als je zo aandringt wil ik hem ook wel 6,5 miljoen makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:06 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ja, ik wil de Beer ook! :-)
Maak hem maar 650k ofzo
klopt. Later vandaag de transfers van vandaag maar even doenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Dat wilde ik net vragen ja, maar er wordt dus aan gewerkt.
Goed bezig ouwe reus. Ze houden je wel bezig ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Later vandaag de transfers van vandaag maar even doen
Het is 7,6 miljoen gewordenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:30 schreef stpn het volgende:
Haller bij Ajax mag ook toegevoegd worden. 1 miljoen wel een mooie prijs
je hebt nog ruim een halve dag om te wisselen hequote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon maar een aantal paniekaankopen gedaan met Haller en Pratto.
Ik heb de afgelopen jaren gespaard met de verschillende managers, eitje dusquote:
Lekker begin van de ronde wel, alleen jammer van Bramaquote:Danilo 6
Cerny 13
Brama -
Dasa 13
Drommel 5
Ik heb eigenlijk het omgekeerde met Haller. Net gepakt, zal je zien dat ie morgen na een minuut invallen rood krijgt ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:32 schreef SnuggLe het volgende:
43 met Oosterwolde, Danilo, Wittek, Pasveer en Tannane. Kan slechter.
Morgen Teze, Max (Hup PSV!), Klaassen, Fleming en beide Veermannen. Kan een leuke ronde worden!
Wedden dat nu in Pratto toch niet genomen heb hij 3x scoort? Screen maar!
Sowieso weinig punten voor Haller want starten zal hij inderdaad niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het omgekeerde met Haller. Net gepakt, zal je zien dat ie morgen na een minuut invallen rood krijgt ofzo
Wittek toch gewoon 9 punten?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:28 schreef Sabata het volgende:
Menig![]()
Bero![]()
Drommel![]()
Roemeratoe![]()
Wittek![]()
Dammers![]()
Koopmeiners
Klopt, niet opgeletquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wittek toch gewoon 9 punten?
48 in totaal, mwoh.quote:Danilo 6
Cerny 13
H. Veerman 5
J. Veerman 5
Brama -
Duarte 2
Dasa 13
Max 0
Schuurs 0
Woudenberg -1
Drommel 5
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een goed begin van deel twee met wederom 13 punten van Dasa
quote:
41, rondetotaal van 89.quote:Danilo 2
Cerny 2
H. Veerman 5
J. Veerman 5
Brama -
Duarte 5
Dasa 13
Max 3
Schuurs 5
Woudenberg 2
Drommel -1
Flashscore.com dacht ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
Welke site wordt ookalsweer gebruikt voor assists en dergelijke?
39, karig.quote:Menig 3
Giakoumakis 3
H. Veerman 3
J. Veerman 1
Brama 2
Duarte 5
Schuurs 8
Geertruida 1
Max 7
Dasa 5
Drommel 1
30quote:Menig 2
Giakoumakis 5
H. Veerman 2
J. Veerman 2
Brama -
Duarte 5
Schuurs 5
Geertruida -1
Max -
Dasa 9
Drommel 1
Ik heb al weken 2 verdedigers van Vitesse en de keeper, bevalt uitstekend.quote:Op maandag 25 januari 2021 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een stevige aanpassing gedaan. Vertrouwen in Twente en Heerenveen verloren, meer vertrouwen in Vitesse gekregen (dus dat gaat fout, ik weet het gewoon), en heb verder wat zitten goochelen:
Uit: Drommel. Max, Schuurs, Brama, J. Veerman, H, Veerman
In: Pasveer, Doekhi, Wittek, El Messaoudi, Mijnans, Malen
[ afbeelding ]
er staan er nog een paar in volgens mij. Ik kijk straks wel even of ik ze op kan sporenquote:Op maandag 25 januari 2021 00:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen halszaak maar het viel mij net op dat er Sanagré staat ipv sangaré.
jouw wisselbeleid kost mij punten ...quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En JAHOOR, VVV - Vitas 2-0IK WIST HET
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jouw wisselbeleid kost mij punten ...
wanneer je de verdediging van Vitesse hebt en geen Giakoumakisquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:37 schreef NikeyAjax het volgende:
Wanneer je de verdediging van Vitesse hebt, maar ook Giakoumakis.
20quote:Menig 2
Malen 5
Giakoumakis 17
El Messaoudi -
Duarte 3
Mijnans 2
Geertruida -1
Doekhi -2
Dasa -2
Wittek -2
Pasveer -2
Verdedigers heel matig, goddank wat doelpuntjes op het middenveld. Iets onder de 100 puntjes deze speelronde, mag niet klagen. Wel weer een potentiele wissel.quote:Drommel - 7
Wijndal - -1
Heylen - 2
Wittek - 2
Spajic - 0
Flemming - 9
Bero - 2
Klaassen - 9
Neres - 7
Haller - 7
Tannane - 3
28, een totaal belabberd rondetotaal van 48quote:Menig 1
Malen 2
Giakoumakis 3
El Messaoudi -
Duarte 2
Mijnans 3
Geertruida 9
Doekhi 2
Dasa 2
Wittek 2
Pasveer 2
Ik geloof ook niet in de Griekse hypetrain. Ik blijf het doen met Haller en Daniloquote:Op maandag 1 februari 2021 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik laat de Giakoumakis hype train nog even rijden.
Hier ga ik waarschijnlijk ontzettend veel spijt van krijgen.
Tja..quote:Wittek - 1
Tekie - 2
Bero - 0
Flemming - 2
Drommel - -1
Max - 9
Tirpan - 0
Alles hangt af van Vitesse en Wijndal. Met dank aan Ajax nog wat puntjes binnengeharkt tot dusver.quote:Mvogo - 1 pt
Paal - 1 pt
Heylen - 0 pt
Klaassen - 12 pt
Flemming - 7 pt
Haller - 9 pt
Neres - 5 pt
Karige hap, maar morgen komen Giakoumakis, Bero, Dasa, Doekhi, Geertruida en Pasveer nog in actie. Zul je natuurlijk zien dat Twente van Vitas wintquote:Strand Larsen 8
Vloet 2
Flemming 6
Mijnans -
El Messaoudi -
Was tegen Heerenveen en Excelsior wel afwezig vanwege een blessure.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bero geblesseerd? Zie niks op fcupdate.nl staan
Mja, toen stond er op die site alleen ": twijfelgeval", dus zonder naamquote:Op zondag 14 februari 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was tegen Heerenveen en Excelsior wel afwezig vanwege een blessure.
Je moet ook op andere sites kijken.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, toen stond er op die site alleen ": twijfelgeval", dus zonder naam
Zoals? VI.nl ofzo zeker?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet ook op andere sites kijken.
Dat sowiesoquote:Op zondag 14 februari 2021 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voorspel flink wat Vitesse wissels.
30quote:Strand Larsen 8
Vloet 2
Giakoumakis 4
Flemming 6
Mijnans -
El Messaoudi -
Bero 1
Doekhi 0
Dasa 0
Geertruida 9
Pasveer 0
klopt. Stond een instelling verkeerd. Had het vrij snel gevonden.quote:
Oh kut. Ik zou het een keer niet vergetenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit: Pasveer, Doekhi, El Messaoudi, Mijnans
In: Drommel, Max, Duarte, Menig
Ik heb Dasa nog even laten staan omdat ik niet precies weet wie ik voor hem in de plaats zet. Bero blijft ook staan (want geen verdediger)
edit: Dasa heeft natuurlijk al wel 121 punten verzameld, hmm...
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh kut. Ik zou het een keer niet vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |