Ik ga wel kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als straf voor deze opmerking moet je mee kijken naar Sanders last dance en specifiek het Jort/Oma Wouke/Gerdi-item.
Ik zou normaal niet hebben gekeken, maar dit voelt alsof Sander voor zijn laatste dans een stevige hand in deze show mocht hebben. Was al op Twitter hevig in debat met Wouke.quote:
Doe dit niet meer, nooit meer niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:el-stinho zeer zonde dat onze favoriete darter Wattimena met 0-7 heeft verloren. Ben bang dat het nooit iets gaat worden.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe dit niet meer, nooit meer niet.
Abuisquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen MvG - Gando of is live.dartsdata.com abuis?
Bijna weekend.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is het hier vanavond ineens wel druk.
Ik heb zelf een weekendje weg en afgesproken met die groep contact met andere groepen te vermijden deze week.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is het hier vanavond ineens wel druk.
Inspirerende woorden van de zeer sympathieke Wattimenaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
I will let see what I can
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Hij gebruikt nog meer emoticons dan @ikweethetooknietquote:
😪😪💪🏻quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
@:wimderon had gelijk gisteren. Heb er een nacht over geslapen en inderdaad... 0 deelnemers aan de PL is de max.
Kan mij niet voorstellen dat mensen tweeten dat ze een bepaalde darter dood willen hebben.quote:
Satudarah MC.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn er serieus mongolen die op Wattimena hadden ingezet.!!!
Ik zou iemand inhuren die hem op het podium een tackle geeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klote MvG verpest mn bet.
Zal ik hem een boze tweet versturen?
I'amquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:13 schreef franklop het volgende:
Gaan ze nou rest van weekend ook door? En wanneer wordt dan de rest gespeeld?
Merciquote:
Hmquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat gaan we maandag en dinsdag kijken?
Gaat weer lekker jaquote:
Damaggewoonniegebeureklaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De vormdip duurt nu wel best lang
Het is sowieso een leuke week eigenlijk, iedereen wint van iedereen. Anderson gooit geweldig maar zakt dan in tegen Price, Wright gooit fantastische gemiddeldes maar matige dubbels en Gurney blijft scorend zwaar achter maar is dodelijk op de dubbels. En het helpt dat vGerwen er niks van bakt. Ben heel benieuwd welke vier bovenin gaan eindigen.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:28 schreef Tagliano het volgende:
"Er is eigenlijk niks over te zeggen"
Fantastische analyse weer
Wel lang geleden alweer.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb Ajax ook weleens gelijk zien spelen tegen Fortuna.
quote:
Jason Derulo + Anaconda in google intikken. Booooh. @Wereldgozerquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net even Blacked Panther gekeken. Niet de Disney versie zullen we maar zeggen, stukje ebony
Vond die tegenvallen. Script was niet sterk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jason Derulo + Anaconda in google intikken. Booooh. @:wereldgozer
Ja dit was niet normaal de eerste zeven legs. Gurney begon niet eens heel zwak.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht zuur voor Durrant dat finale stuk later is in O2. Hij is in bloedvorm
Bijzonder goed gooien (vooral zijn dubbels), super consistent zijn en tegelijkertijd dusdanig weinig energie uitstralen waardoor zijn tegenstanders het extra moeilijk hebben tegen hem om hun hoogste niveau tegen hem te halen.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
PL niet echt gevolgd dit jaar maar wat doet die Durrant allemaal.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hahaha Wright die vGerwen met 8-1 sloopt, denk niet dat iemand dat nog had verwacht van hem.
bEsTe alLerTiJdeNquote:Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:PowerLoungen
Leuk dat je de nieuwe Yannick wil posten maar dit is meer voor het Ajax-topic of gewoon de slowchat.quote:
Yannick = Yannick.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk dat je de nieuwe Yannick wil posten maar dit is meer voor het Ajax-topic of gewoon de slowchat.
5 stuks, we moeten deze mensen opsporen Zippie.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beschikbaar - Voorraad: 35
Nog ééntje en dan Nouri.
Final solution.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ij-keukenleverancier
Bizar dit
Als Michael geen aardig pijltje kon gooien had hij daar heel wat uurtjes rondgelopen jaquote:Op woensdag 2 september 2020 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Bizar dit
Rondlopen bij een filiaal van De Mandemakers Groepquote:Op woensdag 2 september 2020 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Bizar dit
1:2 zaken is DMGquote:Op woensdag 2 september 2020 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rondlopen bij een filiaal van De Mandemakers Groep
Dikke afzetters
Als je het weet waarom het dan hier zettenquote:
Omdat ik het een leuke tweet vond.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het weet waarom het dan hier zetten
Yannick is tenminste nog legit (alhoewel ik nog steeds vermoedens heb dat @:el-stinho er achter zit)
Ja das wel waar, als wij van elkaar zouden bepalen wat er gepost werd zou er weinig overblijven. Excuus.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuke tweet vond.
(en ik bepaal zelf wel wat ik post natuurlijk)
Geen probleem makker.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja das wel waar, als wij van elkaar zouden bepalen wat er gepost werd zou er weinig overblijven. Excuus.
Taylor GOATquote:Op woensdag 2 september 2020 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Van Gerwen lijdt tegen Wright zijn grootste nederlaag ooit in Premier League
https://www.nu.nl/darts/6(...)l#coral_talk_wrapper
Reacties genot.
Ik vind weinig vreselijker dan een kermis. Oh wacht jawel toch.... vd Voort op een kermis.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Announce mosterdgasbommen a la Beiroet. @:de_boswachter @:coco. @:el-stinho
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Announce mosterdgasbommen a la Beiroet. @:de_boswachter @:coco. @:el-stinho
Daar kijk ik niet naar.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:18 schreef Anneloos het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat price wat minder gespierd is? Viel mij gisteren ineens op..
Sportschool dicht vanwege corona zeker.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, is ook beetje stom. Viel mij dan weer op
Hij gooit de laatste tijd als een patatje.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Zag jij die nederlaag van Van Gerwen aankomen?
Of hij is naar een ideaal dartspostuur toe aan het werken.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sportschool dicht vanwege corona zeker.
Wie?quote:
Zekerquote:Op donderdag 3 september 2020 20:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Gurney.. gun je die jongen gewoon!
Koude handjes, las ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gooit de laatste tijd als een patatje.
quote:
Het is natuurlijk ook wel tragisch. Hij kan zich al niet fatsoenlijk uitdrukken voor de camera, maar als hij dan niet in ieder geval nog vrijwel al zijn tegenstanders van het bord af gooit dan wordt het wel erg gênant.quote:
Mee eens. Ik vind hem persoonlijk best okéquote:Op donderdag 3 september 2020 20:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Gurney.. gun je die jongen gewoon!
ditmaggewoonnietgebeurenklaarquote:Op donderdag 3 september 2020 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel tragisch. Hij kan zich al niet fatsoenlijk uitdrukken voor de camera, maar als hij dan niet in ieder geval nog vrijwel al zijn tegenstanders van het bord af gooit dan wordt het wel erg gênant.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Co noemt golf een spelletje. Dus geen sport.@:lenny_leonard @:fetx
Zou je niet zeggenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind hem persoonlijk best oké
Bedoelde je deze emojiquote:Op donderdag 3 september 2020 21:51 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Unibet heeft Van Gerwen als favoriet tegen Durrant....
Bedankt voor de tip, tientje op Durrant gezet.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:51 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Unibet heeft Van Gerwen als favoriet tegen Durrant....
Haha, die was beter geweest wellicht.quote:
Graties geldquote:Op donderdag 3 september 2020 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, tientje op Durrant gezet.
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Marcel stelt een vraag over Price, Co geeft een antwoord over Wright en dat een paar minuten lang
Genot
Heeft @Anneloos de sleutels?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
4 weekjes het kooitje al aan genot. Zak zo groot als een eierbal genot.
Nee mijn dominatrix heeft de sleutels genot.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft @:anneloos de sleutels?
Eerst de deur 100 keer open en dicht doenquote:Op donderdag 3 september 2020 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee mijn dominatrix heeft de sleutels genot.
Die knakkers hebben echt een dartspijlenfetish.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Zjak heeft een obsessie met ringetjes
Is dit gewoon wortel of is dit pastinaak allen?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Zjak heeft een obsessie met ringetjes
ZOOOO HALLO DAN. Kom jij hier vaker?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dit gewoon wortel of is dit pastinaak allen?
[ afbeelding ]
Stukje groentequote:Op donderdag 3 september 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dit gewoon wortel of is dit pastinaak allen?
[ afbeelding ]
Heeft die vrouw geen zin in seksquote:Op donderdag 3 september 2020 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
4 weekjes het kooitje al aan genot. Zak zo groot als een eierbal genot.
Die heeft ook gewoon sex koekoek.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heeft die vrouw geen zin in seks?
Zonder jou?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heeft ook gewoon sex koekoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |