Ooit was iedereen bang voor de bestuurskracht van het CDA.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb mijn baas vandaag maar getipt dat hij het CDA maar als klant binnen moet halen. Die kunnen wel wat professionele ICT hulp gebruiken.
Maar die hoogtijdagen liggen zeker 25 jaar achter ons. Sindsdien heeft het CDA ook flink moeten bezuinigen op haar organisatiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ooit was iedereen bang voor de bestuurskracht van het CDA.
Ik ben oud, he? Voor mij is 25 jaar geleden gisterenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar die hoogtijdagen liggen zeker 25 jaar achter ons. Sindsdien heeft het CDA ook flink moeten bezuinigen op haar organisatie
Ach dit is natuurlijk wel stukken goedkoper dan in de tijd dat alles met papier moest.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar die hoogtijdagen liggen zeker 25 jaar achter ons. Sindsdien heeft het CDA ook flink moeten bezuinigen op haar organisatie
In die tijd koos het CDA geen lijsttrekkers maar wees het een kroonprins aanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach dit is natuurlijk wel stukken goedkoper dan in de tijd dat alles met papier moest.
Dit is echt een gevalletje goedkoop = duurkoop
Ja dat was ook al zo'n succesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In die tijd koos het CDA geen lijsttrekkers maar wees het een kroonprins aan.
Al dertig jaar een partij in verval en niemand die het iets kan schelen. Eigenlijk ergens wel sneu.quote:
Ik denk dat het CDA nog wel een hele tijd uitzingt. En dat ze iets nederiger moeten zijn dan in de tijd van Joost van Iersel, dat is een hele positieve ontwikkeling.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:38 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Al dertig jaar een partij in verval en niemand die het iets kan schelen. Eigenlijk ergens wel sneu.
Allicht, ze hebben nog een jaar of dertig voor hun aanhang echt uitsterft.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat het CDA nog wel een hele tijd uitzingt. En dat ze iets nederiger moeten zijn dan in de tijd van Joost van Iersel, dat is een hele positieve ontwikkeling.
Er zullen ook wel nieuwe doelgroepen blijven komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Allicht, ze hebben nog een jaar of dertig voor hun aanhang echt uitsterft.
Bij eenvandaag heeft CDA over de hele zomer 1 zetel verloren. De publiciteit rond de verkiezing heeft dus geen winst opgeleverd, maar met het gedoe er na dus ook geen echte schade.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Hond zijn peiling verschilt altijd nog wel van de andere, dus ik heb er wat moeite mee die erbij te pakken
Denk je niet dat het komt omdat hun stemmers eigenlijk al vast liggen? 16 zetels, geloof ik nu?quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bij eenvandaag heeft CDA over de hele zomer 1 zetel verloren. De publiciteit rond de verkiezing heeft dus geen winst opgeleverd, maar met het gedoe er na dus ook geen echte schade.
Nee, CDA fluctueert altijd teveel om te zeggen dat hun stemmers vast liggen. Ik denk gewoon dat er geen mensen zijn geschrokken van die in de media nogal opgeblazen ophef die eigenlijk weinig voor stelde (6 stemmen, waar praten we over). Maar blijkbaar heeft de nogal lieve en korte lijsttrekkerscampagne ook geen stemmen opgeleverd. Ook niet zo gek.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Denk je niet dat het komt omdat hun stemmers eigenlijk al vast liggen? 16 zetels, geloof ik nu?
Het gestook gaat nu verder op Radio 1 bij Sven Kockelman bij '1 op 1'.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Intussen blijven sommige CDA'ers stoken
https://www.welingelichte(...)-wordt-het-niks.html
Dan proberen ze het toch gewoon weer met Henk Bleker, Sybrand Buma, Maxime Verhagen, en al dat soort griezels waar ze het de vorige 10 jaar mee geprobeerd hebben. Wordt vast een succes.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:05 schreef Hexagon het volgende:
ja Hugo de Jonge had zijn positie beter moeten verankeren door al zijn tegenstanders op een zijspoor te zetten. nu blijven ze hem aanvallen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Het blijft wel de Telegraaf, die gewoon niet vies zijn van dit soort truukjes ("je hebt twee weken om hem weg te krijgen"). Met één bij naam genoemde bron, die Van Heilvert.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Na de verkiezingen is dat wel voorbij, behalve als hij echt slecht scoort. Hugo de Jonge wilde Mona Keijzer trouwens ook dumpen, maar dat mocht niet van het bestuur.quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:53 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja Hugo de Jonge had zijn positie beter moeten verankeren door al zijn tegenstanders op een zijspoor te zetten. nu blijven ze hem aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |