gewenste hoogte.
Deze is net wat kleiner en ik ben bang dat het daarmee te klein wordt. Hoewel mijn scherm natuurlijk ook kan 'uitsteken' buiten de tafel dus die ruimte is dan niet verloren.
pi_195962097
Ik weet niet hoe ver je gemeten hebt maar die 5cm die het rondom scheelt lijkt mij geen dealbreaker.

Je kunt ook zelf een mooi blad maken maar een ritje naar de IKEA geeft in elk geval deze betaalbare kant en klare oplossing.
pi_195966655
Simpele vraag maar durf het er niet zo goed zomaar af te draaien. :P

Hoe haal ik deze radiatorknop eraf om hem te vervangen door een slimme knop?

  zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:26:24 #237
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_195967310
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:51 schreef archito het volgende:
Simpele vraag maar durf het er niet zo goed zomaar af te draaien. :P

Hoe haal ik deze radiatorknop eraf om hem te vervangen door een slimme knop?

[ afbeelding ]
Moer losdraaien. Hij zit net achter je thermostaatknop.

Maar je wilt een slimmere thermostaatknop? Hoop niet dat je m moet programmeren op de knop zelf
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_195968858
Mwoa, ik ben ook gedwongen wegens blokverwarming tot die slimme die je op de knop programmeert.

Werkt prima, een keer instellen en altijd lekker warm als ik thuis kom na werk, en in het weekend opsta. Inmiddels vervangen voor Bluetooth bestuurbare knoppen en doe gekoppeld aan Domoticz. Krijg meer geld terug dan de buren jaarlijks en toch nooit in de kou.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:11:45 #239
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_195969264
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:50 schreef Hanschje het volgende:
n wegens blokverwarming tot die slimme die je op de knop programmeert.

Werkt prima, een keer instellen en altijd lekker warm als ik thuis kom na werk, en in het weekend opsta. Inmiddels vervangen voor Bluetooth bestuurbare knoppen en doe gekoppeld aan Domoticz. Krijg meer geld terug dan de buren jaarlijks en toch nooit in de kou.
Die knop van jou zit ook strak onder de radiator zodat je em liggend op je buik moet programmeren? :P
pi_195970287
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef lipje het volgende:

[..]

Moer losdraaien. Hij zit net achter je thermostaatknop.

Maar je wilt een slimmere thermostaatknop? Hoop niet dat je m moet programmeren op de knop zelf
Zo simpel was het ook eigenlijk. Toevallig net iets wat ik nog nooit gedaan had dus vroeg me af of er water uit zou komen. _O-

Er hangt nu een tado radiatorknop aan. Dan kan ik de keuken (aparte ruimte) en woonkamer los van elkaar bedienen en in de toekomst de studeerkamer boven ook los verwarmen zonder de woonkamer te verwarmen.
pi_195976160
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 21:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Die knop van jou zit ook strak onder de radiator zodat je em liggend op je buik moet programmeren? :P
Haha nee gelukkig niet dacht dat de foto op zijn kop was. Oeps
pi_195980303
Hoi,

Ik ga een thermostaat knop vervangen, deze heeft een rubberring waar hij de radiator in gaat, op het plaatje staat dat er ook teflontape op moet. Ik heb altijd gedacht dat het nooit beide mag. Wat zal ik doen, rubber eraf en teflon erop, of alleen rubber of toch allebei?
pi_195982530
Ik had eerst even moeten kijken. het grootste deel zat er al, dus daar waar tape zat nieuw tape gebruikt, waar het niet zat niet gedaan.

Achteraf had ik de kraan kunnen schoonmaken en alleen er alleen nieuwe knop op kunnen schroeven. Maar goed nu heb ik nog een goede kraan over.
  maandag 2 november 2020 @ 14:58:29 #244
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_196001456
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:05 schreef archito het volgende:

[..]

Zo simpel was het ook eigenlijk. Toevallig net iets wat ik nog nooit gedaan had dus vroeg me af of er water uit zou komen. _O-

Er hangt nu een tado radiatorknop aan. Dan kan ik de keuken (aparte ruimte) en woonkamer los van elkaar bedienen en in de toekomst de studeerkamer boven ook los verwarmen zonder de woonkamer te verwarmen.
Heb je nou aan je hoofd thermostaat zelf ook nog wat veranderd?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_196076984
Is dit enkel glas?

Facts don't care about your feelings
pi_196103773
Hallllooo is hier iemand?
Facts don't care about your feelings
pi_196103832
Lijkt me dubbel vanaf de slechte foto
  vrijdag 6 november 2020 @ 20:25:37 #248
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196103844
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Is dit enkel glas?

[ afbeelding ]
Dat kan je zelf toch wel zien? 8)7 . Is het glasplaat - aluminium afstandhouder - glasplaat... dan is het geen enkelglas. Is het glasplaat. (Period, pointe, punkt) dan natuurlijk wel.
pi_196103975
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat kan je zelf toch wel zien? 8)7 . Is het glasplaat - aluminium afstandhouder - glasplaat... dan is het geen enkelglas. Is het glasplaat. (Period, pointe, punkt) dan natuurlijk wel.
Als ik het zelf kon zien had ik het niet gevraagd. Normaal zie ik bij dubbel glas altijd die metalen strip met puntjes of uit twee delen. Bij dit raam zie ik dat beide niet, maar het is zo dik dat het me ook niet lijkt dat het enkel glas is... Misschien oud dubbel glas, zeker geen HR.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 6 november 2020 @ 20:35:29 #250
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196104116
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 20:30 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als ik het zelf kon zien had ik het niet gevraagd. Normaal zie ik bij dubbel glas altijd die metalen strip met puntjes of uit twee delen. Bij dit raam zie ik dat beide niet, maar het is zo dik dat het me ook niet lijkt dat het enkel glas is... Misschien oud dubbel glas, zeker geen HR.
Maak dan op z'n minst een scherpe foto, want dit lijkt op standaard recht toe recht aan dubbel glas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')