quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Bart Ramselaar voor 12 en Joris van Overeem voor 11 miljoen is wat overdreven hé
Dit betekent dat we je de rest van het seizoen op FOK kunnen verwachten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk,vaak lastig om het niet te vergeten maar ik ga mijn uiterste best doen
Ik heb jou ook een like gegevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit betekent dat we je de rest van het seizoen op FOK kunnen verwachten?
Like gegeven.
Bij de volgende update zal Faik weg zijn en wat betreft de jonge talenten is het een lastig dilemma. Mocht je ze nu al toevoegen aan het spel en ze zouden ergens op huurbasis bij een mindere club gaan spelen, dan zouden ze de huidige prijs meenemen en dan is de prijsverhouding heel erg scheef bij de wat kleinere clubs.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Vind het nu alweer leuk. Faik is al weg bij Heerenveen trouwens. En ik mis van Ajax Timber, Rensch en Taylor zo op het eerste oog. Alvarez zou ik bij de middenvelders zetten.
Ja zat ik ook over na te denken hoor, maar een speler als Rensch zal wel de nodige minuten maken (en niet naar een andere club gaan want Jong). Maar goed die afweging moeten jullie zelf maar maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:22 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Bij de volgende update zal Faik weg zijn en wat betreft de jonge talenten is het een lastig dilemma. Mocht je ze nu al toevoegen aan het spel en ze zouden ergens op huurbasis bij een mindere club gaan spelen, dan zouden ze de huidige prijs meenemen en dan is de prijsverhouding heel erg scheef bij de wat kleinere clubs.
Wat betreft Alvarez die blijft verdediger. De selecties zijn twee weken geleden gemaakt met eventuele aanvullingen in de laatste paar dagen. Alvarez werd toen gezien als verdediger en dat zal blijven.
Ik heb ook gewoon maar wat bij elkaar gegooid, al heb ik de keeper en tweederde van de verdediging sowieso vrij stevig gemaakt. Paar spelers die het vorig seizoen best aardig deden, en een of twee gewoon op naam (Ghoochannejhad bijv.)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Oef ik merk wel dat ik al een aantal jaar te weinig voetbal volg en bij god niet weet wie wel of geen basisspeler is.
Edit: Ah je mag maximaal maar 3 aanvallers opstellen en ik kan weer opnieuw gaan breien.
Ik heb letterlijk maar wat gedaan en een keeper gekozen die zeker niet speelt. Ook geen strafpunten!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon maar wat bij elkaar gegooid, al heb ik de keeper en tweederde van de verdediging sowieso vrij stevig gemaakt. Paar spelers die het vorig seizoen best aardig deden, en een of twee gewoon op naam (Ghoochannejhad bijv.)
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk maar wat gedaan en een keeper gekozen die zeker niet speelt. Ook geen strafpunten!
Eventueel de opstellingen bekijken van vorig seizoen om te kijken of ze wel of geen basisspeler zijn? Ik doe dit vaak op vi.nlquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Oef ik merk wel dat ik al een aantal jaar te weinig voetbal volg en bij god niet weet wie wel of geen basisspeler is.
Edit: Ah je mag maximaal maar 3 aanvallers opstellen en ik kan weer opnieuw gaan breien.
Ik krijg een melding dat de competitie niet actief is! Het linkje van inschrijven klopt volgens mij niet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 07:34 schreef stpn het volgende:
Link op de frontpage (Sport - Managerspelen - Voetbalmanager) moet nog aangepast worden, verwijst nog steeds naar de 2019-2020 manager.
Zou ook het bericht dat de manager weer begonnen is nog wat vaker plaatsen. Pas 26 aanmeldingen, dat kunnen er nog wel wat meer worden
Nog bedankt voor je reactie, het is mij gelukt!quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:58 schreef stpn het volgende:
https://managers.fok.nl/voetbal/2020-2021/aanmelden
Hier kan je je inschrijven, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Aangezien NAC in de Keuken Kampioen Divisie speelt: 'Wat denk je zelf?'quote:Op donderdag 10 september 2020 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
@:pino112
Immers speelt niet meer bij ADO, maar bij NAC. Wordt ie dan ook minder waard?
Bedankt. Heeft wel altijd in de lijst gestaan en zal vanavond met de update wel in orde komen, blijkbaar iets fout gegaan met invoeren. Hij is wel iets goedkoper dan de 600.000quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:54 schreef RudyL het volgende:
Ebuehi mis je nog bij Twente, V - 600.000 denk ik
Die vond ik dit jaar een stuk moeilijker te vinden. Veel van de shortlist stonden ook al op nominatie bij organisatie om wat duurder te maken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog wel een paar koopjes kunnen vinden.
Denk het welquote:
19, best een lullige startquote:Hansson 2
Polter 2
Aburjania -
Smeets 2
Auassar 2
Augustijns -
Ndayishimiye 2
Alvarez 9
Wijndal -
Van Dijck -
Bizot -
Je hebt je 2 duurste spelers nog te gaan.quote:
Als het goed is wel jaquote:Op maandag 14 september 2020 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Om een onverklaarbare reden ben ik voor 5 Fortuna spelers gegaan en mijn dure aankoop Tagliafico heeft ook zijn best gedaan.
Kun je ook in de - staan?
Volgende ronde tegen Ajax en Heracles, weet niet of je er dan nog zoveel plezier van beleeftquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
2 verdedigers van Vitesse en de keepert.
Ik heb bewust 3 van Vitesse gekozen, die ga ik er ook weer uithalen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:00 schreef stpn het volgende:
[..]
Volgende ronde tegen Ajax en Heracles, weet niet of je er dan nog zoveel plezier van beleeft![]()
Ik heb ook 2 spelers van Vitesse, 1 aanvaller en 1 verdediger. Mooi wisselen na deze ronde
Darfalou hou ik evt wel, maar Wittek laten we thuis volgende week ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:00 schreef stpn het volgende:
[..]
Volgende ronde tegen Ajax en Heracles, weet niet of je er dan nog zoveel plezier van beleeft![]()
Ik heb ook 2 spelers van Vitesse, 1 aanvaller en 1 verdediger. Mooi wisselen na deze ronde
Waren wel de bovenliggende partij en hadden nog wel 1 of 2 moeten maken, was verder lastig doorkomen tegen VVV die vrij massaal verdedigden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:43 schreef stpn het volgende:
Iemand gezien hoe Utrecht speelde? Was van plan om volgende week te wisselen voor wat Utrecht spelers gezien hun schema, maar na vandaag niet heel enthousiast over...
Lekker karig weer, maar morgen komen (hopelijk) Aburjania, Trésor, Augustijns en Alvarez nog in actie. Kww.quote:Polter 5
Hansson 2
Smeets 2
Auassar 2
Wijndal 1
Van Dijck -
Bizot 1
Was al bekend voor de deadline vorige weekquote:Op zondag 20 september 2020 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk is dithttp://www.soccernews.nl/(...)ar-spanje-vertrekken
Voor niks 550k uitgegeven aan een speler die eerst ineens weg was voor interlands en nu dus helemaal weg is
Mja, maar ik lette niet echt opquote:Op zondag 20 september 2020 16:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Was al bekend voor de deadline vorige week![]()
Zelf wel blij deze ronde met SaglamGod![]()
Even kijken welke spelers ik ga wisselen.
Ik deed er elke ronde een stuk of twee á drie, maar zes?!quote:Op zondag 20 september 2020 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wie was die user ook alweer die iedere ronde minstens 6 wissels doorvoerde omdat 'ie dat een goede strategie vond?
Zijn tactiek was om iedere ronde spelers op te stellen die een gunstig schema hadden. Dat werd al moeilijker omdat een ronde hier 2 speelrondes zijn, maar omdat hij meer geld uitgaf aan wissels dan dat hij door punten bijverdiende werd zijn team iedere ronde zwakker. Halverwege de competitie had hij nog allemaal RKC en VVV spelers terwijl iedereen al allemaal Ajax, AZ en PSV spelers had.quote:Op zondag 20 september 2020 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik deed er elke ronde een stuk of twee á drie, maar zes?!
22 luizige puntjes, en een rondetotaal van 41, joepie.quote:Polter 5
Hansson 2
Smeets 2
Auassar 2
Augustijns -
Aburjania -
Alvarez 9
Wijndal 1
Van Dijck -
Bizot 1
Van der Water wilde sowieso naar Murica toch?quote:Op zondag 20 september 2020 22:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
85 in de eerste ronde en Koopmeiners die nog 1 wedstrijd in moet halen. Wel nu van der Water die eruit moet, omdat die mongool geen zin had om naar de wedstrijd te gaan en iedereen nu boos is op hem.
Aan het begin van de competitie was er vage interesse en nu zijn ze nog wel even aan het onderhandelen. Maar hij heeft zich voorlopig onmogelijk gemaakt bij Heracles en de kans is groot dat hij de komende wedstrijden niet speelt.quote:Op zondag 20 september 2020 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van der Water wilde sowieso naar Murica toch?
Ik moet nadenken over max 3 wissels. Kees de Boer is toch geen vaste basisklant, Vito van Crooy staat niet echt op een positie waar ie lekker gaat scoren. En Wittek moet tegen Ajax, dus dat is niet leuk.quote:Op zondag 20 september 2020 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Aan het begin van de competitie was er vage interesse en nu zijn ze nog wel even aan het onderhandelen. Maar hij heeft zich voorlopig onmogelijk gemaakt bij Heracles en de kans is groot dat hij de komende wedstrijden niet speelt.
Miguel Ángel Leal is een nieuwe verdediger van Groningenquote:Op maandag 21 september 2020 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga straks de nieuwe spelers even toevoegen. Kwam ik gister niet meer aan toe
Dat werkt niet, want ik heb het uit gezetquote:Op maandag 21 september 2020 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Miguel Ángel Leal is een nieuwe verdediger van Groningen
Ik ging er eigenlijk vanuit dat Pino de transfers deed, maar voortaan zal ik jou quoten.
Dan komen ze voortaan zonder quote in dit topic. Mag je al die oeverloze verhalen van users lezen hoe slecht ze het wel niet doen om de transfers eruit te vissenquote:Op maandag 21 september 2020 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat werkt niet, want ik heb het uit gezet
Kunnen we beide.quote:Op maandag 21 september 2020 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat Pino de transfers deed, maar voortaan zal ik jou quoten.
Bepalen jullie samen de waarde van een speler?quote:
Nee. We gebruiken een speciaal algoritme daarvoor. Dan volgt nog wat nattevingerwerk en fingerspitzengefühl om alles te staven. Pas daarna wordt de speler aan het spel toegevoegd.quote:Op maandag 21 september 2020 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bepalen jullie samen de waarde van een speler?
Doorgegevenquote:Op zondag 20 september 2020 06:57 schreef de_boswachter het volgende:
kan iemand de link naar spel op FP corrigeren aub. Kom nu uit op spel van vorig seizoen.
Checkquote:Op maandag 21 september 2020 01:58 schreef stpn het volgende:
Sam Lammers kan dicht, Zahavi bij PSV erbij
Checkquote:Op maandag 21 september 2020 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
51, en morgen Pavlidis, Trésor en Saglam nog te gaan.quote:Danilo 10
Cerny 10
Linthorst 2
Schenk 5
Pleguezuelo 5
Oosterwolde 5
Woudenberg 9
Drommel 5
Ik denk dat je de morele winst nu al binnen hebtquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:11 schreef SnuggLe het volgende:
Ook best wat wissels. Tegen mijn normale principes in. Maar, start is belangrijk: nu worden de verschillen gemaakt.
Strategie blijft bouwen aan een vast team, met focus als eerste op verdediging.
Uit: Hardeveld, Bijleveld, Burgzorg, Hansson
In: Oosterwolde, Menig, Gakpo, Linthorst
We zien na vlgd weekend wel of het verstandig is geweest, of dat ik alleen Alvarez erin had moeten gooien ipv Hardeveld.
Jammer dat Ajax geen punten liet liggen, haha. Maar ja, blij dat ik Alvarez er niet in heb gegooid.... Alvarez 1 punt deze ronde (vlgd weekend 0).quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je de morele winst nu al binnen hebt
Alvarez pakte rood hé.quote:Op zondag 27 september 2020 09:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax geen punten liet liggen, haha. Maar ja, blij dat ik Alvarez er niet in heb gegooid.... Alvarez 1 punt deze ronde (vlgd weekend 0).
Dus nul ipv een ja, als ik goed tel. Maar goed, zou het wat uitmaken?quote:
66 punten, niks mis meequote:Danilo 10
Cerny 10
Pavlidis 5
Tresor 7
Saglam 3
Linthorst 2
Schenk 5
Pleguezuelo 5
Oosterwolde 5
Woudenberg 9
Drommel 5
Goeie score, ik moet het met 46 stellen.quote:
26, rondetotaal van 92, niks mis mee, had alleen gehoopt dat Twente zou winnenquote:Danilo 3
Cerny 4
Pavlidis 5
Tresor 4
Saglam 2
Linthorst 0
Schenk -
Pleguezuelo 2
Oosterwolde 2
Woudenberg 2
Drommel 2
60 punten, es geht lekkahquote:Danilo 9
Cerny 7
Pavlidis 2
Trésor 2
Saglam 0
Linthorst 7
Pleguezuelo 9
Oosterwolde 14
Drommel 10
Danilo heeft 10 puntenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
60 punten, es geht lekkahMorgen komen Joey Veerman (twijfelgeval) en Woudenberg nog in actie. Ik ben dik tevreden.
Penal missen is toch -2 ipv -3? En ik was helemaal vergeten dat 'ie een assist gafquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:55 schreef stpn het volgende:
[..]
Danilo heeft 10 punten2x goals = 6, assist = 2, basisplaats = 2, winst = 3, penalty missen = -3
Cerny 7
Dani de Wit 4
Bosch 5
Zerrouki 4
Oosterwolde 14
34 tot nu toe. Morgen Berghuis, Teixeira, Haps, van der Heide en Woudenburg nog te gaan. M'n keeper staat er voor spek en bonen in
Ja, dat is spijtig en die teams in de top 10 met (bijna) allemaal Twente spelers gaan nu meer afstand nemen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee nee nee, stop hiermee Twente. Jullie horen te verliezen van Willem ii
Misschien is Geertruida toch nog niet fit. Wel vervelend, ik dacht dat hij hem toch zou laten spelen, juist omdat Geertruida wel aardig draaide die eerste paar wedstrijden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, dat is spijtig en die teams in de top 10 met (bijna) allemaal Twente spelers gaan nu meer afstand nemen.
Neem aan dat ze in Utrecht wel gaan verliezen, want daarna is er een makkelijk programma en dan zouden ze dus anders makkelijk top 3 draaien.
Wel blij dat ik Geertruida er toch uit heb geklikt. Had al het vermoeden dat hij met Nieuwkoop ging starten en het nieuwe centrum staat al.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee nee nee, stop hiermee Twente. Jullie horen te verliezen van Willem ii
60 punten. Ik vind helemaal goed.quote:Danilo 10
Cerny 7
Pavlidis 2
Trésor 2
Saglam 0
Linthorst 7
Veerman 2
Pleguezuelo 9
Oosterwolde 14
Woudenberg -3
Drommel 10
Je zou ook Swinkels in je team kunnen hebben al is het voor mij toch allang over en sluitenquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet heel snel afscheid nemen van Promes.
Wat een misser is dat zeg.
Een schamele 30 puntjes, maakt een totaal van 90 in deze ronde.quote:Danilo 5
Cerny 4
Pavlidis 3
Trésor 1
Saglam 2
Linthorst 2
Veerman 8
Pleguezuelo 0
Oosterwolde -2
Woudenberg 9
Drommel 0
Nee hoor, zijn geen verdedigers of keepersquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
Linthorst en van Crooij (spits) zijn dat veel minpunten?
Pfieuw.. je zou een verdediger of keeper van VVV hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn geen verdedigers of keepers
ik denk toch dat het wel aardig klopt die -10quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Slechts -10 punten voor Swinkels momenteel dit moet nog wel verder oplopen lijkt mij
Kan ik mee leven. Lekker gevoetbald Swinkels.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk toch dat het wel aardig klopt die -10
vanwaar Veermanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch ff gewijzigd:
Uit: Drommel, Linthorst, J. Veerman, Pavlidis
In: Pasveer, Wittek, Zerrouki, Traoré
Staat wel basis, maar geeft geen assists en scoort niet (op 1x na toen ik hem had), en had geld nodig voor de wissels.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terecht op de Cerny/Danilo hypetrain gestapt.
Ja verdomme.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Yes! Promes is opgerot.
Hopelijk gaan Klaassen en Zahavi het wat beter doen.
51, morgen Woudenberg nog. Niet ontevree.quote:Cerny 10
Danilo 10
Traoré 5
Zerrouki 4
Saglam 2
Trésor 5
Oosterwolde 5
Pleguezuelo 5
Wittek -
Pasveer 5
42 tot dusverquote:Bijlow -
Haps -
Rasmussen 5
Oosterwolde 5
Dankerlui 5
Pherai 2
Klaassen 10
Roemeratoe 5
Veerman -
Zahavi -
Cerny 10
quote:Op zondag 1 november 2020 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
42 tot dusver
Beetje jammer dat VItesseGroningen nog even een tegengoal moest pakken in blessuretijd![]()
Vandaag alle hoop op mijn beide aanvallers. Feyenoord houdt toch de 0 niet.
Hattrickje zelfsquote:Op zondag 1 november 2020 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker weekendje zo met nu weer twee goals voor Ray Vloet.
62 punten uiteindelijk en dat met 2 spelers die niet gespeeld hebben.quote:Op zondag 1 november 2020 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haps en Bijlow spelen beide niet.
Im fucked
Pleguezuelo en Woudenberg allebei een eigen doelpunt, ook niet bepaald lekkerquote:Op zondag 8 november 2020 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dankerlui die Haps van een doelpunt afhoudt en rood pakt.
Wordt een beetje het verhaal van mijn managerweekend
29 puntenquote:Danilo 5
Cerny 3
H. Veerman 4
Brama 3
J. Veerman 3
Klaassen 5
Pleguezuelo 0
Oosterwolde 2
Woudenberg 0
Wittek 2
Pasveer 2
28 puntenquote:Cerny 3
Veerman 4
Zahavin -1
Veerman 3
Pherai 3
Klaassen 5
Wijndal 9
Woudenberg 0
Wittek 2
Oosterwolde 0
Mulder 0
Oosterwolde heeft er 2quote:Op maandag 23 november 2020 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
28 punten
Had net zo goed niet 5x hoeven wisselen.
45 punten, rondetotaal van 74. Mwoah.quote:Danilo 2
Cerny 2
H. Veerman 1
Brama 2
J. Veerman 7
Klaassen 12
Pleguezuelo -2
Oosterwolde -
Woudenberg 2
Wittek 9
Pasveer 10
34, tegenvaller.quote:
Met 53 punten deze speelronde nu al meer gescoord dan de gehele ronde vorige keer.quote:Onana: 4
Wijndal: 7
Bijl: 6
Warmerdam: 2
Wittek: 9
Brama: 5
Tronstad: 5
Klaassen: 5
Cerny: 7
Tannane: 3
Nygren: 2
46, tja.quote:Danilo 6
Cerny 7
H. Veerman 2
J. Veerman 6
Brama 5
Duarte 2
Klaassen 5
Woudenberg 0
Schuurs 4
Van Hintum 4
Drommel 5
als je zo aandringt wil ik hem ook wel 6,5 miljoen makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:06 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ja, ik wil de Beer ook! :-)
Maak hem maar 650k ofzo
klopt. Later vandaag de transfers van vandaag maar even doenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Dat wilde ik net vragen ja, maar er wordt dus aan gewerkt.
Goed bezig ouwe reus. Ze houden je wel bezig ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Later vandaag de transfers van vandaag maar even doen
Het is 7,6 miljoen gewordenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:30 schreef stpn het volgende:
Haller bij Ajax mag ook toegevoegd worden. 1 miljoen wel een mooie prijs
je hebt nog ruim een halve dag om te wisselen hequote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon maar een aantal paniekaankopen gedaan met Haller en Pratto.
Ik heb de afgelopen jaren gespaard met de verschillende managers, eitje dusquote:
Lekker begin van de ronde wel, alleen jammer van Bramaquote:Danilo 6
Cerny 13
Brama -
Dasa 13
Drommel 5
Ik heb eigenlijk het omgekeerde met Haller. Net gepakt, zal je zien dat ie morgen na een minuut invallen rood krijgt ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:32 schreef SnuggLe het volgende:
43 met Oosterwolde, Danilo, Wittek, Pasveer en Tannane. Kan slechter.
Morgen Teze, Max (Hup PSV!), Klaassen, Fleming en beide Veermannen. Kan een leuke ronde worden!
Wedden dat nu in Pratto toch niet genomen heb hij 3x scoort? Screen maar!
Sowieso weinig punten voor Haller want starten zal hij inderdaad niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het omgekeerde met Haller. Net gepakt, zal je zien dat ie morgen na een minuut invallen rood krijgt ofzo
Wittek toch gewoon 9 punten?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:28 schreef Sabata het volgende:
Menig![]()
Bero![]()
Drommel![]()
Roemeratoe![]()
Wittek![]()
Dammers![]()
Koopmeiners
Klopt, niet opgeletquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wittek toch gewoon 9 punten?
48 in totaal, mwoh.quote:Danilo 6
Cerny 13
H. Veerman 5
J. Veerman 5
Brama -
Duarte 2
Dasa 13
Max 0
Schuurs 0
Woudenberg -1
Drommel 5
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een goed begin van deel twee met wederom 13 punten van Dasa
quote:
41, rondetotaal van 89.quote:Danilo 2
Cerny 2
H. Veerman 5
J. Veerman 5
Brama -
Duarte 5
Dasa 13
Max 3
Schuurs 5
Woudenberg 2
Drommel -1
Flashscore.com dacht ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
Welke site wordt ookalsweer gebruikt voor assists en dergelijke?
39, karig.quote:Menig 3
Giakoumakis 3
H. Veerman 3
J. Veerman 1
Brama 2
Duarte 5
Schuurs 8
Geertruida 1
Max 7
Dasa 5
Drommel 1
30quote:Menig 2
Giakoumakis 5
H. Veerman 2
J. Veerman 2
Brama -
Duarte 5
Schuurs 5
Geertruida -1
Max -
Dasa 9
Drommel 1
Ik heb al weken 2 verdedigers van Vitesse en de keeper, bevalt uitstekend.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een stevige aanpassing gedaan. Vertrouwen in Twente en Heerenveen verloren, meer vertrouwen in Vitesse gekregen (dus dat gaat fout, ik weet het gewoon), en heb verder wat zitten goochelen:
Uit: Drommel. Max, Schuurs, Brama, J. Veerman, H, Veerman
In: Pasveer, Doekhi, Wittek, El Messaoudi, Mijnans, Malen
[ afbeelding ]
er staan er nog een paar in volgens mij. Ik kijk straks wel even of ik ze op kan sporenquote:Op maandag 25 januari 2021 00:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen halszaak maar het viel mij net op dat er Sanagré staat ipv sangaré.
jouw wisselbeleid kost mij punten ...quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En JAHOOR, VVV - Vitas 2-0IK WIST HET
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jouw wisselbeleid kost mij punten ...
wanneer je de verdediging van Vitesse hebt en geen Giakoumakisquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:37 schreef NikeyAjax het volgende:
Wanneer je de verdediging van Vitesse hebt, maar ook Giakoumakis.
20quote:Menig 2
Malen 5
Giakoumakis 17
El Messaoudi -
Duarte 3
Mijnans 2
Geertruida -1
Doekhi -2
Dasa -2
Wittek -2
Pasveer -2
Verdedigers heel matig, goddank wat doelpuntjes op het middenveld. Iets onder de 100 puntjes deze speelronde, mag niet klagen. Wel weer een potentiele wissel.quote:Drommel - 7
Wijndal - -1
Heylen - 2
Wittek - 2
Spajic - 0
Flemming - 9
Bero - 2
Klaassen - 9
Neres - 7
Haller - 7
Tannane - 3
28, een totaal belabberd rondetotaal van 48quote:Menig 1
Malen 2
Giakoumakis 3
El Messaoudi -
Duarte 2
Mijnans 3
Geertruida 9
Doekhi 2
Dasa 2
Wittek 2
Pasveer 2
Ik geloof ook niet in de Griekse hypetrain. Ik blijf het doen met Haller en Daniloquote:Op maandag 1 februari 2021 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik laat de Giakoumakis hype train nog even rijden.
Hier ga ik waarschijnlijk ontzettend veel spijt van krijgen.
Tja..quote:Wittek - 1
Tekie - 2
Bero - 0
Flemming - 2
Drommel - -1
Max - 9
Tirpan - 0
Alles hangt af van Vitesse en Wijndal. Met dank aan Ajax nog wat puntjes binnengeharkt tot dusver.quote:Mvogo - 1 pt
Paal - 1 pt
Heylen - 0 pt
Klaassen - 12 pt
Flemming - 7 pt
Haller - 9 pt
Neres - 5 pt
Karige hap, maar morgen komen Giakoumakis, Bero, Dasa, Doekhi, Geertruida en Pasveer nog in actie. Zul je natuurlijk zien dat Twente van Vitas wintquote:Strand Larsen 8
Vloet 2
Flemming 6
Mijnans -
El Messaoudi -
Was tegen Heerenveen en Excelsior wel afwezig vanwege een blessure.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bero geblesseerd? Zie niks op fcupdate.nl staan
Mja, toen stond er op die site alleen ": twijfelgeval", dus zonder naamquote:Op zondag 14 februari 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was tegen Heerenveen en Excelsior wel afwezig vanwege een blessure.
Je moet ook op andere sites kijken.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, toen stond er op die site alleen ": twijfelgeval", dus zonder naam
Zoals? VI.nl ofzo zeker?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet ook op andere sites kijken.
Dat sowiesoquote:Op zondag 14 februari 2021 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voorspel flink wat Vitesse wissels.
30quote:Strand Larsen 8
Vloet 2
Giakoumakis 4
Flemming 6
Mijnans -
El Messaoudi -
Bero 1
Doekhi 0
Dasa 0
Geertruida 9
Pasveer 0
klopt. Stond een instelling verkeerd. Had het vrij snel gevonden.quote:
Oh kut. Ik zou het een keer niet vergetenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit: Pasveer, Doekhi, El Messaoudi, Mijnans
In: Drommel, Max, Duarte, Menig
Ik heb Dasa nog even laten staan omdat ik niet precies weet wie ik voor hem in de plaats zet. Bero blijft ook staan (want geen verdediger)
edit: Dasa heeft natuurlijk al wel 121 punten verzameld, hmm...
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh kut. Ik zou het een keer niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |