als je zo aandringt wil ik hem ook wel 6,5 miljoen makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:06 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ja, ik wil de Beer ook! :-)
Maak hem maar 650k ofzo
klopt. Later vandaag de transfers van vandaag maar even doenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Dat wilde ik net vragen ja, maar er wordt dus aan gewerkt.
Goed bezig ouwe reus. Ze houden je wel bezig ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Later vandaag de transfers van vandaag maar even doen
Het is 7,6 miljoen gewordenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:30 schreef stpn het volgende:
Haller bij Ajax mag ook toegevoegd worden. 1 miljoen wel een mooie prijs
je hebt nog ruim een halve dag om te wisselen hequote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon maar een aantal paniekaankopen gedaan met Haller en Pratto.
Ik heb de afgelopen jaren gespaard met de verschillende managers, eitje dusquote:
Lekker begin van de ronde wel, alleen jammer van Bramaquote:Danilo 6
Cerny 13
Brama -
Dasa 13
Drommel 5
Ik heb eigenlijk het omgekeerde met Haller. Net gepakt, zal je zien dat ie morgen na een minuut invallen rood krijgt ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:32 schreef SnuggLe het volgende:
43 met Oosterwolde, Danilo, Wittek, Pasveer en Tannane. Kan slechter.
Morgen Teze, Max (Hup PSV!), Klaassen, Fleming en beide Veermannen. Kan een leuke ronde worden!
Wedden dat nu in Pratto toch niet genomen heb hij 3x scoort? Screen maar!
Sowieso weinig punten voor Haller want starten zal hij inderdaad niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het omgekeerde met Haller. Net gepakt, zal je zien dat ie morgen na een minuut invallen rood krijgt ofzo
Wittek toch gewoon 9 punten?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:28 schreef Sabata het volgende:
Menig![]()
Bero![]()
Drommel![]()
Roemeratoe![]()
Wittek![]()
Dammers![]()
Koopmeiners
Klopt, niet opgeletquote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wittek toch gewoon 9 punten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |