abonnement Unibet Coolblue
pi_194996938
twitter


WTF. :{
pi_194996998
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:19 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

WTF. :{
Sooooooooooooooow, vanavond ff kijken :9 :9
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_194997081
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:19 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

WTF. :{
Weer die discussie?

Dit is een film die door Netflix is gekocht en op het Sundance Film Festival een prijs heeft gewonnen. Het is geregisseerd door een Franse/Senegalese. Ze zegt zelf:
quote:
The film's writer and director Maïmouna Doucouré has described the film as being a commentary on how social media encourages young girls to objectify themselves without understanding the meaning or repercussions of doing so.
Maar de film wordt uiteraard op basis van wat out-of-context clips (ver/be)oordeeld.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_194997271
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef Aether het volgende:

[..]

Weer die discussie?

Dit is een film die door Netflix is gekocht en op het Sundance Film Festival een prijs heeft gewonnen. Het is geregisseerd door een Franse/Senegalese. Ze zegt zelf:
[..]
Boodschap van de film sta ik wel achter. Maar het is gewoon té expliciet gefilmd. Onnodig. Op een geile manier de kontjes van 11-jarige filmen is nu blijkbaar progressief. :r

quote:
Maar de film wordt uiteraard op basis van wat out-of-context clips (ver/be)oordeeld.
Ik durf te wedden dat er een boel pedo's out-of-context die clips gaan "bekijken". :{
pi_194997392
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef Aether het volgende:

[..]

Weer die discussie?

Dit is een film die door Netflix is gekocht en op het Sundance Film Festival een prijs heeft gewonnen. Het is geregisseerd door een Franse/Senegalese. Ze zegt zelf:
[..]

Maar de film wordt uiteraard op basis van wat out-of-context clips (ver/be)oordeeld.
als ik zie hoe sommige kinderen zich anno 2020 kleden (of gekleed worden) is dat echt niet alleen op social media :X
pi_194997486
All the Money in the World – [VS] 2017 16 2:12 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Als de kleinzoon van oliemagnaat J. Paul Getty wordt ontvoerd in Rome, moet zijn moeder vechten met haar miljardair-schoonvader om haar zoon weer veilig thuis te krijgen.

Duchess, The – [VK] S01 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Alleenstaande moeder Katherine zoekt balans tussen haar carrière, haar tienerdochter en haar relatie met haar vriend. En ze overweegt om zwanger te worden van haar ex.

Family Business – [Frankrijk] S02 2019 16 - Netflix Original | Comedy, Drama
Als een onsuccesvolle ondernemer ontdekt dat Frankrijk wiet gaat legaliseren, gaat hij samen met zijn familie aan de slag om zijn slagerij om te toveren tot coffeeshop.

Pets United – 2020 6 1:32 uur - Netflix Original | Actie, Avontuur, Comedy, Fantasy
Een bijdehante straathond en een verwende kat leiden een groep onwaarschijnlijke helden als de stad wordt overgenomen door de boosaardige burgemeester en zijn robotleger.

Se busca papá | Dad Wanted – [Mexico] 2020 12 1:43 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Wat doe je als avontuurlijke tiener als je van je moeder niet mag meedoen aan een BMX-wedstrijd? Je regelt een uitgerangeerde acteur om je goedkeurende vader te spelen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_194997748
ik ben wel fan van Katherine Ryan, dus even kijken of The Duchess wat is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 11 september 2020 @ 10:57:21 #208
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_194998916
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Boodschap van de film sta ik wel achter. Maar het is gewoon té expliciet gefilmd. Onnodig. Op een geile manier de kontjes van 11-jarige filmen is nu blijkbaar progressief. :r
[..]

Ik durf te wedden dat er een boel pedo's out-of-context die clips gaan "bekijken". :{
Het is zo schuldig als je het zelf ervaart denk ik?
Ik zie er het kwaad niet van in, moet ik bekennen. Al dansen mijn dochter (en haar vriendinnen) niet op die manier bij musical-les.

Kinderen die een dansje nadoen. Ik snap echt de commotie niet.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 11 september 2020 @ 10:58:36 #209
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_194998930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Psssst....zelfs de Captains zijn zelfs niet de kapiteins van die boten, maar ik zie dat je het topic al gevonden hebt ;)
Haha klopt, erg toch!? Blijft vermakelijk, maar het is gewoon half toneelspel. Denk dat ik maar weer GTST ga kijken.
pi_194998964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:57 schreef avotar het volgende:

[..]

Het is zo schuldig als je het zelf ervaart denk ik?
Ik zie er het kwaad niet van in, moet ik bekennen. Al dansen mijn dochter (en haar vriendinnen) niet op die manier bij musical-les.
Het gaat meer om de wijze van filmen. Dit draadje legt het beter uit dan ik kan.

twitter
  vrijdag 11 september 2020 @ 11:04:14 #211
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_194998999
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:01 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Het gaat meer om de wijze van filmen. Dit draadje legt het beter uit dan ik kan.

[ twitter ]
Nee, de film heeft het probleem dat een paar overgevoelige mensen die blijkbaar bepaalde (latente) neigingen hebben, gevallen zijn over bepaalde scenes.
En dan doen de sociale media hun ding.

De reacties zijn imho veel walgelijker dan de daadwerkelijke film.

Wat dat aangaat is "The Social Dilemma" (die op hetzelfde festival ook in de prijzen viel) het kijken waard.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 11 september 2020 @ 11:06:38 #212
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194999021
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef Aether het volgende:

[..]

Weer die discussie?

Dit is een film die door Netflix is gekocht en op het Sundance Film Festival een prijs heeft gewonnen. Het is geregisseerd door een Franse/Senegalese. Ze zegt zelf:
[..]

Maar de film wordt uiteraard op basis van wat out-of-context clips (ver/be)oordeeld.
Weer zo'n katholieke trut.
pi_194999036
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:04 schreef avotar het volgende:
Nee, de film heeft het probleem dat een paar overgevoelige mensen die blijkbaar bepaalde (latente) neigingen hebben, gevallen zijn over bepaalde scenes.
En dan doen de sociale media hun ding.

De reacties zijn imho veel walgelijker dan de daadwerkelijke film.

Wat dat aangaat is "The Social Dilemma" (die op hetzelfde festival ook in de prijzen viel) het kijken waard.
Precies wat die twitteraar dus zegt.

twitter
pi_194999061
En er is een tendens om pedofilie te normaliseren, acceptabel te maken. Ik weiger in elk geval me te laten aanpraten dat het aan mij ligt als ik me druk maak om een film die 11-jarige meisjes sexualiseert. :{w
pi_194999330
Ik snap best wat de film aan de kaak zou willen stellen, maar het is wel dubieus om kindacteurs die dingen te laten doen en ze zo te filmen. En de marketingcampagne van Netflix was ook vulgair.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194999799
Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar die film door alle heisa.

Maar als ik zo de tweet reeks lees en dat reflecteer op hoe vaak ik kleine meisje op straat zie "dansen" kan ik wel begrijpen dat het een voor de huidige tijd belangrijke onderwerp is om aan te kaarten, jammer dat de goede intenties van de makers zo slecht zijn uitgewerkt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:07 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Precies wat die twitteraar dus zegt.

[ twitter ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_194999939
de film heb ik zelf gezien maar had minder gemogen paar jaar geleden was er toch ok zoiets dat een filmpje van dansende kinderen ongeveer zelfde als dit
pi_195000189
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:09 schreef Aurelius het volgende:
En er is een tendens om pedofilie te normaliseren, acceptabel te maken. Ik weiger in elk geval me te laten aanpraten dat het aan mij ligt als ik me druk maak om een film die 11-jarige meisjes sexualiseert. :{w
Eh wat? Waar is die tendens precies?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 11 september 2020 @ 13:42:53 #219
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_195002158
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:09 schreef Aurelius het volgende:
En er is een tendens om pedofilie te normaliseren, acceptabel te maken. Ik weiger in elk geval me te laten aanpraten dat het aan mij ligt als ik me druk maak om een film die 11-jarige meisjes sexualiseert. :{w
Het zal vast aan mij liggen dat ik het niet zo zie.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 september 2020 @ 14:39:00 #220
335263 freaky40
pi_195003155
Klaar met Away. Geweldige serie, kwam wat saai en traag op gang maar werd voor het overgrote deel van de afleveringenweer goed gemaakt. Elke aflevering leek wel een slot aflevering van een seizoen, mooi afgerond als ook de echte laatste aflevering. Benieuwd naar seizoen 2!
Die rus was de smaakmaker van de serie. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 11 september 2020 @ 14:42:50 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195003229
In Amerika is het seksualiseren van kinderen heel normaal. Beauty contests worden daar al eeuwenlang georganiseerd. Zodra er echter een tepel te zien is, is het land te klein.

Heel vreemd allemaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195003473
La valla ok een wekelijkse serie crap
pi_195007923
Away is ontzettend saai.
Als je een soort GTST/TBATB in space wil kijken, moet je dit opzetten.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 september 2020 @ 20:05:47 #224
335263 freaky40
pi_195008683
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 19:03 schreef Nielojram75 het volgende:
Away is ontzettend saai.
Als je een soort GTST/TBATB in space wil kijken, moet je dit opzetten.
Dat vergelijk met GTST vind ik wel wat erg ver gezocht. Het is drama, dat wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_195016234
La valla | The Fence – [Spanje] S01E01 2020 16 - Netflix Original | Drama, Sci-Fi, Thriller
Een familie vecht om te overleven in een toekomstig dystopisch Madrid en laat daarmee de ongelijkheid zien tussen twee werelden gescheiden door een hek, en nog veel meer.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 12 september 2020 @ 09:49:07 #226
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195016528
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:28 schreef Monolith het volgende:
ik ben wel fan van Katherine Ryan, dus even kijken of The Duchess wat is.
Twee afleveringen gezien, ik vind het wel leuk. Maar hou wel van dat bizarre.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195016803
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 09:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Twee afleveringen gezien, ik vind het wel leuk. Maar hou wel van dat bizarre.
Ja, ikzelf inmiddels ook. Kon het ook wel waarderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195018407
Voor liefhebbers van true crime docu's vind ik The Innocent Man wel een aanrader.
pi_195018641
Na maanden gisteren weer Netflix aangezet en im thinking of ending things were direct heel groot aanbevolen. Ondertussen weet Netflix exact wat ik kan waarderen. Echter is het een film dat niet voor iedereen is. Ik ga hem vanavond weer checken denk ik. In de comments op de trailer wordt de film heel goed beschreven
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage zaterdag 12 september 2020 @ 12:45:19 #230
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_195018954
Cobra Kai gebinged
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, wat een geweldige serie! Wat is nu een aanrader?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_195019527
Ik zit halverwege seizoen 2 van de Noorse serie Occupied (Okkupert), op zich wel een goede serie maar er gebeurt niet zoveel, dus best wel wat saai eigenlijk. In mijn herinnering was seizoen 1 beter hoewel dat 4 jaar geleden is dat ik dat gezien heb.
pi_195020830
Gisteren Freaks: You're one of us gezien. Leuke film over mensen met krachten. Wel op originele taal zetten. Keer wat anders ook dan de typische Amerikaanse superhelden film.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_195028837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:04 schreef avotar het volgende:

[..]

Nee, de film heeft het probleem dat een paar overgevoelige mensen die blijkbaar bepaalde (latente) neigingen hebben, gevallen zijn over bepaalde scenes.
En dan doen de sociale media hun ding.

De reacties zijn imho veel walgelijker dan de daadwerkelijke film.

Wat dat aangaat is "The Social Dilemma" (die op hetzelfde festival ook in de prijzen viel) het kijken waard.
Dit, ben net klaar met kijken en denk, is dit het nou?
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:40:07 #234
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195030546
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Klaar met Away. Geweldige serie, kwam wat saai en traag op gang maar werd voor het overgrote deel van de afleveringenweer goed gemaakt. Elke aflevering leek wel een slot aflevering van een seizoen, mooi afgerond als ook de echte laatste aflevering. Benieuwd naar seizoen 2!
Die rus was de smaakmaker van de serie. ^O^
Eens ^O^ Alles behalve saai, mooi weergegeven welke problemen er voorbij komen als je ver van je huis bent, heul ver. Hillary Swank is top _O_ Nog 1 aflevering te gaan.
pi_195051340
Close Enough – [VS] S01 2020 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
In deze animatieserie voor volwassenen probeert een echtpaar cool te blijven terwijl ze van feestende twintigers veranderen in dertigers die worstelen met ouderschap.

Primal – [VS] 2019 16 1:36 uur | Actie, Thriller
Een jager op groot wild die zijn zeldzame vangsten per vrachtschip vervoert, jaagt aan boord op een ander levensgevaarlijk wezen: een ontsnapte gewelddadige gevangene.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 14 september 2020 @ 09:14:09 #236
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_195051928
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 10:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, ikzelf inmiddels ook. Kon het ook wel waarderen.
Maar nu ik verder kijk vind ik het toch minder worden.
De dialogen waarin ze anderen afzeikt zijn leuk, maar eigenlijk is ze maar onsympathiek.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195054286
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2020 08:10 schreef Aether het volgende:
Close Enough – [VS] S01 2020 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
In deze animatieserie voor volwassenen probeert een echtpaar cool te blijven terwijl ze van feestende twintigers veranderen in dertigers die worstelen met ouderschap.

Wat is dat met hbo max?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195054506
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 12:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat is dat met hbo max?
Het is in juli op HBO Max uitgezonden — Netflix heeft nu de internationale rechten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_195054601
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2020 12:38 schreef Aether het volgende:

[..]

Het is in juli op HBO Max uitgezonden — Netflix heeft nu de internationale rechten.
Ah die constructie. Hij krijgt goede cijfers en een tweede seizoen is aangekondigd. Denk dat ik hem ga checken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 september 2020 @ 12:51:08 #240
335263 freaky40
pi_195054660
Maar eens beginnen aan El Robo del Siglo, het Colombiaanse antwoord op La Casa de Papel. Erg benieuwd naar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_195054704
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Maar eens beginnen aan El Robo del Siglo, het Colombiaanse antwoord op La Casa de Papel. Erg benieuwd naar.
aanrader.
pi_195056324
In a reimagined history of the French Revolution, the guillotine's future inventor uncovers a disease that drives the aristocracy to murder commoners.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_195058848
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 09:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Maar nu ik verder kijk vind ik het toch minder worden.
De dialogen waarin ze anderen afzeikt zijn leuk, maar eigenlijk is ze maar onsympathiek.
Nou ja, dat ze niet sympathiek is lijkt me ook gewoon onderdeel van de serie. Het is het ook geen feel-good serie waarin de hoofdpersoon leert een beter persoon te worden en ze nog allemaal lang en gelukkig leefden.
Ik heb er wel om kunnen lachen in ieder geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 september 2020 @ 19:59:42 #244
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_195060638
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 23:10 schreef VelitoX het volgende:
Sjesus wat is die Netflix UI op desktop achterlijk geworden.... wil ik info van een film/serie zien, komt ut als een soort balk in het midden van het scherm als overlay...... Lekker scrollen, woohoo modern design.... Tis gvd geen app op mn mobiel....
Kijk daar niet zo vaak, alleen als ik iets uit mijn kijkgeschiedenis wil verwijderen (zodat het niet meer in mijn 'verder kijken' blijft staan). Maar wie verzint het (in die overlay) om eerst de suggesties voor andere series te tonen en daaronder pas de info over wat je zocht :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_195066973
In september o.a.

16-09 - Baby (S03)
16-09 - Challanger: The Final Flight
16-09 - Criminal: UK (S02)
16-09 - El Practicante
16-09 - Go Fish
16-09 - MeatEater (S09)
16-09 - Mission: Impossible – Rogue Nation
16-09 - Signs (S02)
16-09 - Sing On! (S01)
16-09 - The Devil All The Time
17-09 - Das Letzte Wort (S01)
17-09 - Dragon's Dogma
17-09 - GIMS
18-09 - American Barbecue Showdown (S01)
18-09 - Bucin
18-09 - Dolly Kitty Aur Woh Chamakte Sitare
18-09 - Jurassic World Camp Cretaceous
18-09 - Kleine Bheem (S03)
18-09 - Ratched (S01)
20-09 - iZombie (s05)
21-09 - A Love Song for Latasha
22-09 - Chico Bon Bon: Monkey with a Tool Belt (S03)
22-09 - Jack Whitehall: Travels with My Father (S04)
22-09 - Kiss the Ground
22-09 - Mighty Express
22-09 - The Playbook (S01)
23-09 - Enola Holmes
24-09 - The Chef Show (S02)
25-09 - A Perfect Crime
25-09 - Country-Ish (S01)
25-09 - Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
25-09 - Rohwedder: Einigkeit und Mord und Freiheit (S01)
25-09 - Sneakerheads (S01)
25-09 - The School Nurse Files (S01)
27-09 - Jane the Virgin (S05)
28-09 - Whote Vote Counts, Explained (S01)
29-09 - Black and Blue
29-09 - Charlie's Angels
29-09 - Jumanji: The Next Level
29-09 - Michelle Buteau: Welcome to Buteaupia
29-09 - The Grudge
30-09 - American Murder: The Family Next Door
30-09 - Manchester by the Sea
30-09 - The Boys in the Band
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_195068908
Hope Frozen: A Quest to Live Twice – [Thailand] 2020 AL 1:20 uur - Netflix Original | Controversieel, Documentaire, Intellectueel
Een Thaise wetenschapper en zijn gezin besluiten hun dierbare, stervende peuter met cryotechnologie in te vriezen. Deze aangrijpende documentaire volgt hun inspanningen.

Izzy's Koala World – [Australië] S01 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Op het Australische Magnetic Island redden de jonge koalaverzorgster Izzy Bee en haar familie schattige dieren in nood en helpen ze om terug te keren naar de natuur.

Las crónicas del taco – [VS] S02 2019 AL - Netflix Original | Lifestyle
Veel van de populairste tacostijlen hebben een lange, veelal onbekende geschiedenis. Verken een aantal van deze stijlen in dit interessante, heerlijke voedselavontuur.

Michael McIntyre: Showman – [VS] 2020 1:02 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De charmante comedian Michael McIntyre praat in deze stand-upspecial over familie, technologie, haaien, accenten en die keer dat hij dacht dat hij een wereldleider was.



[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 15-09-2020 11:43:09 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_195070828
_O_ manchester by the sea _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2020 @ 16:34:28 #248
88815 The_Emotion
98.3
pi_195073621
Gisteren The Social Dilemma gezien.

Het gaat over hoe diep social media geworteld zit in jouw brein en de impact daarvan op jouw dagelijkse leven en de samenleving in zn geheel.

Ik vind het een aanrader.

Nu zin om mn smartphone aan diggelen te slaan :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_195079450
Ik zat te dubben of ik Sinister of All the money in the world ging kijken, dus koos ik maar voor Polar Express

Prachtige film, buiten 34 graden, binnen is t Kerst ~:)
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')