quote:
Wie heet er dan Shoarma?quote:
Weet ik veel vriend, wat een kutvragen.quote:
Ja gvd ik sta hier met een KFC bestelling, 3 emmers kip voor ene Shoarma.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:50 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Weet ik veel vriend, wat een kutvragen.
Nee, maar je mag het hier wel droppen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja gvd ik sta hier met een KFC bestelling, 3 emmers kip voor ene Shoarma.
Dus niet voor jou?
Dan verhongert Shoarma. Maar als het de Shoarma uit de OP is dan is het ook beter als ik de kip niet aan haar geef.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nee, maar je mag het hier wel droppen.
Dat is wel het lastige, wat zouden we moeten doen als we haar op bezoek krijgen? Ik ben bang dat ze door elk zitmeubel heen zakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan er niet omheen nee. Maar lijkt me wel een gezellige vrouw.
Stalker alarm! Wie is Shirma Rouse trouwens in hemelsnaam?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ze is ongezond dik en heel hypocriet in denial.
Zij beweert dat ze heel gezond eet en genoeg beweegt, maar door één of andere stofwisselingsziekte niet kan afvallen.
Er zijn inderdaad mensen die door fysieke complicaties of noodzakelijke medicatie niet kunnen afvallen. Maar zij liegt absoluut als ze zegt dat ze gezond eet en voldoende sport. En het hypocriete is dat ze lekker en gezond eten promoot wat zogenaamd haar dieet is. Zij is absoluut iemand die elke dag de frituurpan aanzet
Herman Brusselmansquote:Ze is zo dik dat ze in haar eentje een bergrit in de Ronde van Frankrijk kan uitbeelden.
Ze is zo dik dat, als ze twee levende kippen inslikt, deze hoenders mekaar in haar maag nooit meer terugvinden. Ze is zo dik dat ze bij een sprong in de Noordzee ongeveer drie landen onder water zet.
Ze kon door de vetzucht in haar kaken moeilijk praten, maar zingen ging dan weer wel.
Ze moest bij voorkeur als achtergrondzangeres optreden, want als ze vooraan zou staan, zou je de rest van het orkest niet kunnen zien (…) Nee, een slank meisje is ze niet.
Toejuichen hoe een columnist een pagina lang fat jokes maakt over één iemand.quote:
Goed cadeau wel als ze hem dat shirt gegeven heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:13 schreef KerrieKip het volgende:
[ instagram ]
Die heeft kolossale tieten zeg!
Dat is ook wel zo, maar mensen kunnen ook gewoon ietsie pietsie minder eten als ze zo omvangrijk worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Toejuichen hoe een columnist een pagina lang fat jokes maakt over één iemand.Ik ben tegen cancel culture maar heb er alle begrip voor dat je hiermee als blad niet geassocieerd wilt worden. Als zoiets op een briefje in de klas doorgegeven zou worden, was de schrijver ook de gang op gestuurd in plaats van enthousiast bij de schoolkrant betrokken.
Smakeloos en sneu.Vreemd dat het tot publicatie kwam.
Ze is 40, die valt nu en binnen 5 jaar door neer....quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:15 schreef Kriegel het volgende:
'Aan de forse kant'![]()
[ afbeelding ]
Vergeleken met wat, een zeecontainer?
Ze schijnt sinds die foto wel zo'n 50 kilo te zijn afgevallen onlangs. Dat moet ik dan wel weer toegeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:16 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Ze is 40, die valt nu en binnen 5 jaar door neer....
Dor hout?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:16 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Ze is 40, die valt nu en binnen 5 jaar door neer....
Hey, het is haar leven dus ze zal het wel weten. Of niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ze is ongezond dik en heel hypocriet in denial.
Zij beweert dat ze heel gezond eet en genoeg beweegt, maar door één of andere stofwisselingsziekte niet kan afvallen.
Er zijn inderdaad mensen die door fysieke complicaties of noodzakelijke medicatie niet kunnen afvallen. Maar zij liegt absoluut als ze zegt dat ze gezond eet en voldoende sport. En het hypocriete is dat ze lekker en gezond eten promoot wat zogenaamd haar dieet is. Zij is absoluut iemand die elke dag de frituurpan aanzet
Is spinazie codetaal voor patat en kroketten?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hey, het is haar leven dus ze zal het wel weten. Of niet.
Hoe precies heb jij daar last van?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Toejuichen hoe een columnist een pagina lang fat jokes maakt over één iemand.Ik ben tegen cancel culture maar heb er alle begrip voor dat je hiermee als blad niet geassocieerd wilt worden. Als zoiets op een briefje in de klas doorgegeven zou worden, was de schrijver ook de gang op gestuurd in plaats van enthousiast bij de schoolkrant betrokken.
Smakeloos en sneu.Vreemd dat het tot publicatie kwam.
![]()
Zal best, ik ken hem vooral als ongetwijfeld goed gecompenseerde tv-figurant, vast een karikatuur van zijn eerdere zelf. Wat hij verder zoal schrijft kan me onmogelijk minder interesseren en excuseert zoiets sneus op geen enkele manier. Is de beste man soms aan het dementeren? Wat een infantiel dieptepunt deze 'column'.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 01:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Herman breekt alles en iedereen incl zichzelf af en dit al decenia lang. Dus iets van hem persoonlijk nemen is best dom.
Herman Brusselmans
Plus moei je niet met wat België wel of niet publiceert!
Hij is zelfs mild voor zijn doen hier in dit gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 01:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zal best, ik ken hem vooral als ongetwijfeld goed gecompenseerde tv-figurant, ongetwijfeld een karikatuur van zijn eerdere zelf. Wat hij verder zoal schrijft kan me onmogelijk minder interesseren en excuseert zoiets sneues op geen enkele manier. Is de beste man soms aan het dementeren? Wat een infantiel dieptepunt deze 'column'.
Dit dus. Dikke middelvinger naar alle reageerders hier die zelf met een dikke pens op de bank zitten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ze schijnt sinds die foto wel zo'n 50 kilo te zijn afgevallen onlangs. Dat moet ik dan wel weer toegeven.
Kun je ook wel zien op die insta met d'r pa, dat is niet een paar kilo verschil.
Daar ben ik het wel mee eens. Viel me tegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
Waardeloze zangeres trouwens tijdens The Passion.
Ik zou d'r doen. Gewoon omdat ze zoveel plekjes heeft waar je hem tussen kunt stoppen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:15 schreef Kriegel het volgende:
'Aan de forse kant'![]()
[ afbeelding ]
Zoek de mosselquote:Op woensdag 26 augustus 2020 03:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen. Gewoon omdat ze zoveel plekjes heeft waar je hem tussen kunt stoppen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:51 schreef Maanvis het volgende:
Ja gvd ik sta hier met een KFC bestelling, 3 emmers kip voor ene Shoarma.
Dus niet voor jou?
Dikke plork!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:15 schreef Kriegel het volgende:
'Aan de forse kant'![]()
[ afbeelding ]
Soow die zou ik wel eens even lekker willen motorboaten zegquote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:15 schreef Kriegel het volgende:
'Aan de forse kant'![]()
[ afbeelding ]
Doet mij denken aan een foute comedy waar een vrouw acteerde die haar kolossale tieten als wapen gebruikte om de hoofdpersoon in elkaar te slaan. Volgens mij was dat Austin Powers, weet het niet zeker.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:13 schreef KerrieKip het volgende:
[ instagram ]
Die heeft kolossale tieten zeg!
Ik heb er geen last van. Ik vind haar gewoon heel hypocriet. Als ze niet wilt dat mensen zo over haar oordelen, dan moet ze ook de media niet opzoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hey, het is haar leven dus ze zal het wel weten. Of niet.
Hoe precies heb jij daar last van?
In Flodder 2 zat ook zo'n scène waarbij Tatjana haar borsten als wapen gebruikte.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een foute comedy waar een vrouw acteerde die haar kolossale tieten als wapen gebruikte om de hoofdpersoon in elkaar te slaan. Volgens mij was dat Austin Powers, weet het niet zeker.
Kan zij in principe ook doen, met louter haar tieten Brusselmans naar de grond slaan.
Bij mensen met morbide obesitas wil het nog weleens gaan gisten tussen die vetrollen, dus je bent gewaarschuwd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 03:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen. Gewoon omdat ze zoveel plekjes heeft waar je hem tussen kunt stoppen.
Is die dood?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:22 schreef Maharski het volgende:
Dikke mensen, dunne mensen... KEEP THE VARIATIE ALIVE!
Zal Boris dat zangertje van Idols gezongen hebben als die nog had bestaan.
Lekker al die stinkplooien vol met smetplekken en andere uitslagquote:Op woensdag 26 augustus 2020 03:04 schreef Gehrman het volgende:
Die 300kg krijsende rollade is ook niet mijn ding, nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Omdat ze aan de forse kant is. Het is gewoon een leuke aardige vrouw die goed kan zingen.
Klacht: Mensen die haten en fetsjemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |