ja dat vind ik dus vreemd, dat had die hugo gewoon erdoor moeten drukken. hij is als leider gekozen en Mona Keijzer was daar tegen. dus moet je haar afvoeren anders blijft het dooretteren (en afvoeren bedoel ik kijken of ze niet ergens in een gemeente burgemeester of iets dergelijks kan worden, en dit ook zo aan Mona laten weten)quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Na de verkiezingen is dat wel voorbij, behalve als hij echt slecht scoort. Hugo de Jonge wilde Mona Keijzer trouwens ook dumpen, maar dat mocht niet van het bestuur.
Ja, had ik ook gedaan. Zet een wethouder van een grotere plaats hoog op de lijst en beloof Mona dat ze die plek krijgt (burgemeestersfuncties zijn niet echt vrij, geloof ik. En die kun je ook niet zo maar beloven).quote:Op woensdag 9 december 2020 09:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus vreemd, dat had die hugo gewoon erdoor moeten drukken. hij is als leider gekozen en Mona Keijzer was daar tegen. dus moet je haar afvoeren anders blijft het dooretteren (en afvoeren bedoel ik kijken of ze niet ergens in een gemeente burgemeester of iets dergelijks kan worden, en dit ook zo aan Mona laten weten)
Best een interessante podcast aflevering ook.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:49 schreef Hexagon het volgende:
Dat nieuwe boek van PG Kroeger ga ik ook wel even kopen als ik Marcus Bakker uit heb
Aan de ene kant redelijk en beter nu dan (nog) later, aan de andere kant... had hij eerder verwacht dat het heel anders zou zijn?quote:
Welnee, Omtzigt heeft absoluut geen uitstraling.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is wel een godsgeschenk voor het CDA. De Jonge was veel te veel beschadigd.
Omzigt zou juist een nieuwe groep kiezers kunnen aanspreken.
Maar hij is wel populair.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Welnee, Omtzigt heeft absoluut geen uitstraling.
Of Hoekstra. Zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is wel een godsgeschenk voor het CDA. De Jonge was veel te veel beschadigd.
Omtzigt zou juist een nieuwe groep kiezers kunnen aanspreken.
Ik heb dit scenario hier in huiselijke kring voorspeldquote:Op donderdag 10 december 2020 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, die kwam toch nog onverwacht (voor mij)
Hoop van wel. Vind ik de beste met uitstraling.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of Hoekstra. Zou ook nog kunnen.
Is daar nog tijd voor, halverwege januari zit je dan al.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:07 schreef Ronald het volgende:
Ik denk dat er een nieuwe lijsttrekkersverkiezing komt.
Lijkt mij ook waarschijnlijker ja.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of Hoekstra. Zou ook nog kunnen.
De Jonge heeft weer een slechte uitstraling... Omtzigt trekt wel kiezers van binnen én buiten het CDA aan.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Welnee, Omtzigt heeft absoluut geen uitstraling.
Daarom de "toch nog"quote:Op donderdag 10 december 2020 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb dit scenario hier in huiselijke kring voorspeld
Vond het er best wel dik bovenop liggen juist.
Alleen de timing niet.
Mja weet niet hoor. Omtzigt kwam 300 stemmen tekort. Als die het opeist lijkt het me heel lastig om hem te passeren.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lijkt mij ook waarschijnlijker ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |