Alles hangt af van Vitesse en Wijndal. Met dank aan Ajax nog wat puntjes binnengeharkt tot dusver.quote:Mvogo - 1 pt
Paal - 1 pt
Heylen - 0 pt
Klaassen - 12 pt
Flemming - 7 pt
Haller - 9 pt
Neres - 5 pt
Karige hap, maar morgen komen Giakoumakis, Bero, Dasa, Doekhi, Geertruida en Pasveer nog in actie. Zul je natuurlijk zien dat Twente van Vitas wintquote:Strand Larsen 8
Vloet 2
Flemming 6
Mijnans -
El Messaoudi -
Was tegen Heerenveen en Excelsior wel afwezig vanwege een blessure.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bero geblesseerd? Zie niks op fcupdate.nl staan
Mja, toen stond er op die site alleen ": twijfelgeval", dus zonder naamquote:Op zondag 14 februari 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was tegen Heerenveen en Excelsior wel afwezig vanwege een blessure.
Je moet ook op andere sites kijken.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, toen stond er op die site alleen ": twijfelgeval", dus zonder naam
Zoals? VI.nl ofzo zeker?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet ook op andere sites kijken.
Dat sowiesoquote:Op zondag 14 februari 2021 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voorspel flink wat Vitesse wissels.
30quote:Strand Larsen 8
Vloet 2
Giakoumakis 4
Flemming 6
Mijnans -
El Messaoudi -
Bero 1
Doekhi 0
Dasa 0
Geertruida 9
Pasveer 0
klopt. Stond een instelling verkeerd. Had het vrij snel gevonden.quote:
Oh kut. Ik zou het een keer niet vergetenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit: Pasveer, Doekhi, El Messaoudi, Mijnans
In: Drommel, Max, Duarte, Menig
Ik heb Dasa nog even laten staan omdat ik niet precies weet wie ik voor hem in de plaats zet. Bero blijft ook staan (want geen verdediger)
edit: Dasa heeft natuurlijk al wel 121 punten verzameld, hmm...
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh kut. Ik zou het een keer niet vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |